Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone się wyłącza,zawiesza,nie reaguje na dotyk, nie chce się ładować


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 konradFTS

konradFTS
  • 41 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 lutego 2014 - 18:22

Witam! Ostatnio mam poważne problemy z moim 5S(złoty) nigdy nie widziałem czegoś podobnego. iPhone pochodzi z USA ale to raczej jest nie istotne tylko w kwestii gwarancji z której będę mógł skorzystać dopiero w Sierpniu do tego czasu nie wyobrażam sobie żeby leżał w szufladzie i się kurzył. Mam w domu jeszcze jeden 5S(szary) z europejskiej dystrybucji na którym problem nie występuje oba mają iOS 7.0.6. Na złotym pojawił się po aktualizacji 7.0.6. Problem wygląda tak występuje tak raz na 2 dni gdy używam iPhone(obojętne co robię) nagle przestaje reagować home i reszta przycisków później dotyk, resetuje telefon(home+sleep/wake) lub sam się wyłącza pokazuje się standardowy ekran z logiem Apple i po paru sekundach pojawiają się jakieś napisy(zdjęcia poniżej) telefon znów nie reaguje wcale, mógł by tak aż do rozładowania, powtarzam reset(sleep/wake) i poprawnie się włącza i niby wszystko jest w porządku do następnego razu. Dziś problem wystąpił 3 razy i dodatkowo nie che się ładować widzi ładowarkę przez chwile potem już nie reaguje na nią wcale(próbowałem z dwoma orginalnymi kablami). Wcześniej telefon działał bez zarzutu nie wiem co mogło spowodować taki problem. Ja uważam ,że aktualizacja. Zrobiłem restore ale problem nie znikł nie wiem co dalej czekać na iOS 7.1 który ma być już w Marcu czy spróbować rozwiązać ten problem samemu na co nie mam żadnego pomysłu, wszystkie skończyły na restore. Z gwarancją musiałbym się trochę pobawić w wysyłanie telefonu aż do Vancouver gdzie mieszka mój kolega a chciałbym ten problem rozwiązać na miejscu. Ktoś z was miał podobny problem? Lub słyszał, coś więcej wie na ten temat i może mi udzielić jakiś wskazówek jak rozwiązać ten problem. Proszę o pomoc [ATTACH=CONFIG]20485[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]20486[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]20487[/ATTACH]

#2 lucasmaster

lucasmaster
  • 495 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 27 lutego 2014 - 18:37

A robiłeś restore w DFU? Jeśli nie pomaga to będzie raczej problem sprzętowy.

#3 konradFTS

konradFTS
  • 41 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 lutego 2014 - 18:49

Spróbuje zaraz i zobaczymy czy przyniesie jakiś pozytywny efekt. Mam nadzieje ,że to nie hardware tylko czysto softowy problem. Zobaczymy co będzie po DFU bez kopi zapasowej. Ogólnie to potrzebuje diagnozy co jest przyczyna tego problemu. Dzięki za wskazówkę ;)

#4 steo

steo
  • 278 postów
  • SkądWrocław / Wałbrzych

Napisano 27 lutego 2014 - 18:57

Kernel panic, prawdopodobnie aktualizacja poszła nie tak. Jak zsynchronizujesz iPhona z iTunes z PC, zostaną zgrane logi, w zależności od systemu znajdują się w: - Mac OS X: ~/Library/Logs/CrashReporter/MobileDevice/ - Windows XP C:\Documents and Settings\\Application Data\Apple Computer\Logs\CrashReporter\MobileDevice\ - Windows Vista or 7 C:\Users\\AppData\Roaming\Apple Computer\Logs\CrashReporter\MobileDevice\ Możesz wrzucić ich zawartość, może uda się znaleźć przyczynę.

#5 konradFTS

konradFTS
  • 41 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 lutego 2014 - 19:15

dzięki! jak sprawdzę to dam znać czy pomogło :)

#6 konradFTS

konradFTS
  • 41 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 lutego 2014 - 08:47

Zrobiłem DFU z kopią zapasowa od wczoraj do teraz narazie wszytsko wydaje się być w porządku telefon naładował się przez noc w 100% z małym wyjątkiem ,że rano wyświetlił się komunikat o nie obsługiwaniu kabla co(telefon twierdzi ,że jest nieoryginalny) jest całkowicie niemożliwe bo mam 2 kable a iphony kupowałem w Apple Store i polskim AOS wiec musza w 100% oryginalne. Po pracy zrobie jeszcze raz DFU bez przywracania kopi, odtworze jako nowy telefon. Usuwania logów nie próbowałem bo dopiero dziś będę miał dostęp do maka bo na windowsie nie ogarniam usuwania tych logow bo nie moge ich znaleść. Ogólnie widze ,że jest jakiś postęp

#7 steo

steo
  • 278 postów
  • SkądWrocław / Wałbrzych

Napisano 28 lutego 2014 - 08:57

Zrobiłem DFU z kopią zapasowa od wczoraj do teraz narazie wszytsko wydaje się być w porządku telefon naładował się przez noc w 100% z małym wyjątkiem ,że rano wyświetlił się komunikat o nie obsługiwaniu kabla co(telefon twierdzi ,że jest nieoryginalny) jest całkowicie niemożliwe bo mam 2 kable a iphony kupowałem w Apple Store i polskim AOS wiec musza w 100% oryginalne. Po pracy zrobie jeszcze raz DFU bez przywracania kopi, odtworze jako nowy telefon. Usuwania logów nie próbowałem bo dopiero dziś będę miał dostęp do maka bo na windowsie nie ogarniam usuwania tych logow bo nie moge ich znaleść. Ogólnie widze ,że jest jakiś postęp


Komunikat o nieorginalnośći kabla, może pojawić się gdy wtyk lub gniazdo jest lekko zabrudzone.
Mi np. oryginalne kable od iPhone 4 i iPhone 5 nie chcą współpracować z iPad mini Retina, z iPadem mini pierwszej generacji działają poprawnie.

#8 konradFTS

konradFTS
  • 41 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 lutego 2014 - 09:23

Wezmę to pod uwagę ale wątpię, że to zabrudzenie doka raczej 2 tygodnie temu był tak samo zakurzony jak dzis i nie było żadnych problemów. Mam pytanie to tych dotyczące tych logów czy usunięcie ich może być w jakiś sposob szkodliwe? Czy nie będzie to miało żadnego negatywnego wpływu na ip ?

#9 steo

steo
  • 278 postów
  • SkądWrocław / Wałbrzych

Napisano 28 lutego 2014 - 10:58

To tylko log. Można usunąć. Przy kolejnym syncu, będzie pobrany jeśli dalej jest na iPhone. Ale skoro robiłeś restore, już go nie będzie, albo będą nowe, inne logi.

#10 konradFTS

konradFTS
  • 41 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 marca 2014 - 13:19

iPhone mi padł całkowicie :( Zrobiłem 4 DFU z kopia i bez kopi zapasowej pochodził tak 10 dni bez problemów. Wczoraj wieczorem podłączyłem do ładowania(32% baterii było) wstałem rano telefon wyłączony, całkowity brak reakcji (nie chce się włączyć pod ładowarka,komputerem) i tak od 4 godzin. Miał ktoś z was podobny przypadek? Teraz już wiem ,że jest to problem czysto hardwarowy tylko dziwne ze przez 4,5 miecha telefon działał bez zarzutu. Mam teraz przycisk do papieru za 700$ :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych