

Regenersis & Play - czyli wieczne oczekiwanie na powrót telefonu.
#1
Posted 05 February 2014 - 19:36

#2
Posted 05 February 2014 - 19:40


#3
Posted 05 February 2014 - 19:49
#4
Posted 05 February 2014 - 19:54
#5
Posted 05 February 2014 - 20:00
#6
Posted 05 February 2014 - 20:06
#7
Posted 05 February 2014 - 20:08

#8
Posted 05 February 2014 - 20:18
https://www.facebook...t=share_comment
W związku z zamieszaniem wokół iphonów 5s z sieci play, które po 2 miesiące czekają na wymianę mam pytanie w imieniu swoim oraz znajomych którzy również oczekują. Rozumiem że to nie Państwa wina tylko dostawcy. Skąd serwis otrzymuje dostawy tych telefonów? Od Appla czy od Playa? Proszą o jasną odpowiedź jednym słowem bez owijania w bawełnę.
odpowiedz:
cytuje"Regenersis Nina, my jako serwis oczekujemy na przesyłkę telefonów od operatora Play."
wlasnie na fanpage Regenersis....czyli tak jak bylo wiadomo play ma problem pewnie nie uregulowane naleznosci
#9
Posted 05 February 2014 - 21:15
#10
Posted 05 February 2014 - 21:23
[url=http://ispot.pl/Gwarancja_i_serwis_r55.html]Apple iSpot - nowy iPad mini, iPhone 5, MacBook Pro lub iPod w Apple iSpot Premium Reseller[/url]
Warunki Gwarancji:
& "4. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez SAD sp. z o.o. oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. SAD Sp. z o.o. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych."
#11
Posted 05 February 2014 - 21:33

#12
Posted 05 February 2014 - 21:39
#13
Posted 05 February 2014 - 21:56
#14
Posted 05 February 2014 - 22:12
#15
Posted 06 February 2014 - 18:49
#16
Posted 06 February 2014 - 18:57
Ale są pewne plusy, znam już swój IMEI na pamięć, mina kierownika w iSpot, bezcenna.
Możesz wejść na poziom wyższy - nauczyć kierownika IMEI na pamięć

Ciekaw jestm kiedy wybuchnie na głośno afera z Play i reklamacjami iPhone.
Przydałoby się wysyłać zawiadomienia do UOKiK bo to ewidentnie jest łamanie zbiorowych interesów konsumentów.
#17
Posted 06 February 2014 - 19:00
#18
Posted 06 February 2014 - 19:06
#19
Posted 06 February 2014 - 20:13
#20
Posted 08 February 2014 - 22:42


#21
Posted 09 February 2014 - 11:59
#22
Posted 09 February 2014 - 12:16
#23
Posted 09 February 2014 - 20:08

#24
Posted 09 February 2014 - 20:12
#25
Posted 11 February 2014 - 11:58

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users