Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Regenersis & Play - czyli wieczne oczekiwanie na powrót telefonu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Robert Michalsky

Robert Michalsky
  • 12 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 05 lutego 2014 - 19:36

Witam, mój problem jest prosty, otóż dnia 23.12.2013 roku oddałem iPhone w ostatni dzień gwarancji do iSpot'u (Poznań Stary Browar), jako że wybierałem się długo z usterką, a ostatniego dnia w Play nie chcieli mi przyjąć już telefonu, argumentując to tym że dziś to telefon juz powinien być w serwisie! W autoryzowanym salonie Apple telefon przyjęli z uśmiechem i słowami "Wróci do dwóch tygodni". Własnie tutaj zaczęły się schody, telefon w Warszawie wylądował z diagnozą naprawy do 13 stycznia i tak już zostało do dziś tj. 5.02. Po 14 dniach roboczych wybrałem się do salonu jako że nie dawali znaku życia, a mieli się określić co z telefonem. Po wizycie kazano mi czekać na email z informacjami, dostałem go następnego dnia..."Telefon zostanie wymieniony na nowy, prosimy o cierpliwość, czekamy na części których nie mamy na stanie". Uradowany czekałem do dzisiaj, nie czekałem na żaden telefon od iSpot'u że mogę odebrać iPhone, tylko wyruszyłem z kwitkami. Już na wejściu powiedziano mi, że mogę czekać jeszcze bardzo długo, bo jest to telefon od Play i Regenersis rzekomo czeka na dostawę nowych do serwisu, by ci mogli odsyłać je w ramach gwarancji. Z ciekawości zawitałem do salonu Play, tam dowiedziałem się że to nie zależy od nich, tylko serwis ociąga się tak ze ściąganiem części z Chin/Kanady czy kto tam wie skąd... Czy ktoś mi powie co mogę zrobić? Gdyż Nokia 6700s nie służy mi najlepiej. Kto odpowiada za wydanie mi nowego telefonu, Play u którego mam abonament na iPhone, czy iSpot, gdzie oddałem go na gwarancje? Dziękuję i pozdrawiam :)

#2 lucasmaster

lucasmaster
  • 495 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 05 lutego 2014 - 19:40

Nikt nie naprawia iPhoneów wymieniają na refubrished, widocznie nie mają aktualnie ich na stanie, dlatego tyle czekasz… Następnym razem polecam Apple Store w Berlinie wymienią ci od ręki :) Oczywiście wcześniej musisz umówić spotkanie :)

#3 Robert Michalsky

Robert Michalsky
  • 12 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 05 lutego 2014 - 19:49

Oczywiście, wiem że nikt ich nie naprawia, ale takie oczekiwanie jest męczące, tym bardziej że już minął ustawowy termin 14 dni roboczych, nie wspominając o tym że został już przedłużony do 28 dni roboczych, czy mogę się domagać w takim wypadku rozwiązania umowy i zwrotu pieniędzy za telefon?

#4 lucasmaster

lucasmaster
  • 495 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 05 lutego 2014 - 19:54

Myślę że możesz ich spokojnie postraszyć Rzecznikiem Praw Konsumenta i iść do niego po poradę, sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych (nie roboczych - ustawa nie precyzuje) jeśli w przeciągu tych 14 dni nie powiadomi cię o przedłużeniu terminu naprawy to masz prawo domagać się zwrotu kosztów lub otrzymania nowej sztuki. Jeśli jednak cię powiadomili to musisz czekać... Tylko do kogo się zwrócić jeśli kupiłeś w PLAY a oddałeś do iSpotu? Pozdrawiam

#5 Robert Michalsky

Robert Michalsky
  • 12 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 05 lutego 2014 - 20:00

Jakby liczyć zwykłe dni, to powiadomili mnie po 20 dniach że "naprawa" się przedłuży. Myślałem już dziś o tym i nie mam pojęcia kogo zaskarżyć w takim przypadku.

#6 lucasmaster

lucasmaster
  • 495 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 05 lutego 2014 - 20:06

Czyli za późno, idź jutro do iSpotu poproś o kierownika i powiedz mu jak wygląda sytuacja, postrasz trochę Rzecznikiem Praw Konsumenta, niech kierownik ich ponagli ew. zadzwoń do Apple i opisz jak wygląda sytuacja 00800 4411875 powinni pomóc.

