

Regenersis & Play - czyli wieczne oczekiwanie na powrót telefonu.
#1
Napisano 05 lutego 2014 - 19:36

#2
Napisano 05 lutego 2014 - 19:40


#3
Napisano 05 lutego 2014 - 19:49
#4
Napisano 05 lutego 2014 - 19:54
#5
Napisano 05 lutego 2014 - 20:00
#6
Napisano 05 lutego 2014 - 20:06
#7
Napisano 05 lutego 2014 - 20:08

#8
Napisano 05 lutego 2014 - 20:18
https://www.facebook...t=share_comment
W związku z zamieszaniem wokół iphonów 5s z sieci play, które po 2 miesiące czekają na wymianę mam pytanie w imieniu swoim oraz znajomych którzy również oczekują. Rozumiem że to nie Państwa wina tylko dostawcy. Skąd serwis otrzymuje dostawy tych telefonów? Od Appla czy od Playa? Proszą o jasną odpowiedź jednym słowem bez owijania w bawełnę.
odpowiedz:
cytuje"Regenersis Nina, my jako serwis oczekujemy na przesyłkę telefonów od operatora Play."
wlasnie na fanpage Regenersis....czyli tak jak bylo wiadomo play ma problem pewnie nie uregulowane naleznosci
#9
Napisano 05 lutego 2014 - 21:15
#10
Napisano 05 lutego 2014 - 21:23
[url=http://ispot.pl/Gwarancja_i_serwis_r55.html]Apple iSpot - nowy iPad mini, iPhone 5, MacBook Pro lub iPod w Apple iSpot Premium Reseller[/url]
Warunki Gwarancji:
& "4. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez SAD sp. z o.o. oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. SAD Sp. z o.o. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych."
#11
Napisano 05 lutego 2014 - 21:33

#12
Napisano 05 lutego 2014 - 21:39
#13
Napisano 05 lutego 2014 - 21:56
#14
Napisano 05 lutego 2014 - 22:12
#15
Napisano 06 lutego 2014 - 18:49
#16
Napisano 06 lutego 2014 - 18:57
Ale są pewne plusy, znam już swój IMEI na pamięć, mina kierownika w iSpot, bezcenna.
Możesz wejść na poziom wyższy - nauczyć kierownika IMEI na pamięć

Ciekaw jestm kiedy wybuchnie na głośno afera z Play i reklamacjami iPhone.
Przydałoby się wysyłać zawiadomienia do UOKiK bo to ewidentnie jest łamanie zbiorowych interesów konsumentów.
#17
Napisano 06 lutego 2014 - 19:00
#18
Napisano 06 lutego 2014 - 19:06
#19
Napisano 06 lutego 2014 - 20:13
#20
Napisano 08 lutego 2014 - 22:42


#21
Napisano 09 lutego 2014 - 11:59
#22
Napisano 09 lutego 2014 - 12:16
#23
Napisano 09 lutego 2014 - 20:08

#24
Napisano 09 lutego 2014 - 20:12
#25
Napisano 11 lutego 2014 - 11:58

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych