
Iphone 5s 7.0.5 problem z ładowaniem ( oryginalna ładowarka )
#1
Posted 04 February 2014 - 21:47
#2
Posted 04 February 2014 - 22:48
#3
Posted 05 February 2014 - 18:56
#4
Posted 05 February 2014 - 19:29



#5
Posted 05 February 2014 - 20:06
#6
Posted 08 February 2014 - 07:43
#7
Posted 08 February 2014 - 19:58
[ATTACH=CONFIG]20238[/ATTACH] mam takie coś, ale w sklepie Istrefa mówili, że to na pewno nie jest przyczyna. A są zupełnie płaskie.
Skoro masz płaskie styki to zupełnie dziwne. W moim przypadku oryginalny kabel wyciągnięty ze świeżo rozpakowanego pudełka miał wypukłe styki. Pomógł jedynie zakup oryginalnego kabla (koszt 47zł na alledrogo).
#8
Posted 09 February 2014 - 07:42
Podrobiony kabelek na 99%
Łatwo sprawdzić, najpierw podłącz kabel do telefonu a później do portu USB i nie powinno być komunikatu
Ew. kurz na złączu
Dokładnie tak jest. W ten sposób ładuje telefon. Czyli co kabel nie oryginalny ? (taki dostałem w salonie PLAY z całą resztą) ? Czyli sam kabel muszę wymienić ??
Z drugiej strony przecież kabel wcześniej działał normalnie.
#9
Posted 09 February 2014 - 08:20
#10
Posted 09 February 2014 - 11:18
[ATTACH=CONFIG]20238[/ATTACH] mam takie coś, ale w sklepie Istrefa mówili, że to na pewno nie jest przyczyna. A są zupełnie płaskie.
a co ten styk na złączu (czwarty od lewej ) taki czarny? nie jest czasem nadpalony?
#11
Posted 09 February 2014 - 15:21
Pudełko było zafoliowane? Rozumie ze skoro kupowałeś w PLAY to telefon był nowy? Sprawdź nr. seryjny do kiedy jest gwarancja, być może ktoś Cię oszukał? Sprzedał używanego iPhone lub wyciągnął oryginalne akcesoria a to niedopuszczalne. Na oryginalnych akcesoriach takie coś jest niemożliwe.
Tak pudełko zafoliowane. Dostałem wszystko w play na abonament brałem telefon, więc 100% powinno być wszystko oryginalne.
Nie wiem co właśnie z tym stykiem jest, ale w sklepie istrefa powiedzieli, że to nie przez to.
- - - Połączono posty - - -
Sprawdzałem po numerze seryjnym i wszystko się zgadza.
Umowa podpisana 16.11.2013 i tak został Iphone aktywowany a Przybliżona data ważności to : 15 listopad 2014 .
Do tego "Produkt kwalifikuje się do telefonicznego wsparcia technicznego bezpłatne w ciągu pierwszych 90 dni."
Także wszystko oryginalne jest na 100%. Czy jest możliwość wirusa ? Który by takie coś powodował ?
#12
Posted 09 February 2014 - 15:26
#13
Posted 09 February 2014 - 15:47
#14
Posted 09 February 2014 - 16:43
Nie ma opcji wirusa;-) a ten czarny punkt na złączu moze mieć wpływ. Może faktycznie się coś przypaliło? Ja bym dzwonił do Apple skoro masz jeszcze pomoc telefoniczna. Bądź reklamował to w play.
A tam mają polskich pracowników z którymi mógłbym się na spokojnie dogadać oraz pod jaki numer dzwonić by ich zastać.
Nie da się tego zbytnio oczyścić, bardziej zdrapać razem z wtykiem.
#15
Posted 09 February 2014 - 17:47
#16
Posted 09 February 2014 - 18:38
#17
Posted 10 February 2014 - 12:29
Do tego właśnie czytam przez przypadek iPhone i iPod: gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych działaniem cieczy - > mam drugie pytanie w Ip 5s ten wskaźnik jest tam gdzie włącza się tryb wibrujący lub normalny tak ?? Ponieważ gdy mam ten tryb cichy ( wibrujący) mam czerwoną linie, ale ona jest od początku, gdy mam telefon. Nigdy go nie zalałem ani nie położyłem na czymś mokrym. Trzymam go również w etui.
A i gdy oddam iphona white do serwis bedzie mozliwosc by odesłali mi inny kolor czarny ?:>
#18
Posted 10 February 2014 - 12:34
Miejsca czujników są opisane tutaj: iPhone i iPod: gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych działaniem cieczy
Dobrze jest zrobić przed oddaniem telefonu zdjęcia tych czujników tak by było widać w jakim telefonie one są-może filmik nawet - zdecydowanie pomoże to uniknąć pomówień o zalanie telefonu w serwisie.
#19
Posted 10 February 2014 - 12:50
#20
Posted 10 February 2014 - 12:58
#21
Posted 10 February 2014 - 21:33
#22
Posted 14 February 2014 - 11:29

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users