Witam,
jakiś czas temu zamieściłem post odnośnie Crash Report przy odpalaniu http://myapple.pl/wi...-aplikacji.html,
rozwiązania tego problemu niestety nie znalazłem i skorzystałem z jednej z rad i zmieniłem odtwarzacz.
Dzisiaj zauważyłem, że dzieje się to samo przy starcie Adobe Illustrator CS6 i Adobe Photoshop CS6, aplikację przez 30sek nie odpowiadają,
pojawia się kursor "zajętości" po czym aplikacje startują ale w tle włącza się Crash Report, który pożera 100% procesora.
Żaden komunikat nie wyskakuje, start Crash Report widzę tylko w Monitorze aktywności.
Temperatura na procku powyżej 90st wentylatory po 6000 obrotów i nie pomaga wyłączenie aplikacji.
Jedynym rozwiązaniem jest restart systemu i po chwili wszystko wraca do normy...
Czy ktoś ma podobne problemy i wie co z tym zrobić?
O ile odtwarzacz filmów mogłem zmienić to przy pakiecie Adobe nie wchodzi to w grę, ponieważ potrzebuję go do pracy.
Mój komp to:
MacBook Pro 3,1
Procesor 2,2 GHz Intel Core 2 Duo
Pamięć 4 GB 667 MHz DDR2 SDRAM
Grafika NVIDIA GeForce 8600M GT 128 MB
Oprogramowanie OS X 10.9.2

Crash Report w tle i grzanie się procesora
Rozpoczęty przez
jayjay
, 10 kwi 2014 17:06
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 kwietnia 2014 - 17:06
#2
Napisano 13 kwietnia 2014 - 09:21
Mam to samo od kilku dni - w tym czasie instalowałem tylko nowszą wersję wtyczki Flash Playera (którą i tak wywaliłem bo w Safari nie działała).
Nadmieniam, iż mam tę samą konfigurację MBP 3,1 - czyżby Maverick nie potrafił poprawnie wygenerować raportu błędu na tym sprzęcie?
Jakieś sugestie? Tak jak u kolegi - pomaga tylko restart komputera, ręczne wymuszenie zamknięcia procesu nic nie daje - po chwili uruchamia się ponownie.
#3
Napisano 13 kwietnia 2014 - 10:43
problem rozwiązany!
do tego wszystkiego co było, przestała działać kamera iSight, crashreport wyskakiwał też przy odpalaniu FaceTime, Photo Booth...
Znalazłem podobne problemy w tym wątku: https://discussions....art=30&tstart=0
Ja rozwiązałem problem najłatwiejszym sposobem --> przeinstalowałem system.
Według jednego ze znajomych serwisantów Mac'ów to jest problem z update'm podczas samego jego pobierania
i występuję nie tylko na MBP 3,1 ale i na nowszych maszynach.
Nie pomoże przywracanie z TimeMachine bo przywrócimy system z tymi samymi błędami.
Ja postawiłem zupełnie czysty system i instalowałem wszystkie aplikacje od nowa.
Oczywiście przed formatem skopiowałem potrzebne mi dane (biblioteki iPhoto, iTunes itd.)
Trochę czasu straciłem ale wszystko działa i żadnych CrashReport'ów już nie mam
do tego wszystkiego co było, przestała działać kamera iSight, crashreport wyskakiwał też przy odpalaniu FaceTime, Photo Booth...
Znalazłem podobne problemy w tym wątku: https://discussions....art=30&tstart=0
Ja rozwiązałem problem najłatwiejszym sposobem --> przeinstalowałem system.
Według jednego ze znajomych serwisantów Mac'ów to jest problem z update'm podczas samego jego pobierania
i występuję nie tylko na MBP 3,1 ale i na nowszych maszynach.
Nie pomoże przywracanie z TimeMachine bo przywrócimy system z tymi samymi błędami.
Ja postawiłem zupełnie czysty system i instalowałem wszystkie aplikacje od nowa.
Oczywiście przed formatem skopiowałem potrzebne mi dane (biblioteki iPhoto, iTunes itd.)
Trochę czasu straciłem ale wszystko działa i żadnych CrashReport'ów już nie mam

#4
Napisano 13 kwietnia 2014 - 10:43
Znalazłem takie rozwiązanie by na stałe nie pozwolić na start procesu ReportCrash.
W konsoli wpisujemy:
launchctl unload -w /System/Library/LaunchAgents/com.apple.ReportCrash.plist
sudo launchctl unload -w /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.ReportCrash.Root.plist
A by z powrotem włączyć raportowanie:
launchctl load -w /System/Library/LaunchAgents/com.apple.ReportCrash.plist
sudo launchctl load -w /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.ReportCrash.Root.plist
U mnie zadziałało - po restarcie nie mam już problemu z tym procesem.
W konsoli wpisujemy:
launchctl unload -w /System/Library/LaunchAgents/com.apple.ReportCrash.plist
sudo launchctl unload -w /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.ReportCrash.Root.plist
A by z powrotem włączyć raportowanie:
launchctl load -w /System/Library/LaunchAgents/com.apple.ReportCrash.plist
sudo launchctl load -w /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.ReportCrash.Root.plist
U mnie zadziałało - po restarcie nie mam już problemu z tym procesem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych