Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iMac 21.5" (late 2012) sam się wyłączył, i się już nie włącza...


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 matiitam7

matiitam7
  • 345 posts
  • Płeć:
  • SkądKatowice, PL

Posted 18 January 2014 - 10:49

Witam, jak w temacie, wczoraj wieczorem przegladajac YouTube - mój iMac się samoistnie wyłączył. Z początku myślałem że może się uśpił, natomiast nie reagował na klawisze klawiatury oraz na ruch myszki. Pomyślałem, że może się wyłączył i nacisnałem przycisk power - nic to nie dało. Przepiałem się do innego kontaktu, także nic. Dodam jeszcze że nie było braku w dostawie prądu w domu, ponieważ wszystko inne działo, a światło nie zgasiło się. Czy ktoś wie co może być przyczyną tej awarii? Trzeba już oddawać do serwisu czy najpierw kontakt z supportem? Pozdrawiam PS W Czartek (czyli dzien przed awarią) aktywowałem dwu letni AppleCare. Standardowa gwarancja jest do połowy lutego tego roku. Swoją drogą fajna zbieżność zdarzen...

#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6245 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 18 January 2014 - 11:25

Brak uruchomienia - gwarancja - nad czym tu zastanawiać się ... :D


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 matiitam7

matiitam7
  • 345 posts
  • Płeć:
  • SkądKatowice, PL

Posted 18 January 2014 - 18:31

Sprawdziłem jeszcze na innym zasilaczu - nadal nic :( czyli w poniedziałek serwis...

#4 vanitass

vanitass
  • 51 posts

Posted 24 January 2014 - 14:24

Dokładnie to samo stało mi się dziś :/ iMaca kupiłem w czerwcu 2012r w ispocie jak to jest z tą 2 letnią gwarancją konsumencką ? Przyjmą go jeszcze na gwarancji, czy nie ma na co liczyć?

#5 matiitam7

matiitam7
  • 345 posts
  • Płeć:
  • SkądKatowice, PL

Posted 28 January 2014 - 23:44

Witam, wlasnie otrzymałem maila w związku z zakończeniem serwisowania mojego komputera - generalnie padła płyta glowna i przez to komputer sie nie włączal, ale na tym niekoniec bowiem serwis wymienił mi tez matryce na której "podobno" w rogach był kurz... . Po pierwsze, ja przed oddaniem do serwisu nic takiego nie widzialem, a dokładnie go sprawdzałem i przecieralem ekran, po drugie serwisant odbierający iMaca powiedział ze stan idealny. I teraz nie wiem co o tym sadzić... Bo mogło byc tak ze przy nakładaniu tej matrycy ktos ja upuścił/złamał/porysowal i serwis zwalil cała winę na kurz... . Zobaczę przy odbiorze komputera jak sprawa sie rozstrzygnie...




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users