Zestaw 1.
a) iPad mini

c) router TP-Link TL-MR3220 v.1 (router rozsyła sygnał po WiFi)
d) iPhone
Zestaw 2.
a) iPad mini

c) iPhone
Kilka faktów:
1. Wszystkie powyższe urządzenia - logowanie się do sieci, poprzez WiFi, działa w każdym przypadku, internet działa, wszystko hula jak należy w obu zestawach.
2. MacBook PRO 13 - logowanie się poprzez WiFi na stronę konfiguracyjną routera (Z1: 192.168.1.1) odbywa się normalnie - mogę konfigurować router, resetować itp.
I teraz problem:
W obu zestawach, próba zalogowania się poprzez Safari i WiFi na stronę routera (Z1: 192.168.1.1 / Z2: 192.168.0.1), zarówno z iPad-a jak i z iPhone-a kończy się na wyskakującym okienku Logowania - po wpisaniu loginu i hasła, ww. okienko znika i ponownie pojawia się puste. Co oczywiste, nie loguję się.
Okienko logowania:

Dane z WiFi iPada w Zestawie 2:

Pytanie nr 1: O co chodzi?
Pytanie nr 2: Jak temu zaradzić?
Pozdrawiam
KOH