Dla tych co chcą wiedzieć więcej:)
Netatmo


Aplikacja dostepna jest na urzadzenia z systemem iOS


LINK
Podziekowania dla @Nokiodb :cool:
Pozdrawiam
GAMA007
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 03 stycznia 2016 - 10:36
Obrazki piękne i biorące za kieszeń.
A teraz fakty.
Nowy i zaplombowany Urban Weather Station zakupiony w Mediamarkt za 299 zł, po wielokrotnych obniżkach cen z 799, na 599, na 399. O czymś to świadczy, prawda?
Instalacja bezproblemowa, lecz nie do końca intuicyjna.
Warto najpierw założyć konto na https://auth.netatmo.com/en-US/access , zalogować się na nim i dopiero wtedy rozpocząć instalację bazy i podstacji.
Po zalogowaniu, z można pobrać aplikację NetatmoWizard do skonfigurowania połączenia stacji bazowej z internetem.
Następnym krokiem jest pobranie aplikacji NetatmoModulesManager do podłaczenia podstacji do stacji bazowej (można też usuwać).
Po instalacji zaskoczenie. Temperatura na zewnątrz -8ºC, a wskazanie stacji +6ºC. Ponowne wyjęcie baterii z podstacji i włożenie ich ponownie w bardzo bliskiej odległości od bazy, rozwiązuje problem.
Wreszczie działa. Można przystąpić do stress testów. Oto z nich wnioski:
I to by było na tyle.
.
Napisano 05 stycznia 2016 - 10:29
Nowe wnioski po paru dniach użytkowania.
Ad.2
Stacja bazowa nie gromadzi danych, jeśli nie jest podłączona do zasilania. Producent przygotował miejsce na 4 x AA, ale nie zrobił podłączenia.
Stacja bazowa gromadzi dane i przesyła je po ponownym kontakcie z routerem/smartfonem, do którego została uprzednio zalogowana.
Ad.3
Geolokalizacja jest zachowana jeśli smarfon ma włączone te usługi.
Ad.7
Po zalogowaniu na konto, dział wsparcia leniwy jest z udzielaniem odpowiedzi. Każdy pretekst jest dobry, aby odmówić wsparcia:
Date sent: 2 Jan 2016 11:21:03 -0800
Hi,
Thank you for contacting the Netatmo Customer Service.
Please note that at this year's end, our response time is longer than usual. We are really sorry and be sure that we are doing our best to give you an answer as soon as possible.
Thank you for your understanding and your patience.
Best regards,
_
Netatmo Customer Service
Napisano 27 stycznia 2016 - 10:42
Napisano 19 marca 2017 - 01:25
Napisano 11 sierpnia 2017 - 21:01
Ja niestety też mam taki problem, nie wiem jak sobie z nim poradzic
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych