Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Bateria- Status:Wymaga Naprawy. Pojawia się w losowych momentach.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 producent

producent
  • 263 postów

Napisano 06 stycznia 2014 - 20:17

[Mam Apple Care]

Mój Macbook Pro 13" Late 2011 w losowych momentach wyrzuca status "Wymaga Naprawy"
Dziś stało się to drugi raz a pierwszy raz po instalacji Mavericksa (instalowany zaraz po premierze).
Pojawia się gdy bateria jest na na niskim poziome naładowania i znika gdy bateria jest naładowana lub po SMC reset.

Nie wiem co robić czy to po prostu jakiś błąd softu czy jednak moja bateria umiera.
Dane z CoconutBattery:
Model 8.1
Wiek: 22 miesiące
Cykle: 575
Aktualna pojemność: 4414 mAh(76%)
Pojemność fabryczna: 5777 mAh

Baterii używam w sposób prawidłowy i zalecany przez Apple jak i forum:
* MacBook naładowany na 100% - odpinam go od zasilacza i używam
* Gdy % naładowania spada do 20% lub poniżej podpinam go do zasilacza.

Co lepsze Macbooka używam coraz mniej bo serwisy społecznościowe czy maile przeglądam na iPhone.

Proszę o poradę co robić w tym wypadku. Raz już dzwoniłem w tej sprawie do Cortland to "uprzejmy" pan serwisant powiedział że to normalne oznaki użycia i nie powinienem dzwonić do nich z takimi pierdołami.

#2 makej

makej
  • 97 postów
  • SkądPoznań

Napisano 08 stycznia 2014 - 22:34

Mam podobnie. 430 cykli, CoconutBatery pokazuje 79% ale bateria wytrzymuje 5,5 godziny. Trochę to dziwne. Czy to błąd Apki? Jeszcze 2 tygodnie temu przed instalacją Mavericksa było 91%.

#3 zubel

zubel
  • 1 194 postów
  • SkądWodzisław Śląski / Opole / Katowice

Napisano 09 stycznia 2014 - 08:56

U mnie też się to pokazało z jakiś rok temu - pobyło ze 2 tygodnie i uciekło. W październiku pojawiło się znowu i od tego czasu podobnie jak u Was: jest, po kilku ładowaniach znika. Potem znowu się pojawia i znowu znika. Teraz znowu jest. Ale prawdę mówiąc, póki MBP ciągle trzyma te 4-4,5h mając 75% aktualnej pojemności, to… :P

#4 producent

producent
  • 263 postów

Napisano 09 stycznia 2014 - 19:01

Ja już zgłosiłem usterkę do serwisu. W poniedziałek wysyłam laptopa na bezpłatną naprawę.

#5 makej

makej
  • 97 postów
  • SkądPoznań

Napisano 09 stycznia 2014 - 20:18

Będą naprawiać, cz wymiana baterii? Powiedzieli coś w serwisie? Czy Twój MBP jest na gwarancji, że naprawa darmowa?

#6 producent

producent
  • 263 postów

Napisano 09 stycznia 2014 - 21:20

Nie wiem co zrobią. Laptop jest na gwarancji.

#7 producent

producent
  • 263 postów

Napisano 27 stycznia 2014 - 17:22

Odświeżam w celu zdania relacji. Po tym jak skontaktowałem sie z serwisem po chyba kilku dniach komunikat przestał sie wyświetlać. Poinformowałem o tym serwis, mimo to nakazano mi wysyłkę komputera i zapewniano o wymianie baterii. Zleciłem naprawę i wysłałem laptopa. Dzisiaj dostałem maila że Apple Service Toolkit nie wykrył żadnych usterek i nie dokonano żadnych napraw. Jestem zawiedziony bo ponad tydzień bez maca utrudnia mi trochę życie. Podsumowując wysłałem go tylko po to by przejechał sie do Poznania i spowrotem.

#8 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 27 stycznia 2014 - 18:47

Gwarancja Apple stanowi, że bateria przez 1000 cykli nie powinna utracić pojemności poniżej poziomu 80%. Jeśli cykli jest mniej i pojemność także mniejsza to należy reklamować.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych