Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Synology® DSM 5.0 zabezpieczony przed podatnością na ataki OpenSSL Heartbleed


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomasz

tomasz

  • 10 988 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 11 kwietnia 2014 - 15:33

Dołączona grafika

Synology prezentuje aktualizację DSM 5.0-4458 Update 2 rozwiązującą problem wrażliwości na ataki CVE-2014-0160 (znany jako Heartbleed bug) w OpenSSL.

Ponieważ OpenSSL jest jedną z największych bibliotek szyfrujących poprzez Internet i jest wykorzystywany przez wiele stron internetowych, firma Synology podjęła natychmiastowe działania w celu złagodzenia tego problemu:
  • Użytkownicy posiadający DSM 5.0, powinni postąpić zgodnie z instrukcjami Security Advisory, aby dokonać aktualizacji DSM oraz odnowić certyfikat SSL.
  • Użytkownicy korzystający z DSM 4.3 powinni zaktualizować system operacyjny do wersji DSM 5.0. Jeśli chcą pozostać przy wersji DSM 4.3, poprawka będzie gotowa do końca kwietnia.
  • Użytkownicy korzystający z DSM 4.1 powinni zaktualizować system operacyjny do wersji DSM 4.2, natomiast poprawka dla DSM 4.2 będzie dostępna w ciągu tygodnia.
  • DSM 4.0 oraz poprzednie wersje nie są dotknięte problemem bezpieczeństwa.
  • Serwery centrum MyDS zostały naprawione i są bezpieczne. Jednakże użytkownikom korzystającym z MyDS zaleca się zmianę hasła MyDS w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich danych osobowych.
Synology ocenia bezpieczeństwo danych i systemu jako priorytetowe i będzie nadal poświęcać własne zasoby wyposażając swoje rozwiązania w wiarygodne środki bezpieczeństwa, aby zapobiegać potencjalnym zagrożeniom. Jeśli użytkownicy potrzebują pomocy po aktualizacji systemu do najnowszej wersji lub mają dalsze pytania, należy skontaktować się z security@synology.com.

#2 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 11 kwietnia 2014 - 16:11

Jak dla mnie firma synology jest skreślona, ciągle problemy i łatki i nowe problemy i nowe łatki reklamują się super ale produktu dopracować im się nie chce i tyle w temacie. Ja wiem że to tylko oprogramowanie ale ile kurde można? Może ktoś wreszcie wpadnie na pomysł karania karania takich firm aby się obudziły. Pojawia się tylko pytanie co to ma wspólnego z myapple? No chyba że artykuł sponsorowany :)

#3 Sim1

Sim1
  • 329 postów

Napisano 11 kwietnia 2014 - 19:19

[...]
Pojawia się tylko pytanie co to ma wspólnego z myapple? No chyba że artykuł sponsorowany :)


Mam 4 kompy z japkiem i Synology (przez chwilę nawet 2). To dla mnie ten artykuł.

#4 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 11 kwietnia 2014 - 19:40

Mam 4 kompy z japkiem i Synology (przez chwilę nawet 2). To dla mnie ten artykuł.


Ja też mam jeden i z tego wynika negatywna opinia, ale także jestem na innym forum o tej tematyce co jest bardziej uzasadnione.

#5 tomasz

tomasz

  • 10 988 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 14 kwietnia 2014 - 10:44

Jak dla mnie firma synology jest skreślona, ciągle problemy i łatki i nowe problemy i nowe łatki reklamują się super ale produktu dopracować im się nie chce i tyle w temacie. Ja wiem że to tylko oprogramowanie ale ile kurde można? Może ktoś wreszcie wpadnie na pomysł karania karania takich firm aby się obudziły.

A ja cenię Synology za to, że szybko reagują.
Nie popełnia błędów ten co nic nie robi.

Pojawia się tylko pytanie co to ma wspólnego z myapple? No chyba że artykuł sponsorowany :)

Nie jest to artykuł a wpis na forum.
Informacyjnie bo wiem, że bardzo dużo osób na forum posiada sprzęt Synology (z racji tego że bardzo dobrze współpracuje on ze sprzętem Apple)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych