Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iRestore, doświadczenia?


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 szii

szii
  • 4 posts

Posted 09 February 2014 - 13:48

[url]https://www.facebook.com/serwis.iRestore?fref=ts[/url]

Jak w temacie, czy ktoś korzystał z ich usług, jakieś opinie?
Pozdrawiam

#2 Martaarts

Martaarts
  • 1 posts

Posted 23 December 2014 - 03:34

Witam,

Jakiś miesiąc temu stukł mi się wyświetlacz w iPhonie 5 w wyniku bolesnego upadku. Przebolalam wydatek 350 pln (tańsza wersja!) w irestore. Przy nakładaniu folii zabezpieczającej nowy ekran wyświetlacz pękł pod naciskiem palca. W irestore nie uwzględnili mi reklamacji, twierdząc, że może to być spowodowana napieciami wywołanymi przez obudowę zniekształconą po upadku. O czym oczywiście nie poinformowali przy wymianie. A ta niezwykle tania opcja nie ma gwarancji. Generalnie odradzam z całego serca. Radzę zanieść do serwisu Apple i zrobić na ich gwarancji. Niestety w ogólnym rozrachunku będzie to tańsze rozwiązanie.

#3 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2947 posts

Posted 23 December 2014 - 08:43

A wieszz że w serwisie apple - na gwarancji taka przyjemność kosztuje ~1200zł ?



#4 sigreg

sigreg
  • 89 posts
  • SkądZabrze

Posted 23 December 2014 - 09:54

No dobrze, ale w takim razie lepiej wydac mniej i jak w wypadku kolegi wywalic ta kase w bloto, czy wydac wiecej, naprawic jak nalezy i miec na to gwarancje ?



#5 indu

indu
  • 972 posts
  • Płeć:

Posted 23 December 2014 - 10:42

Dziwi mnie fakt, że serwis który widzi że korpus jest krzywy , wpycha na siłę ekran. Wiadomo, że przy naprężeniach jest większe prawdopodobieństwo, że pęknie. 



#6 lukasz_g

lukasz_g
  • 2 posts

Posted 19 June 2015 - 12:07

Nigdy nie spotkałem się z takim niechlujstwem, brakiem odpowiedzialności za sprzęt i jego zawartość oraz brakiem szacunku dla klienta, swojego rzemiosła i marki Apple jak w serwisie iRestore Warszawa. Zdecydowanie odradzam.

 
1) Przy oddawaniu sprzętu brak konkretnych informacji o czasie naprawy, mimo podkreślania przez sam iRestore, że prędkość naprawy ma ogromne znaczenie dla uratowania sprzętu - to zresztą zadecydowało o oddaniu sprzętu właśnie temu serwisowi
2) Brak bieżącej informacji co dzieje się ze sprzętem i w ogóle zero kontaktu
3) Po 5 dniach od oddania sprzętu i moim telefonie do iRestore okazało się ze komputer (wraz z firmowymi danymi na nim zawartymi) został wyniesiony z serwisu przez zewnętrznego serwisanta, z którym nie ma kontaktu (sic!) i prócz udzielenia mi tej informacji nic więcej nie można dla mnie zrobić...
5) Po zrobieniu awantury odzyskałem sprzęt w takim stanie w jakim go oddałem - nieruszony, z zaschniętą w jego wnętrzu kawą
6) Oddałem do innego serwisu gdzie powiedzieli, że opóźnienie w naprawie mogło mieć poważne konsekwencje i być może przez to będę musial poniesc jeszcze wiekszę straty w danych i koszty


#7 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 19 June 2015 - 13:57

Ale o jakich danych mówimy? Żaden serwis nie odpowiada za dane i żaden się nimi nie przejmuje. Oddając do serwisu na bank podpisałeś, że wiesz o tym, że dane ulegną zniszczeniu.
  • tomasz likes this
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#8 lukasz_g

lukasz_g
  • 2 posts

Posted 19 June 2015 - 14:09

Szczerze to nie przypominam sobie, ale nie to jest najważniejsze w tej historii. Wiesz, że jeżeli zalałeś kawą kompa, to musisz działać szybko. Po oddaniu do iRestore, komp wylądował jak to nazwali u "zewnętrznego specjalisty",  gdzie nie ruszany przeleżał 5 dni. Domyślasz się, że po tym czasie niewiele można zrobić i koszty strasznie. 



#9 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 19 June 2015 - 14:11

Tutaj chodzi o to, że sprzęt, na którym są dane został wydany gdzieś dalej poza siedzibę serwisu. Niektóre super serwisy tak robią, że przyjmują wszystko co się da, a na niczym się nie znają, więc potem wysyłają sprzęt do innych serwisów. Tyle, że to pewnie mają w regulaminie zaznaczone.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#10 przemk

przemk
  • 3 posts

Posted 30 October 2015 - 13:58

Witam,

Jakiś miesiąc temu stukł mi się wyświetlacz w iPhonie 5 w wyniku bolesnego upadku. Przebolalam wydatek 350 pln (tańsza wersja!) w irestore. Przy nakładaniu folii zabezpieczającej nowy ekran wyświetlacz pękł pod naciskiem palca. W irestore nie uwzględnili mi reklamacji, twierdząc, że może to być spowodowana napieciami wywołanymi przez obudowę zniekształconą po upadku. O czym oczywiście nie poinformowali przy wymianie. A ta niezwykle tania opcja nie ma gwarancji. Generalnie odradzam z całego serca. Radzę zanieść do serwisu Apple i zrobić na ich gwarancji. Niestety w ogólnym rozrachunku będzie to tańsze rozwiązanie.

 

 

U mnie taka sama sytaucja. Po 2 dniach od wymiany szybek za 350 zł w iPhone 4s w serwisie iRestore.pl w Warszawie, szybka pękła podczas WYCIERANIA SZMATKĄ IRCHOWĄ odcisków palców. Byłem strasznie zdziwiony, gdyż po bardzo lekkim nacisku szybka się rozkruszyła. Dostałem niby-gwarancję na 4 miesiące, która oczywiście nie została uznana, gdyż mechanicznie uszkodziłem ekran, przecierając go szmatką irchową. Bardzo negatywnie oceniam ten serwis, jest bardzo nieprofesjonalny. Serwis mieści się w jednym pomieszczeniu, gdzie naprawy wykonywane są na zwykłych biurkach zawalonych sprzętem. Pomieszczenie wygląda raczej jak biuro niż jak profesjonalny serwis. Bardzo odradzam wizytę w tym serwisie. Jak widać nie ma żadnych opinii pozytywnych, więc nie warto się tam zbliżać.



#11 e6640270e9

e6640270e9
  • 19 posts

Posted 09 November 2015 - 08:59

Ja niestetety teraz znalazłem te opinie. Poszedłem do iRestore z pękniętym lekko wyświetlaczem w iphone 5s, przy odbiorze okazało się, że nie działa już czytnik linii papilarnych, przed wymianą działał. 

Goście skasowali pamięć w telefonie, bo stwierdzili, że to może coś z softem, generalnie telefon jest dalej u nic i kombinują co z tym fantem zrobić, ale widać, że wiedzy nie mają za dużej - sprawa pewnie zakończy się w sądzie, bo tak tego nie odpuszczę. 



#12 markdk-fe5228f169

markdk-fe5228f169
  • 154 posts
  • SkądKopenhaga DK

Posted 09 November 2015 - 09:54

Dobrze, ze znalazlem te opinnie bo juz chcialem zaniesc odkurzacz do naprawy :) :) 



#13 dawio22

dawio22
  • 1 posts

Posted 10 November 2015 - 13:23

Serwis to totalna pomyłka ! Wymieniali mi ekran w Iphonie 6 3 razy ponieważ każdy był tak tandetny że odklejał się od ramki. Przy ostatniej wymianie uszkodzili touch ID i telefon nie nadawał się już do niczego ponieważ przy aktualizacji wywaliło błąd i iphone został w trybie czystym bez możlwiości odpalenia. Przez 2 miesiące byłem bez telefonu. Miałem na szczęście udokumentowane że po wymianie przestał działać TID co mnie uratowało. Chcieli mi wmówić że to ja mogłem go uszkodzić i zwrócić rozwalonego iphone. W końcu po nie zliczonych rozmowach odkupili telefon. Telefon uszkodzili w irestore sopot ale i tak musiałem go wysłać do ich oddziału w warszawie.  



#14 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2148 posts
  • SkądWarszawa

Posted 04 December 2015 - 21:18

Ku*wa kiedyś do nich dzwoniłem jak mi się rozkleił ekran w 5c sam.

 

Miałem do wyboru:

- za 350 ekran nieoryginalny ale wery kurwa dobry

- za 450 ekran oryginalny (sic!)

 

Dobrze, że z kolegą macsupport pogadałem w międzyczasie bo bym się dał wyjebać jako świeżak .

 

Amen


Edited by MaciejNowak, 04 December 2015 - 21:19.

  • tomasz, roger1801, marooo and 1 other like this

Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#15 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 04 December 2015 - 22:48

Jeszcze nie ma 23ciej. ;)


  • lia likes this

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#16 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2148 posts
  • SkądWarszawa

Posted 04 December 2015 - 22:57

:)


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#17 DiiL

DiiL
  • 332 posts

Posted 19 September 2017 - 00:06

Odradzam, serwisują na klej.

 MacBook Pro 13" | 2,9 GHz i7 | 16gb 1600 MHz DDR3 | Intel HD Graphics 4000 1536mb

 iPhone  7plus | 128gb | Black


#18 Arkadiusz Gembara

Arkadiusz Gembara
  • 1 posts

Posted 03 October 2017 - 13:14

Odradzam, serwisują na klej.

 

W takim razie GDZIE wymienić szybkę w iPhone 6 Plus?

 

Poza serwisami autoryzowanymi oczywiście, gdzie za taką usługę wołają sobie 769 zł






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users