Mam dokładnie to samo. iPhone 5 sieć Orange od dwóch dni walczę z ft i im. Restory resetowaniem ustawień dosłownie wszystko co w Google było na ten temat. Na billingu tez mam pełno SMS ów aktywacyjnych a cały czas wisi czekam na aktywację. Najlepsze jest to ze zmieniłem Apple Id na inny na tamtym wszystko chulalo na tym nic choć numer tel został ten sam. Po aktualizacji do 7.1 Orange tez coś aktualizowalo pewnie ustawienia operatora może tu leży przyczyna ? Nie mam już pomysłu na to

[7.1] nju mobile i problem z iMessage/FaceTime
Rozpoczęty przez
6c1fb0760d
, 12 mar 2014 02:08
28 odpowiedzi w tym temacie
#26
Napisano 18 marca 2014 - 14:46
#27
Napisano 18 marca 2014 - 19:53
A ja dostałem wiadomość od orange, że oni nie są odpowiedzialni za oprogramowanie w iphonie

#28
Napisano 21 marca 2014 - 02:27
Ze dwa dni tego nie ruszalem, przed chwilą wszedłem w ustawienia, był błąd aktywacji, wyłączyłem, włączyłem et voila - zadziałało!
#29
Napisano 21 marca 2014 - 17:06
U mnie to samo,
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych