

OD WYMIANY EKRANU IPHONE 4 ZAWIESZA SIE NIE REAGUJE NA DOTYK
Started by
Ka5ia
, 05 Mar 2014 09:29
6 replies to this topic
#1
Posted 05 March 2014 - 09:29
Witam, jakis czas temu iphone mi spadł, oczywiście ekran przedni poszedł do wymiany po pęknieciu. wymeniony nie w applu ale w autoryzowanym serwisie, wybrałam drozszy ze niby oryginalny była gwarancja na 6 ms, teoretycznie wszystko jest ok poza kilkoma szczegółami:
-czasem uzywajac iphona nagle ekran przestaje na kilka sekund reagowac, jak go zablokuje i odblokuje momentalnie jest wszytsko ok
- czasem tak samo dzieje sie gdy ktos dzowni, probouje wtedy blokade i odblokowanie czasem pomaga czasem niestety musze odrzucic polaczenie
- gdy wybieram numer długo musze czekac na sygnał, czasem mnie rozlacza a osoba do ktorej dzwonie twierdzi ze byl sygnał i wszytsko i sie rozlaczyłam( to akurat nie koniecznie moze byc zwiazane z wymiana ekranu)
iphone jest oryginalny, z salonu play, ma aktualiazacje wszytskie oprogramowania na biezaco i dbam o niego bardzo wiec pomozcie bo nie wiem czy jest na to jakis sposob , powod lub czy ktos z was miał podobna sytuacje?????????????????????????????
:(

#2
Posted 05 March 2014 - 09:42
Możliwe, że ekran jest wadliwy i dlatego czasem nie reaguje na dotyk. Niestety bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie płyty głównej w wyniku upadku. Myślę, że powinnaś wrócić do tego serwisu, powiedzieć jak telefon się zachowuje i poprosić o ponowną wymianę ekranu, bo ten może być wadliwy.
Jednak odnośnie problemów z połączeniami to nie wynikają one z samego ekranu tylko wynika to z uszkodzenia zasięgu na płycie, ewentualnie powoduje to słaby zasięg sieci w miejscu gdzie próbujesz się łączyć.
#3
Posted 05 March 2014 - 09:52
okej , super dziekuje sprobuje w serwisie i zobaczymy co powiedza:)
#4
Posted 05 March 2014 - 10:13
Z tym zawieszaniem dotyku to na 99% wina ekranu, skoro po zablokowaniu i odblokowaniu znów działa dobrze. Mieliśmy dokładnie taki sam przypadek kiedyś w jednym z wymienionych przez nas ekranów, po zamontowaniu kolejnego w ramach gwarancji problem ustąpił.
Odnośnie połączeń to jednak może być uszkodzenie na płycie, oprogramowanie lub zasięg sieci.
#5
Posted 05 March 2014 - 10:57
dzowniłam do serwisu gdzie wymieniali, powiedzieli ze moze byc wina własnie ekranu lub oprogramowania... niestety 6 ms juz mineło wiec na wymiane w ramach gwarancji sie nie załapie, jednak nie spodziewalam sie ze po wymianie ekranu znowu trzeba bedzie wymienic na nastepny .
czeka mnie wiec czy bym chciała czy nie wizyta w serwisie, bo domowych sposobow lub ratunku jak widac nie ma ... poza aktualizcja oprogramowania co zasugerował gosc z serwisu z tym ze aktualiazuje na biezaco wiec watpie....
#6
Posted 05 March 2014 - 12:24
Zmiana oprogramowania raczej nic tutaj nie pomoże. Prawdopodobnie do wymiany jest ekran. Dziwie się, że przez pół roku nie zgłosiłaś się z reklamacją do serwisu, bo teraz to się nie dziwię, że nie chcą go wymienić po takim czasie. Równie dobrze mógł kolejny raz upaść i stąd problemy, dlatego serwis po pół roku nie chce go wymieniać i mają rację, bo w interesie klienta jest zgłosić usterkę kiedy się ją zauważy, a nie po pół roku.
#7
Posted 05 March 2014 - 12:42
Tez sie nie dziwie serwisowi, jasne to zrozumiał, objawy takie jak wymieniałam zaczeły sie pojawiac dopiero po kilku miesiacach, a mnie nie bylo w tym czasie w Polsce, odsunełam wiec sprawe na bok i tak zleciało niestety
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users