
iTunes nie wykrywa iPhone'a
#1
Posted 06 February 2014 - 14:19
#2
Posted 06 February 2014 - 14:25
#3
Posted 06 February 2014 - 14:28
a jak go zrestarntowałem
:-)
#4
Posted 06 February 2014 - 17:37
#5
Posted 06 February 2014 - 18:02
Masz rację MC_ - nie zauważyłem, że restartował.
Zmieniająca się ilość wolnego miejsca nie jest problemem - system cały czas "żyje".
Jaki to jest Windows?
No tak, ale w ciągu minuty z 300 MB do 0?
Windows 8.1 Pro
#6
Posted 06 February 2014 - 18:19
#7
Posted 08 February 2014 - 23:41
Z 300MB do 0 może przeskoczyć nawet w ciągu sekundy. Nie przejmowałbym się tą wartością kompletnie - chyba, że system muli. Teorie na temat ilości wolnego miejsca w nowoczesnych systemach operacyjnych są przesadzone.
Odinstaluj iTunes i Apple Mobile Device Support (może mieć spolszczoną nazwę)
Zrestartuj komputer
Ponownie zainstaluj iTunes świeżo pobrany ze strony Apple.
Podłącz telefon i sprawdź czy iTunes go widzi.
Zrobiłem tak, ale niewiele to dało, ale udało mi sięto naprawić poprzez ręczne ponowne zainstalowanie "Apple Mobile Device USB Driver", którego nie było w Menedżerze Urządzeń.
iOS: urządzenie nie jest rozpoznawane w programie iTunes dla systemu Windows
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users