Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy Macbook Pro - martwy pixel a gwarancja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 syngress

syngress
  • 31 postów
  • SkądMexico

Napisano 26 lutego 2014 - 15:21

Witam zgodnie z informacją zawartą w jednym z przyklejonych wątków, Apple udziela gawarancji na ekrany lcd w razie wystąpienia martwych pikseli.

20. Jeśli w połowie gwarancji spaliła się pamięć RAM w Macu to jaki status ma w tym momencie mój sprzęt. Maca Mini kupiłem rok temu bez 1 miesiąca. Czy gwarancja była liczona od nowa czy mam na tą wymienioną pamięć specjalną gwarancję. Temat był poruszany ale nigdy ostatecznie nie zostały rozwiane wątpliwości.
Jeżeli była to pamięć kupiona z komputerem, to jest to naprawa gwarancyjna komputera - gwarancja na cały komputer ulega przedłużeniu o czas pobytu w serwisie. Jeżeli pamięć dokupiono osobno - to jest to naprawa gwarancyjna (de facto wymiana) samej pamięci zgodnie z warunkami gwarancji na pamięć.


Mój sprzęt ma 13 ekran (nie Retina), pytanie brzmi: czy jeden martwy piksel uprawnia mnie do realizacji gwarancji ?
Z góry dziękuje za info ..

#2 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 26 lutego 2014 - 18:11

Z tego co wiem w 13'' nie retina jest próg dozwolonych bad pixeli. Jedynie rMBP nie dopuszcza nawet jednego.

#3 syngress

syngress
  • 31 postów
  • SkądMexico

Napisano 26 lutego 2014 - 19:33

@iron.gery nie orientujesz się jak to wygląda od strony technicznej, i ile dopuszczają max ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych