
Zakup nowego iPhone 5S oraz etui - uszkodzone jdno i drugie.
#26
Posted 01 April 2014 - 09:19
#27
Posted 01 April 2014 - 09:39
W takim przypadku właśnie dobrze jest tak zrobić - towar niezgodny z umową. Bo jakbyś odesłał z tytułu gwarancji to sprzedawca mógłby się wykręcić.Dziś dostałem e-maila, że mam przesłać do serwisu "reklamowany sprzęt".
Napisałem więc pismo z tytułu niezgodności towaru z umową i czekam na kuriera.
Mam nadzieję, że firma załatwi sprawę jak trzeba, a opinie w internecie świadczą o nich dobrze.
#28
Posted 01 April 2014 - 09:54

#29
Posted 01 April 2014 - 10:06
#30
Posted 01 April 2014 - 10:13
o w morde... majac taka ryske zwracasz telefon ?
Dam ci dobra rade... cokolwiek bedziesz robic to w ciagu miesiaca powstanie inna... wtedy przyjdzie załamanie nerwowe...
Dzięki za dobrą radę. Jeśli chcesz prześlę Ci zdjęcie mojej półrocznej Sony Xperia V. Myślę, że można ją postawić na półce w sklepie i nikt nie odróżni jej od nowego sprzętu. Dbam o takie rzeczy, jestem wręcz pedantyczny. Do mojego iPhone 5S dokupiłem skórzane etui od Apple, właśnie po to aby zabezpieczyć go przed ewentualnymi ryskami. Druga sprawa, że poza tym zarysowaniem zauważyłem wczoraj, że przycisk "wycisz" jest krzywo zamontowany.
Wybacz, ale w telefonie za ponad 3kpln takie rzeczy są niedopuszczalne. Gdzie była kontrola jakości przed wysłaniem telefonu w świat. Może na śniadaniu, nie wnika. Ten się nie myli co nic nie robi. Nie zmienia to faktu, że sprzęt jest wadliwy, a wady są fabryczny. W obu przypadkach.
#31
Posted 01 April 2014 - 10:26



#32
Posted 01 April 2014 - 10:35

#33
Posted 07 April 2014 - 12:53

#34
Posted 07 April 2014 - 12:55
#35
Posted 07 April 2014 - 13:10
#36
Posted 07 April 2014 - 17:17

#37
Posted 09 April 2014 - 10:30
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users