Witam.
Mój problem jest następujący - kupiłem parę dni temu aplikację, dokładnie pełną wersję przeglądarki Puffin. Nie chciała się pobrać od razu, pojawiła zaraz po zakupie ikonka Chmurki ze strzałką w dół. Za każdym razem gdy chcę ją pobrać, wyświetla się informacja że dana aplikacja została już kupiona i zostanie pobrana bez naliczania dodatkowych opłat i tyle - aplikacja nie pobiera się, ikonka ściągania [kółeczko z kwadracikiem] szybko zmienia się w chmurkę i tyle z tego mam. Jakaś rada jak ro pobrać?
Wolne miejsce na iPadzie jest, iPad3, iOS 7.0.4

Problem z pobraniem kupionej aplikacji
Rozpoczęty przez
Smookie
, 12 sty 2014 22:14
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 stycznia 2014 - 22:14
#2
Napisano 12 stycznia 2014 - 22:23
Zrób hard reset i spróbuj wtedy znów pobrać

#3
Napisano 12 stycznia 2014 - 22:31
Nie pomogło. Co ciekawe, darmowa wersja tej aplikacji sie bez problemu pobiera.
#4
Napisano 12 stycznia 2014 - 22:45
Spróbuj się wylogować z App Store i zalogować ponownie.
#5
Napisano 12 stycznia 2014 - 22:47
Dalej to samo

#6
Napisano 12 stycznia 2014 - 22:51
Czy ta aplikacja jest zgodna z twoim iOS może tu leży problem.
#7
Napisano 12 stycznia 2014 - 22:52
Wylogować się z iTunes/App Store.
Zrestartować (home+power button aż do momentu restartu urządzenia).
Zalogować się do iTunes/App Store.
Pobrać - udało się?
#8
Napisano 12 stycznia 2014 - 22:57
KrisP - wciąż to samo...
dario13d - iOS 6.0 or later + wersja darmowa działa bez problemu.
#9
Napisano 12 stycznia 2014 - 23:05
Pobierz sobie przez iTunes na komputerze i zsynchronizuj.

#10
Napisano 13 stycznia 2014 - 01:46
Przez iTunes zadziałało, dzięki.
Swoją drogą ciekawa sytuacja, gdybym nie miał komputera pod ręką a na gwałt potrzebowałbym jakiejś aplikacji...

#11
Napisano 15 stycznia 2014 - 09:45
No to do gwałtu by nie doszło ;-)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych