Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 4s Wi-Fi nie działa (WiFi grayed out) a reklamacja


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 tommyusa2000

tommyusa2000
  • 17 posts

Posted 23 February 2014 - 15:47

Witam Kupiłem półtora tygodnia temu iphone-a 4s 64gb na portalu tablica.pl. Telefon dokładnie obejrzałem jednak nie dopatrzyłem się na spotkaniu problemu z "szarym Wi-Fi". Na początku myślałem że to chwilowy problem ale następnego dnia zacząłem czytać i jestem przerażony ilością użytkowników którym WiFi nie działa. Sprawdziłem również czy egzemplarz kupiony przeze mnie jest jeszcze na gwarancji. Okazuje się, że jest objęty gwarancją do 27 marca. Poszedłem do sklepu i-way w Toruniu i sprzedawca poinformował mnie że mógłby przyjąć telefon na miejscu i odesłać go na reklamację, gdyby nie fakt, że egzemplarz który posiadam pochodzi z t-mobile. W t-mobile powiedzieli mi że nie przyjmą telefonu jeśli nie mam dowodu zakupu. Co mam w takiej sytuacji zrobić?? Kontaktować się bezpośrednio z Apple?? Telefon ma oczywiście zgodny numer seryjny i imei z tym na opakowaniu. Nie mam od niego tylko słuchawek. A i dodam jeszcze że w momencie zakupu telefon miał ios 7.0.4. Dzisiaj go zaktualizowałem do ios 7.0.6 jednak nadal nie mogę włączyć WIFI Bardzo proszę was o pomoc i radę.

#2 Berike

Berike
  • 256 posts
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Posted 23 February 2014 - 17:48

sprzedający powinien Ci dołączyć dowód zakupu, skontaktuj się z nim i poproś o fakturę / paragon.

#3 tommyusa2000

tommyusa2000
  • 17 posts

Posted 23 February 2014 - 19:01

jak by to było takie łatwe to już bym miał ten dokument. Jednak nie mogę od tygodnia go od człowieka wyciągnąć. Telefon nie był kradziony ponieważ sprawdziłem go na czarnej liście. A sprzedający mówi że nie może go znaleźć. Telefon kupiłem na tablica.pl Tak czy inaczej ... mogę reklamować telefon na gwarancji bezpośrednio u apple gdy nie mam paragonu??

#4 satmar

satmar
  • 788 posts
  • SkądInowrocław

Posted 23 February 2014 - 20:15

Tak czy inaczej ... mogę reklamować telefon na gwarancji bezpośrednio u apple gdy nie mam paragonu??

W Twoim przypadku nie , ponieważ iP był zakupiony u operatora i Apple takich telefonów na gwarancje nie przyjmuje

#5 tommyusa2000

tommyusa2000
  • 17 posts

Posted 23 February 2014 - 20:21

a co z naprawą wifi?? opłacalne?? Czy po naprawie problem się powtarza po kolejnych aktualizacjach?? Zastanawiam się czy w ogóle to naprawiać skoro programy wszystkie mogę wgrać sobie przez itunes-a nie wykorzystując pakietów internetowych a w playu dają teraz 2GB transferu na miesiąc w abonamencie za 50zł




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users