Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[7.0.4] problemy po instalacji iOS7 - znikające kontakty, poczta, weryfikacja hasła


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 aneta_r

aneta_r
  • 21 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 04 stycznia 2014 - 20:22

Witam, odkąd zainstalowałam iOS 7 na iPhonie mam kilka problemów: 1. Cały czas znikają kontakty i skrzynki pocztowe. Po restarcie telefonu wszystko powraca, ale muszę to robić co dwa - trzy dni. 2. Poza tym telefon wciąż prosi o weryfikację hasła do iCloud - właściwie codziennie. 3. Następnym problemem jest rozłączanie użytkownika Game Center w grach, co utrudnia kontynuowanie gry. Dzwoniłam do serwisu AppStore, polecili mi zainstalowanie systemu iOS 7 jak na nowym telefonie, czyli bez korzystania z backup-u, tak zrobiłam, wszystko ustawiałam od nowa, ale problemy pozostały - dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Wcześniej, na systemie iOS6 nie miałam żadnych problemów. Telefon w ciagu dwóch lat restartowałam przypadkiem, jak bateria się rozładowała. Zupełnie nie mam pomysłu co mam jeszcze zrobić. Powiem szczerze, że irytuje mnie to strasznie i iPhone nie jest już taki fajny. Z góry dziękuję, Aneta

#2 Zeni

Zeni
  • 37 postów
  • SkądLubuskie, PL

Napisano 04 stycznia 2014 - 20:36

Myślę, że po tych wszystkich czynnościach samodzielne działanie nie pomoże, chyba zostaje serwis... Ewentualnie powiedz coś więcej o swoim iPhone'nie.

#3 aneta_r

aneta_r
  • 21 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 05 stycznia 2014 - 10:58

Nie bardzo wiem, co moglabym o nim powiedziec :) czarny, 4S, zakupiony w listopadzie 2011 - do chwili zainstalowania nowego systemu dzialal bez zarzutu, uzywany bardzo intensywnie, duzo aplikacji, piosenki, filmiki - NIC sie nie działo. Pewnie zostaje serwis - ale co to moze byc??

#4 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 05 stycznia 2014 - 13:47

Konto iCloud pokrywa się z ustawieniami iTunes Store i App Store? Czy w ustawieniach iCloud masz Pęk Kluczy włączony? Generalnie poczekałbym do nowej wersji iOS 7 z nerwowymi zachowaniami. Ten system jest mocno niedopracowany (jak ostatnio praktycznie wszystko w Apple) i tutaj widziałbym problem, nie w Twoim telefonie.

#5 aneta_r

aneta_r
  • 21 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 06 stycznia 2014 - 09:42

Konto iCloud pokrywa się z ustawieniami iTunes Store i App Store?
Czy w ustawieniach iCloud masz Pęk Kluczy włączony?

Generalnie poczekałbym do nowej wersji iOS 7 z nerwowymi zachowaniami.
Ten system jest mocno niedopracowany (jak ostatnio praktycznie wszystko w Apple) i tutaj widziałbym problem, nie w Twoim telefonie.


Konto iCloud pokrywa się z ustawieniami iTunes Store i App Store.
Mam wlaczony Pek Kluczy - chociaz nie bardzo wiem, po co? Czy jak to wyłącze to coś sie zmieni?

Zdaje sobie sprawe, ze to nie wina telefonu tylko oprogramowania, ale uwierzcie mi, to jest mocno irytujace, jak potrzebuje szybko zadzwonic a tu nie ma kontaktow :/ Zrestartowanie trwa kilka minut, wiec sie zloszcze...
No i bylo juz kilka aktualizacji. Jak moge wrocic do iOS 6? