Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

apogee duet 2 vs. uad apollo twin


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 danalog

danalog
  • 11 postów

Napisano 26 lutego 2014 - 21:39

ktory byscie wybrali…i dlaczego?

#2 kokos

kokos

    Mr. Nice

  • 7 426 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 26 lutego 2014 - 21:53

Teraz wybrałbym Apollo. Konwertery nie bedą się specjalnie różniły, natomiast bezlatencyjny DSP z emulatorami...mmmmmniam, miodzio. Trzy uwagi: do Apolla trzeba mieć Mac z Thunderbolt, cena Duet 2 jest niższa, Duet 2 jest zasilany z USB, Apollo Twin wymaga zasilacza. Przedwzmacniacze Apogee Duet 2 są inne niż preampy Symphony, natomiast cała seria UAD Apollo ma te same przedwzmacniacze. Duet 2 ma częstotliwość próbkowania do 96kHz, Apollo Twin do 192kHz.

#3 danalog

danalog
  • 11 postów

Napisano 28 lutego 2014 - 13:21

symphony slyszalem i brzmienie powala bezdyskusyjnie…niestety uad apollo twin poki co to nowosc wiec…niestety zadnego produktu firmy uad nie mialem okazji slyszec…powiem tak apogee duet to wydatek okolo 2500zl natomiast uad apollo twin solo bo tylko taki jest dostepny to cena ok 3000zl co wybrac?

#4 kokos

kokos

    Mr. Nice

  • 7 426 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 lutego 2014 - 14:46

Zapewniam Cie, że nie słysząc w porównaniu do Symphony konwerterów Apollo, jestem pewien, że ich jakość jest wystarczająco dobra. Kwestia gustu: np. niektorym nie pasuja filter coefficients (bo tak naprawdę chodzi o filtry górnozaporowe w przemianie z bitstream do PCM i decymatory z 1 bit do 32 lub 24) Apogee i wolą klinicznego Myteka, inni nienawidzą filtrów Avida (dawniej Digidesign), jeszcze inni twierdzą, że jakiekolwiek filtry i decymatory to dzieło szatana i przysięgają, że tylko 1 bit Direct Stream Digital daję wierną reprezentację źródła.

Dla nas tu na ziemskim łez padole istotne jest to, że za +500 złociszy w Apollo Twin dostajesz BARDZO DOBRE emulatory analogowych gratów i wtyczki działające na busie PCI, a nie po mostku Firewire i w komplecie masz:
Pultec Pro Equalizers,
1176SE/LN Classic Limiting Amplifiers,
LA2A, Softube Amp Room Essentials,
UA 610-B Tube Preamp and EQ,
Teletronix LA-2A Classic Leveling Amplifier
CS-1 Precision Channel
RealVerb Pro
http://www.uaudio.co...g-classics.html

Wystarczy do produkcji!
Ponadto, emulacje te są napędzane kodem DSP, a nie językiem wyższym co daje naprawdę poważną wydajność przy poważnych algorytmach.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych