Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Iphone 5s 7.0.5 problem z ładowaniem ( oryginalna ładowarka )


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 Azkero

Azkero
  • 34 posts

Posted 04 February 2014 - 21:47

Witam. W sobotę robiłem aktualizację systemu do 7.0.5 a w niedziele wieczorem chciałem naładować IP5s . Wyskoczył mi taki komunikat : [ATTACH=CONFIG]20180[/ATTACH] Ładowarkę mam oryginalną na 100%. Telefon posiada 3 miesiące jest na gwarancji. Wcześniej żadnego problemu nie miałem z ładowaniem. Czasami gdy podłączam iphona do ładowania nie wyskakuję nic, ale telefon również się nie ładuję. Po wielokrotnych próbach udaję mi się go podłączyć tak jak by nigdy nic się nie działo i IP5 się ładuję, a dużo częściej wyskakuje mi taki komunikat j.w. Identycznie się dzieje, gdy podłączam telefon do USB w PC tak samo jak przy podłączeniu do gniazdka. Nie wiem czy aktualizacja ma jakiś wpływ na to. Raczej wątpię, ponieważ szukam od niedzieli w internecie i nikt nie miał podobnego problemu. Byłem również w Lublinie w olimpie w iStrefa, ale akurat tam 3x podłączony Ip5s do ładowarki działał 3x.. W domu powrót do problemu. Dodam, że próbowałem wszystkich kontaktów w domu. Moje pytanie czy ktoś ma lub miał podobny problem. Co mogę zrobić w tej sytuacji. Czy oddać telefon na gwarancję. ps: Nie ma Prefiks: 7.0.5 Pozdrawiam !

#2 dario13d

dario13d
  • 530 posts
  • Płeć:
  • SkądHOLLYŁÓDŹ

Posted 04 February 2014 - 22:48

Ładowarkę mam oryginalną na 100% ,a kabel też oryginał ja obstawiam kabelek.

#3 Azkero

Azkero
  • 34 posts

Posted 05 February 2014 - 18:56

Również jest oryginalny. Cały zestaw dostałem w playu w pudełku. Nie miałem możliwości by ktoś mógł podmienić i tak jak pisałem wcześniej nie miałem takich problemów. Także co jest grane ? Co zrobić ?

#4 lucasmaster

lucasmaster
  • 495 posts
  • SkądŚwidnica

Posted 05 February 2014 - 19:29

Podrobiony kabelek na 99% :) Łatwo sprawdzić, najpierw podłącz kabel do telefonu a później do portu USB i nie powinno być komunikatu :) Ew. kurz na złączu :P

#5 przemas073

przemas073
  • 140 posts
  • SkądPoznań

Posted 05 February 2014 - 20:06

Mam taki sam problem, o czym już wspominałem kilka postów temu. Przyjrzyj się złotym stykom na złączu lightning. Powiedz mi czy one są lekko wypukłe czy zupełnie płaskie?

#6 Azkero

Azkero
  • 34 posts

Posted 08 February 2014 - 07:43

[ATTACH=CONFIG]20238[/ATTACH] mam takie coś, ale w sklepie Istrefa mówili, że to na pewno nie jest przyczyna. A są zupełnie płaskie.

#7 przemas073

przemas073
  • 140 posts
  • SkądPoznań

Posted 08 February 2014 - 19:58

[ATTACH=CONFIG]20238[/ATTACH] mam takie coś, ale w sklepie Istrefa mówili, że to na pewno nie jest przyczyna. A są zupełnie płaskie.


Skoro masz płaskie styki to zupełnie dziwne. W moim przypadku oryginalny kabel wyciągnięty ze świeżo rozpakowanego pudełka miał wypukłe styki. Pomógł jedynie zakup oryginalnego kabla (koszt 47zł na alledrogo).

#8 Azkero

Azkero
  • 34 posts

Posted 09 February 2014 - 07:42

Podrobiony kabelek na 99% :) Łatwo sprawdzić, najpierw podłącz kabel do telefonu a później do portu USB i nie powinno być komunikatu :) Ew. kurz na złączu :P


Dokładnie tak jest. W ten sposób ładuje telefon. Czyli co kabel nie oryginalny ? (taki dostałem w salonie PLAY z całą resztą) ? Czyli sam kabel muszę wymienić ??

Z drugiej strony przecież kabel wcześniej działał normalnie.

#9 EMU

EMU
  • 2372 posts
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Posted 09 February 2014 - 08:20

Pudełko było zafoliowane? Rozumie ze skoro kupowałeś w PLAY to telefon był nowy? Sprawdź nr. seryjny do kiedy jest gwarancja, być może ktoś Cię oszukał? Sprzedał używanego iPhone lub wyciągnął oryginalne akcesoria a to niedopuszczalne. Na oryginalnych akcesoriach takie coś jest niemożliwe.

#10 satmar

satmar
  • 788 posts
  • SkądInowrocław

Posted 09 February 2014 - 11:18

[ATTACH=CONFIG]20238[/ATTACH] mam takie coś, ale w sklepie Istrefa mówili, że to na pewno nie jest przyczyna. A są zupełnie płaskie.


a co ten styk na złączu (czwarty od lewej ) taki czarny? nie jest czasem nadpalony?

#11 Azkero

Azkero
  • 34 posts

Posted 09 February 2014 - 15:21

Pudełko było zafoliowane? Rozumie ze skoro kupowałeś w PLAY to telefon był nowy? Sprawdź nr. seryjny do kiedy jest gwarancja, być może ktoś Cię oszukał? Sprzedał używanego iPhone lub wyciągnął oryginalne akcesoria a to niedopuszczalne. Na oryginalnych akcesoriach takie coś jest niemożliwe.



Tak pudełko zafoliowane. Dostałem wszystko w play na abonament brałem telefon, więc 100% powinno być wszystko oryginalne.

Nie wiem co właśnie z tym stykiem jest, ale w sklepie istrefa powiedzieli, że to nie przez to.

- - - Połączono posty - - -

Sprawdzałem po numerze seryjnym i wszystko się zgadza.
Umowa podpisana 16.11.2013 i tak został Iphone aktywowany a Przybliżona data ważności to : 15 listopad 2014 .

Do tego "Produkt kwalifikuje się do telefonicznego wsparcia technicznego bezpłatne w ciągu pierwszych 90 dni."

Także wszystko oryginalne jest na 100%. Czy jest możliwość wirusa ? Który by takie coś powodował ?

#12 EMU

EMU
  • 2372 posts
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Posted 09 February 2014 - 15:26

Nie ma opcji wirusa;-) a ten czarny punkt na złączu moze mieć wpływ. Może faktycznie się coś przypaliło? Ja bym dzwonił do Apple skoro masz jeszcze pomoc telefoniczna. Bądź reklamował to w play.

#13 satmar

satmar
  • 788 posts
  • SkądInowrocław

Posted 09 February 2014 - 15:47

spróbuj na początek oczyścić ten czarny styk , tam niema prawa być żadnego zanieczyszczenia czy nadpalenia

#14 Azkero

Azkero
  • 34 posts

Posted 09 February 2014 - 16:43

Nie ma opcji wirusa;-) a ten czarny punkt na złączu moze mieć wpływ. Może faktycznie się coś przypaliło? Ja bym dzwonił do Apple skoro masz jeszcze pomoc telefoniczna. Bądź reklamował to w play.


A tam mają polskich pracowników z którymi mógłbym się na spokojnie dogadać oraz pod jaki numer dzwonić by ich zastać.

Nie da się tego zbytnio oczyścić, bardziej zdrapać razem z wtykiem.

#15 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 posts
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Posted 09 February 2014 - 17:47

Mają i do tego całkiem miłych i pomocnych ;-) Pytanie czy problemem jest tylko kabel czy może w tej chwili już gniazdo lightening...

#16 satmar

satmar
  • 788 posts
  • SkądInowrocław

Posted 09 February 2014 - 18:38

znalazłem w necie rozpiskę tego złącza z której wynika że ten uszkodzony pin odpowiada za ładowanie, jeżeli uszkodzenie nastąpiło na skutek dość dużej ilości ciepła wydzielonego na złączu to jest duże prawdopodobieństwo że uszkodzeniu uległo również złącze w iP więc bez serwisu się nie obejdzie.

#17 Azkero

Azkero
  • 34 posts

Posted 10 February 2014 - 12:29

Czyli wysłać do serwisu ?? Przez Play ?

Do tego właśnie czytam przez przypadek iPhone i iPod: gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych działaniem cieczy - > mam drugie pytanie w Ip 5s ten wskaźnik jest tam gdzie włącza się tryb wibrujący lub normalny tak ?? Ponieważ gdy mam ten tryb cichy ( wibrujący) mam czerwoną linie, ale ona jest od początku, gdy mam telefon. Nigdy go nie zalałem ani nie położyłem na czymś mokrym. Trzymam go również w etui.

A i gdy oddam iphona white do serwis bedzie mozliwosc by odesłali mi inny kolor czarny ?:>

#18 JerryEvo

JerryEvo
  • 3921 posts
  • Płeć:

Posted 10 February 2014 - 12:34

Nie - tam kolor pomarańczowy jest tylko zbiegiem okoliczności.
Miejsca czujników są opisane tutaj: iPhone i iPod: gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych działaniem cieczy
Dobrze jest zrobić przed oddaniem telefonu zdjęcia tych czujników tak by było widać w jakim telefonie one są-może filmik nawet - zdecydowanie pomoże to uniknąć pomówień o zalanie telefonu w serwisie.

#19 Azkero

Azkero
  • 34 posts

Posted 10 February 2014 - 12:50

W sumie racja jest on pomarańczowy. Czy takie uszkodzenie obejmie ta gwarancja ? < -- raczej nie z mojej winy tam coś się uszkodziło. Pojadę jeszcze raz do sklepu istrefa i poproszę o sprawny kabel czy dalej to będzie wyskakiwało.

#20 JerryEvo

JerryEvo
  • 3921 posts
  • Płeć:

Posted 10 February 2014 - 12:58

Mówisz nadal o tym pasku pomarańczowym? To nie jest uszkodzenie - fabrycznie jest tam ten pasek po to by łatwiej było zorientować się, że włączony jest tryb cichy.

#21 arek222

arek222
  • 23 posts

Posted 10 February 2014 - 21:33

Na 100% sam kabel. Niekoniecznie musi być nieoryginalny - Twój jest po prostu uszkodzony. Raz w życiu miałem taki przypadek związany z takim samym komunikatem na ekranie iphone'a - kiedy podłączyłem nieoryginalny kabel. Zamiana na oryginalny przewód rozwiązała sprawę - w Twoim przypadku pewnie masz oryginalny, ale po zdjęciu widzę, że jest uszkodzony.

#22 Azkero

Azkero
  • 34 posts

Posted 14 February 2014 - 11:29

Witam. Pisze do was, gdyż od 3-4 dni nie mam już żadnego problemu z ładowaniem. Przez jakieś 2-3 dni ładowałem telefon poprzez połączenie do PC, a teraz również normalnie ładuję mi się po podłączeniu do gniazdka. Mam nadzieje, że poprawa jest już na stałe, ale mam za to ciągle pytanie. Co to było i o co chodziło i jak się naprawiło ? :)




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users