Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Crash Report w tle i grzanie się procesora


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 jayjay

jayjay
  • 50 postów
  • SkądPoznań

Napisano 10 kwietnia 2014 - 17:06

Witam,
jakiś czas temu zamieściłem post odnośnie Crash Report przy odpalaniu http://myapple.pl/wi...-aplikacji.html,
rozwiązania tego problemu niestety nie znalazłem i skorzystałem z jednej z rad i zmieniłem odtwarzacz.
Dzisiaj zauważyłem, że dzieje się to samo przy starcie Adobe Illustrator CS6 i Adobe Photoshop CS6, aplikację przez 30sek nie odpowiadają,
pojawia się kursor "zajętości" po czym aplikacje startują ale w tle włącza się Crash Report, który pożera 100% procesora.
Żaden komunikat nie wyskakuje, start Crash Report widzę tylko w Monitorze aktywności.
Temperatura na procku powyżej 90st wentylatory po 6000 obrotów i nie pomaga wyłączenie aplikacji.
Jedynym rozwiązaniem jest restart systemu i po chwili wszystko wraca do normy...

Czy ktoś ma podobne problemy i wie co z tym zrobić?
O ile odtwarzacz filmów mogłem zmienić to przy pakiecie Adobe nie wchodzi to w grę, ponieważ potrzebuję go do pracy.

Mój komp to:
MacBook Pro 3,1
Procesor 2,2 GHz Intel Core 2 Duo
Pamięć 4 GB 667 MHz DDR2 SDRAM
Grafika NVIDIA GeForce 8600M GT 128 MB
Oprogramowanie OS X 10.9.2

#2 Edzio1903

Edzio1903
  • 191 postów
  • SkądTrójmiasto

Napisano 13 kwietnia 2014 - 09:21

Mam to samo od kilku dni - w tym czasie instalowałem tylko nowszą wersję wtyczki Flash Playera (którą i tak wywaliłem bo w Safari nie działała). Nadmieniam, iż mam tę samą konfigurację MBP 3,1 - czyżby Maverick nie potrafił poprawnie wygenerować raportu błędu na tym sprzęcie? Jakieś sugestie? Tak jak u kolegi - pomaga tylko restart komputera, ręczne wymuszenie zamknięcia procesu nic nie daje - po chwili uruchamia się ponownie.

#3 jayjay

jayjay
  • 50 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 kwietnia 2014 - 10:43

problem rozwiązany!
do tego wszystkiego co było, przestała działać kamera iSight, crashreport wyskakiwał też przy odpalaniu FaceTime, Photo Booth...
Znalazłem podobne problemy w tym wątku: https://discussions....art=30&tstart=0

Ja rozwiązałem problem najłatwiejszym sposobem --> przeinstalowałem system.
Według jednego ze znajomych serwisantów Mac'ów to jest problem z update'm podczas samego jego pobierania
i występuję nie tylko na MBP 3,1 ale i na nowszych maszynach.
Nie pomoże przywracanie z TimeMachine bo przywrócimy system z tymi samymi błędami.

Ja postawiłem zupełnie czysty system i instalowałem wszystkie aplikacje od nowa.
Oczywiście przed formatem skopiowałem potrzebne mi dane (biblioteki iPhoto, iTunes itd.)
Trochę czasu straciłem ale wszystko działa i żadnych CrashReport'ów już nie mam :D

#4 Edzio1903

Edzio1903
  • 191 postów
  • SkądTrójmiasto

Napisano 13 kwietnia 2014 - 10:43

Znalazłem takie rozwiązanie by na stałe nie pozwolić na start procesu ReportCrash.
W konsoli wpisujemy:


launchctl unload -w /System/Library/LaunchAgents/com.apple.ReportCrash.plist
sudo launchctl unload -w /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.ReportCrash.Root.plist


A by z powrotem włączyć raportowanie:
launchctl load -w /System/Library/LaunchAgents/com.apple.ReportCrash.plist
sudo launchctl load -w /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.ReportCrash.Root.plist


U mnie zadziałało - po restarcie nie mam już problemu z tym procesem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych