Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Znaleziony Ipad Mini, co zrobić aby z niego korzystać?

• Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Snajper23

Snajper23
  • 1 postów

Napisano 12 stycznia 2014 - 09:22

Witam, jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość i pomoc. Jestem kierowcą samochodu ciężarowego, kilka dni temu na autostradzie (dosłownie na środku autostrady) w Hiszpanii znalazłem torbę a w niej między innymi Ipada Mini (tak sądzę, model z odwrotu to A1490). Ipad jest zabezpieczony hasłem, które kilkakrotnie źle podałem (ostatnio zablokował się na godzinę) i ponad to menu jest w języku niemieckim. A teraz pytania: - czy mogę go jakoś odblokować, zresetować abym mógł z niego korzystać, jeżeli tak to jak? - czy mogę to zrobić beż żadnych kabli, (wciąż jestem w trasie)? - czy jest możliwość zmiany języka na polski? Dodam iż nie zależy mi na danych poprzedniego użytkownika, więc chętnie wymażę całą zawartość urządzenia. Czy możecie mi jakoś pomóc, czy może nie ma szans na obejście problemu i moge urządzenie wyrzucić do kosza?? Z góry dziękuję za pomoc i wyrozumiałość.

#2 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 stycznia 2014 - 09:32

Moźesz oddać właścicielowi.

#3 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4 139 postów
Napisano 12 stycznia 2014 - 09:35

A pomyślałeś o tym, żeby oddać na Policję złodzieju?

#4 pendolino

pendolino
  • 373 postów

Napisano 12 stycznia 2014 - 10:07

Idź stąd i nie wracaj. Dla Twojej informacji mobilku - w kodeksie wykroczeń karalna jest zarówno kradzież, jak i przywłaszczenie mienia.

#5 MC_

MC_
  • 6 987 postów

Napisano 12 stycznia 2014 - 10:09

Z tym, że przywłaszczenie to nie wykroczenie, lecz przestępstwo.

#6 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 12 stycznia 2014 - 10:27