Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Ipad nie chce się ładować

• Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 Firell

Firell
  • 18 posts

Posted 07 February 2014 - 08:34

Witam, Jestem nowy w apple to mój pierwszy iProdukt ;), Ipad pierwszej generacji Wifi&3g 64GB w zestawie dostałem kabel do niego lecz bez ładowarki sieciowej (może w tym problem) Itunes się łączy lecz ładowanie nie odbywa się, doczytałem że USB może być za słabe w moim laptopie więc podłaczyłem pod Amplituner który ma 5v na 1A oraz pod pare ładowarek sieciowych z HTC o takiej samej specyfikacji jednak przy tych mocniejszych portach dostaje komunikat "to akcesorium nie obsługuje ładowania", zrobiłem JB przez Cydie sciągłem NoAccSplash oraz Resupported 4.0+ niestety bez rezultatu, podmieniałem również plik iapd co również nie podziałało, co jescze mogę zrobić? Dodam że zostawiłem na noc Ipada podłączonego do ładowarki sieciowej z tabletu Asus i naładował się do 25% (oczywiście był wyłączony podczas ładowania) Wersja iOS: 5.1.1

#2 biblo

biblo
  • 432 posts

Posted 07 February 2014 - 08:37

Ten iPad potrzebuje mocniejszej ładowarki (chyba 10W, czyli ~2A). Zamiast kombinować kup ładowarkę przeznaczoną do iPada...

#3 macsupport

macsupport

• 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 07 February 2014 - 09:37

Podłącz pod normalną oryginalną ładowarkę i oryginalny przewód USB, a nie baw się ideologicznie w instalowanie śmieci z Cydii. Ładowarka musi być oryginalna Apple i mieć prąd ładowania 2A (moc 10W), przewód USB też musi być oryginalny. Nie wnikaj dlaczego tylko zwyczajnie kup oryginalny komplet. Ewentualnie sprawdź jeszcze u kogoś na oryginalnym komplecie aby wykluczyć, że iPad jest uszkodzony. Ale skoro na wyłączonym się powoli ładuje to wszystko wskazuje właśnie na zły przewód lub zbyt "słabą" ładowarkę.

#4 JerryEvo

JerryEvo
  • 3921 posts
Posted 07 February 2014 - 09:39