#7 Robert Michalsky

Robert Michalsky
  • 12 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 05 lutego 2014 - 20:08

Byłem dziś u kierownika, powiedział że wykonają telefon w tej sprawie, zobaczymy co dalej. Mam chociaż nadzieję że dostanę zafoliowanego iPhone, a nie refubrished ;)

#8 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 lutego 2014 - 20:18

u mnie to samo rowniez ide do salony play w piatek zobaczymy co zrobia
https://www.facebook...t=share_comment

W związku z zamieszaniem wokół iphonów 5s z sieci play, które po 2 miesiące czekają na wymianę mam pytanie w imieniu swoim oraz znajomych którzy również oczekują. Rozumiem że to nie Państwa wina tylko dostawcy. Skąd serwis otrzymuje dostawy tych telefonów? Od Appla czy od Playa? Proszą o jasną odpowiedź jednym słowem bez owijania w bawełnę.
odpowiedz:
cytuje"Regenersis Nina, my jako serwis oczekujemy na przesyłkę telefonów od operatora Play."
wlasnie na fanpage Regenersis....czyli tak jak bylo wiadomo play ma problem pewnie nie uregulowane naleznosci

#9 KrisP

KrisP
  • 802 postów

Napisano 05 lutego 2014 - 21:15

Oddałeś na gwarancji więc 14 dni nie jest terminem obowiązkowym do spełniania. iSpot tylko przekazał telefon z PLAY do Regenersis. Cierpliwości, dostaniesz sprawny telefon i jeszcze (pomimo już zakończonej gwarancji na reklamowany telefon) dodatkowe 3 miesiące gwarancji na wymienionego iPhona.

#10 Robert Michalsky

Robert Michalsky
  • 12 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 05 lutego 2014 - 21:23

Nie wiem czy zapoznałeś się z tymi informacjami.
[url=http://ispot.pl/Gwarancja_i_serwis_r55.html]Apple iSpot - nowy iPad mini, iPhone 5, MacBook Pro lub iPod w Apple iSpot Premium Reseller[/url]
Warunki Gwarancji:
& "4. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez SAD sp. z o.o. oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. SAD Sp. z o.o. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych."

#11 szymon1991

szymon1991
  • 41 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 05 lutego 2014 - 21:33

Osób,które oczekują na wymianę jest przynajmniej kilkadziesiąt,w tym ja.W moim przypadku za tydzień minie równy miesiąc czekania.Na stronie regenersis widnieje data naprawy 28.01 i nic się nie zmienia.Po kilku telefonach do play i regenersis oczywiście nikt nic nie wie i proszą o cierpliwe czekanie na wymianę:).W temacie związanym z serwisem regenersis padła nawet propozycja pozwu zbiorowego.

#12 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 lutego 2014 - 21:39

Klient Salon Sprzedaży Play Wrocław (Wrocław) Data przyjęcia 2014-01-17 Nr seryjny 01362500***** Model iPhone 5 16GB White Przewidywana data końca naprawy 2014-01-28 Ostatnia zmiana statusu 2014-01-21 Status naprawy W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O. Tak samo wiec jak widze naprawde trzeba zebrac te wszystkie osoby i pozew zbiorowy moze bedzie uzasadniem dla play ktory zlewa klienta

#13 szymon1991

szymon1991
  • 41 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 05 lutego 2014 - 21:56

Dokładnie też jestem za,bo we wczorajszej rozmowie z konsultantem kiedy zapytałem o przewidywany termin naprawy i zapytałem,czy może to trwać jeszcze miesiąc,dwa,a może nawet pół roku to powiedział tylko,że ma nadzieję,że tyle to nie potrwa.Jednak nadzieja nie zwróci mi telefonu za,który płacę co miesiąc potężny abonament.Sam regenersis napisał mi w mailu,że jestem jednym z wielu oczekujących na wymianę,więc sprawa nie jest indywidualna.

#14 Daniel3g16gb

Daniel3g16gb
  • 4 postów

Napisano 05 lutego 2014 - 22:12

Czekam też ponad 30 dni i ciągle to samo : 'proszę cierpiliwie czekac". ale k***wa każda cierpliwość ma kres. Dzwonie do playa odsylaja do Regenersis, dzwonie do Regenersis odslyaja do Playa. I tak w kółko. RPK ma pewnie już setki zgłoszeń tego typu i też z tym nic nie robi. Taki kraj, taka polityka.

#15 Robert Michalsky

Robert Michalsky
  • 12 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 06 lutego 2014 - 18:49

Po przeczytaniu waszych postów, mam wrażenie, że najlepszym wyjściem będzie laminacja dokumenty z oddaniem iPhone na gwarancje. Nic tylko powiesić to przy kalendarzu i przewijać razem z miesiącami. Ale są pewne plusy, znam już swój IMEI na pamięć, mina kierownika w iSpot, bezcenna.

#16 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 06 lutego 2014 - 18:57

Ale są pewne plusy, znam już swój IMEI na pamięć, mina kierownika w iSpot, bezcenna.


Możesz wejść na poziom wyższy - nauczyć kierownika IMEI na pamięć ;)

Ciekaw jestm kiedy wybuchnie na głośno afera z Play i reklamacjami iPhone.

Przydałoby się wysyłać zawiadomienia do UOKiK bo to ewidentnie jest łamanie zbiorowych interesów konsumentów.

#17 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 lutego 2014 - 19:00

Tyle lat minęło, a oni dalej robią ludzi w ch**. Już dawno powinni zamknąć ten... Regenersis.

#18 Robert Michalsky

Robert Michalsky
  • 12 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 06 lutego 2014 - 19:06

Tylko problem pojawia się wewnątrz, bo to wygląda na spór Regenersis vs Play. Oddając iPhone kupionego z salonu lub od innego operatora, czas oczekiwania jest znacznie krótszy! A tutaj gdzie nie pójdziesz, odpychają cię to do serwisu, to do Play, albo iSpotu, bo tam oddałem telefon. Zastanawiam się, czy po prostu nie złożyć 3 zawiadomień do UOKiK, na PLAY - nie przyjęli telefonu, mimo iż był to ostatni dzień gwarancji producenta, na iSpot - nie wiedzą co się dzieje z telefonem, Regenersis - trzymają telefon w serwisie ponadustawowo.

#19 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 lutego 2014 - 20:13

ale zauważ jaka ilość ludzi i nic z tym nie robią wręcz zlewają jak czekam na pismo z kancelarii ponieważ nigdzie czy na play24 czy na facebook nie dostaję żadnej odp. tylko proszę czekać...

#20 Robert Michalsky

Robert Michalsky
  • 12 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 08 lutego 2014 - 22:42

Panie i Panowie, dziś przeżyłem szok, istny szok, mało zawału serca nie dostałem, dobrze że jestem młody i piękny to nie grozi mi to jeszcze, otóż wchodzę na stronę Regenersis i co?! Wpisuję IMEI z pamięci, a tam napisane że telefon wydany, byłem aż pewien że się pomyliłem, sprawdzam z pudełkiem i jest! Wysłany wczoraj, już jest w sortowni! W poniedziałek do odbioru, MAGIA trwająca miesiąc dobiega końca, jeszcze tylko kilkanaście godzin męczarni z Nokią 6700s i powrót do normalności. Wszyscy którzy nie maja jeszcze telefonu z PLAY, a w okolicach 23 grudnia, mogą spodziewać się oddania ;) Teraz tylko się modlić o to by nie był to refub, a zapakowany, lśniący i majestatyczny nowiutki produkt Apple. Pozdrawiam :)

#21 Daimon44

Daimon44
  • 20 postów

Napisano 09 lutego 2014 - 11:59

kiedyś oddałem im do naprawy ipka 3g... czekałem 3 miesiące na jakakolwiek odpowiedź, pismo od prawnika pomogło w ciągu kilku dni dostałem odpowiedź o tym że przesyłka już została wysłana... ale zero przeprosin za czas oczekiwania:/

#22 ilicz911

ilicz911
  • 64 postów
  • SkądUstroń

Napisano 09 lutego 2014 - 12:16

Moja przygoda z regenersis rozpoczęła się 06.02.2014, moja piątka pojechała z powodu niedziałającego przycisku sleep/wake button . Zobaczymy ile będę czekał i czy w ogóle wymienią , ponieważ przy przycisku widnieje lekkie zadrapanie . Mogą stwierdzić fizyczne uszkodzenie ?

#23 Robert Michalsky

Robert Michalsky
  • 12 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 09 lutego 2014 - 20:08

W przypadku przycisków raczej zawsze wymieniają telefon, chyba że masz zalany czujnik wilgotności ;) U mnie też mogli stwierdzić fizyczne uszkodzenie, ale nie zrobili tego.

#24 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 09 lutego 2014 - 20:12

Ja reklamowałem 5 z problemem przycisku sleep/wake i bez najmniejszego kłopotu wymienili. Telefon miał lekkie wgniecenie po upadku - zupełnie nie zwrócili na to uwagi. Problem z tym przyciskiem był znaną wadą iP5 więc raczej nie robią problemów.

#25 norbiki

norbiki
  • 104 postów
  • SkądBerlin

Napisano 11 lutego 2014 - 11:58

U mnie w jednej ze sztuk był ekran delikatnie pęknięty i też wymienili na nowy :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych