Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z internetem!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Missteriio

Missteriio
  • 13 postów

Napisano 04 marca 2014 - 13:21

Witam od tygodnia mam problem z internetem w swoim telefonie dodam że nigdy nie miałem wykupionego pakietu internetowego tylko wchodziłem w opcje i włączałem normalnie dane sieci kom. lecz teraz gdy włącze dane sieci kom. i gdy włącze safari nie wczytuje mi stron tylko wyskakuje kominkat "Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej: Błąd uwierzytelnienia PDP" . Posiadam iPhona 5 iOS 7.0.6 Z góry dzięki za pomoc

#2 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 04 marca 2014 - 13:41

Może to pomoże: iOS: komunikat o błędzie przy próbie użycia niestandardowej nazwy punktu dostępu

Dodatkowo: http://myapple.pl/ip...a-pdp-ios7.html

#3 Missteriio

Missteriio
  • 13 postów

Napisano 04 marca 2014 - 13:51

Może to pomoże: [url=http://support.apple.com/kb/TS2422?viewlocale=pl_PL&locale=pl_PL]iOS: komunikat o błędzie przy próbie użycia niestandardowej nazwy punktu dostępu[/url]

Dodatkowo: [url]http://myapple.pl/iphone/289155-blad-uwierzytelnienia-pdp-ios7.html[/url]

Niestety [url=http://support.apple.com/kb/TS2422?viewlocale=pl_PL&locale=pl_PL]iOS: komunikat o błędzie przy próbie użycia niestandardowej nazwy punktu dostępu[/url] nie pomoże ponieważ mam najnowszą wersję iOSA :(

#4 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 04 marca 2014 - 13:56

Ale możesz mieć błędną nazwę APN podaną.

#5 Missteriio

Missteriio
  • 13 postów

Napisano 04 marca 2014 - 14:04

Ale możesz mieć błędną nazwę APN podaną.

Mogło się samo od siebie zmienić skoro wcześniej wszysto poprawnie działało ?

#6 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 04 marca 2014 - 14:15

Większości ludzi mającymi problemy "samo się zmienia" ;)

Poszedłbym tropem problemów technicznych po stronie operatora - drugi link z mojego postu #3

#7 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 04 marca 2014 - 14:17

Oczywiście, że problemy techniczne operatora. Jakiś rok temu miałem tak przez kilka dni w żenującym Minus GSM. Konsultanci dawali coraz głupsze porady. Na szczęście po jakimś czasie samo wróciło do normy.

#8 Missteriio

Missteriio
  • 13 postów

Napisano 04 marca 2014 - 14:32

nie posiadam abonamentu tylko na kartę (heyah ) jak zmienić APN

#9 Missteriio

Missteriio
  • 13 postów

Napisano 04 marca 2014 - 16:23

Próbowałem także powrót do ustawień fabrycznych (odpaliłem później z kopi zapasowej) i dalej nic :( A naprawdę potrzebny mi jest internet w tym tygodniu , może gdybym wykupił pakiet internetowy? czy to coś da czy będzie na marne

#10 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 04 marca 2014 - 16:26

Ustawienia sieciowe zerowałeś? Jeśli tak i nie pomogło to kontakt z operatorem sugeruję.

#11 Missteriio

Missteriio
  • 13 postów

Napisano 04 marca 2014 - 16:32

Ustawienia sieciowe zerowałeś? Jeśli tak i nie pomogło to kontakt z operatorem sugeruję.


Tak zerowałem ustawienia sieciowe lecz nadal taki problem może to wina tego że nie mam zakupionego pakietu internetowego ? ale wcześniej normalnie chodziło.Dodam jeszcze ze nie mam jak ustawić APN przeszukałem cały telefon

#12 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 04 marca 2014 - 16:44

U mnie przy podobnych objawach pomogło.....wyjęcie i włożenie karty sim (karta wycinana???).

#13 Missteriio

Missteriio
  • 13 postów

Napisano 04 marca 2014 - 16:57

Tak karta wycinana próbowałem również wyjąć i włożyć kartę sim lecz na marne

#14 Saperek

Saperek
  • 14 postów

Napisano 04 marca 2014 - 16:59

Witam od tygodnia mam problem z internetem w swoim telefonie dodam że nigdy nie miałem wykupionego pakietu internetowego tylko wchodziłem w opcje i włączałem normalnie dane sieci kom. lecz teraz gdy włącze dane sieci kom. i gdy włącze safari nie wczytuje mi stron tylko wyskakuje kominkat "Nie udało się uaktywnić sieci komórkowe: Błąd uwierzytelnienia PDP" . Posiadam iPhona 5 iOS 7.0.6
Z góry dzięki za pomoc


mam identyczny problem tez od tygodnia bez neta (heyah)

#15 Missteriio

Missteriio
  • 13 postów

Napisano 04 marca 2014 - 17:02

mam identyczny problem tez od tygodnia bez neta (heyah)

podobnie jak ja i nie mogę znaleźć rozwiązania

#16 Szaman35

Szaman35
  • 194 postów

Napisano 04 marca 2014 - 17:27

To jest raczej jakiś problem u operatora. Też mam heyah i co prawda internet mi działa ale nie łapie 3G. Spróbuj wyłączyć 3G i zobaczyć czy ruszy. U mnie po restarcie z włączonym 3G internet nie działał ale nie miałem żadnych komunikatów o błędach.

#17 Missteriio

Missteriio
  • 13 postów

Napisano 04 marca 2014 - 17:41

Próbowałem z włączonym 3G niestety :(

- - - Połączono posty - - -

Próbowałem z włączonym 3G niestety :(

Przepraszam już się poprawiam z wyłączonym 3G jak i włączonym i nadal ten sam komunikat.

- - - Połączono posty - - -

Ps; nawet teraz gdybym chciał zrobić hotspot pisze że muszę go skonfigurować ...

#18 Szaman35

Szaman35
  • 194 postów

Napisano 04 marca 2014 - 17:47

Ale może to właśnie problem operatora jest. U mnie normalnie łapie 3G w całym mieście a teraz mam tylko E.
Może w Twoim rejonie nie łapie Internetu w ogóle. Najlepiej zadzwoń na infolinię *2222 i się spytaj. Kasują chyba 1zł za minutę.

- - - Połączono posty - - -

EDIT: 3G właśnie wróciło..

#19 Missteriio

Missteriio
  • 13 postów

Napisano 04 marca 2014 - 18:10

Noi co mam im na tej infolini powiedzieć ?

- - - Połączono posty - - -

do tego jeszcze nie mam możliwości ustawić APN nie wiem jak inni ale ja takiej opcji nie posiadam nie wiem dlaczego

#20 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 04 marca 2014 - 23:33

"Mam telefon iPhone. Pomimo tego, że jest w zasięgu 3G to nie działa transmisja danych. Telefon nie wyświetla opcji odpowiedzialnych za ręczne ustawienie danych APN czyli sieć T-Mobile została rozpoznana i telefon korzysta z ustawień operatora"

#21 znaj

znaj
  • 5 postów

Napisano 05 marca 2014 - 21:33

Witam
Mam identyczny problem jak użytkownicy Missteriio i Saperek, czyli całkowity brak Internetu w moim iPhone 3GS IOS 5.1.1 (sieć Heyah).
Przy próbie wejścia na jakąkolwiek stronkę przez Safari czy próbie uruchomienia App Store wyświetla mi się komunikat: "Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej. Błąd uwierzytelnienia PDP".
Połączenia głosowe, SMS-y i MMS-y działają normalnie. U góry ekranu normalnie pokazuje (tak jak przed awarią) pełen zasięg sieci T-Mobile.pl 3G. Problem występuje zarówno w Poznaniu jak i Nowym Tomyślu (w tych miejscach testowałem). Podejrzewam, że w dowolnym miejscu w kraju mój telefon nie będzie mieć Internetu.
Dzwoniłem do Heyah i kazali mi dzwonić na helpdesk T-Mobile tel: 708 477 242 (2,5zł/min!!!). Straciłem na tę rozmowę 40zł i dowiedziałem się, że APN w iPhone należy zmienić poprzez program iPhone Configuration Utility. Do pobrania [URL="http://support.apple.com/kb/DL1466"]stąd[/URL]. Dane dostępowe APN Heyah są podane [URL="http://www.heyah.pl/pomoc/konfiguracja/internet/manualnie"]tutaj[/URL]. Ja niestety nie umiem korzystać z tego programu. Czy może mi ktoś pomóc? A może to wina operatora Heyah?

A poniżej zamieszczam printscreen z komunikatem błędu:

[ATTACH=CONFIG]20544[/ATTACH]

- - - Połączono posty - - -

#22 Saperek

Saperek
  • 14 postów

Napisano 06 marca 2014 - 11:28

Zrobilem to co napisales i poki co dziala necik... wielkie dzieki

tutaj masz dokladny opis jak to zrobic

[url=http://support.apple.com/kb/HT4839?viewlocale=pl_PL]iOS: edytowanie ustawień nazwy punktu dostępu za pomocą narzędzia iPhone Configuration Utility[/url]

kolejno wpisywalem:
APN: heyah.pl
Użytkownik: heyah
Hasło: heyah
213.158.194.194
9201

#23 znaj

znaj
  • 5 postów

Napisano 07 marca 2014 - 23:38

Dzięki kolego za linka z instrukcją. Wczoraj po południu Internet sam z siebie się naprawił. Nic nie grzebałem z tym programem. Podejrzewam, że Heyah coś skopało po swojej stronie (czego efektem były masowe odcięcia iPhonów od Internetu) i po kilku dniach to naprawili. Nie omieszkam złożyć reklamacji w celu odzyskania pieniędzy za helpdesk, bo ewidentnie mnie wprowadzili w błąd i narazili na niepotrzebne koszty. A jak reklamacji nie uznają to bye bye i przechodzę do nju mobile na abonament.
Przypomniałem sobie, że kilka dni przed awarią też odzieli mnie od sieci na 24h (błąd PDP). Niewykluczone, że Heyah jeszcze nie raz zafunduje nam brak połączenia z Internetem.
Pozdrawiam wszystkich iPhoniarzy :)

#24 znaj

znaj
  • 5 postów

Napisano 20 marca 2014 - 15:13

Dzisiaj w końcu złożyłem reklamację (telefonicznie na nr *2222) i o dziwo bez problemu ją uznano, także te 44zł odzyskałem z powrotem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych