
Zakup sprzętu Apple w x-kom?
#1
Napisano 12 stycznia 2014 - 23:27
#2
Napisano 12 stycznia 2014 - 23:40
#3
Napisano 12 stycznia 2014 - 23:56
#4
Napisano 13 stycznia 2014 - 00:05
#5
Napisano 13 stycznia 2014 - 02:09
#6
Napisano 13 stycznia 2014 - 08:27
#7
Napisano 13 stycznia 2014 - 11:32
#8
Napisano 13 stycznia 2014 - 13:31
#9
Napisano 13 stycznia 2014 - 14:33
#10
Napisano 13 stycznia 2014 - 15:09
#11
Napisano 13 stycznia 2014 - 15:38
#12
Napisano 18 sierpnia 2014 - 11:15
#13
Napisano 18 sierpnia 2014 - 11:26
#14
Napisano 18 sierpnia 2014 - 11:29
#15
Napisano 18 sierpnia 2014 - 11:37
#16
Napisano 18 sierpnia 2014 - 11:59
#17
Napisano 18 sierpnia 2014 - 13:40
#18
Napisano 18 sierpnia 2014 - 14:06
Sorry za odkop. Planuje kupić iPhone'a 6 (jak wyjdzie rzecz jasna) i sam nie wiem gdzie. Widzę że xkom jest polecany a i ceny niższe. Jak wygląda sprawa z gwarancją? Jest to tzw serwisowa, czy applowska?
Niech najpierw go zaprezentują oficjalnie.

#19
Napisano 11 października 2014 - 10:47

#20
Napisano 14 czerwca 2015 - 21:11
Odkupię temat ze względu na to, że komuś się może przydać, a mnie przynajmniej x-kom bardzo pozytywnie zaskoczył:
Chciałem kupić Macbooka Pro Retinę 2014 w podstawowej konfiguracji u nich, więc zadzwoniłem na infolinię, czy przypadkiem nie mają gdzieś jeszcze na stanie. Miły Pan powiedział mi, że już nie, ale jak jestem zainteresowany zakupem to może mi zaproponować nowy model 2015. Stwierdziłem, że niestety jest on sporo droższy niż poprzedni model, a Pan stwierdził, że jest mi w stanie obniżyć cenę modelu 2015 do ceny modelu 2014. Bez zastanowienia się kupiłem. Jeszcze w ten sam dzień pojechałem po odbiór i jestem bardzo zadowolony z ceny i ze sprzętu.
Polecam x-kom.
#21
Napisano 15 czerwca 2015 - 09:15
Ja kupiłem w czwartek nowego iPada mini3 16GB Cellular za 1600zł. Też polecam
Użytkownik patiw edytował ten post 15 czerwca 2015 - 09:15
#22
Napisano 01 lipca 2015 - 18:07
X-Kom'ie zrobiłem już trochę zakupów, jakiś laptop Dell'a, Apple TV i trochę mniejszego sprzętu. Zawsze zamówienie było na czas, ogólnie ok i nie ma o czym pisać. Ale dwa tygodnie temu kupiłem u nich Macbook'a Pro Retinę 2015 podczas jednodniowej promocji, cena 800 zł mniej od oficjalnej. Odbiór osobisty na drugim końcu polski bo akurat tam byłem, po dwóch godzinach Mac odebrany ze sklepu. Wszystko super. Po powrocie do domu Macbook zaczął się wieszać, zamarzał ekran i tym podobne nie ciekawe historie. Walczyłem ze wsparciem Apple, ale efektów nie było, a oddawać nowo zakupionego Maca do serwisu na tydzień czy dwa mi się nie uśmiechało. Postanowiłem spytać w X-Kom czy mi wymienią, sztuka za sztukę. Po zakupach w sklepach typu Media Markt / Saturn czy EuroRTV byłem przekonany, że usłyszę w słuchawce telefonu coś w stylu "spadaj, jak już kupiłeś to mamy Cię w d...", a tu miła pani na infolinii mówi, że nie problemu, wymienią! Spytałem się drugi raz dla pewności czy dobrze słyszę, ale jednak dobrze słyszałem. Małe spięcie było tylko o to, że mam jechać do salonu gdzie go kupiłem czyli 600 km, po chwili jednak ustaliliśmy, że mogę wymienić w miejscu zamieszkania.
Na drugi dzień nówka sztuka czekała już na mnie w salonie. Wymiana od ręki, bez żadnych problemów.
Tym sposobem mam w końcu w pełni działającego Macbook'a, a X-Kom stałego klienta na bardzo, bardzo długo! Prawie identyczny przypadek miałem w Saturn'ie jakiś czas temu i oczywiście nie dało się nic zrobić. Sprzęt wylądował w serwisie na dwa tygodnie. A X-Kom proszę, da się.
Użytkownik didisoft edytował ten post 01 lipca 2015 - 18:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych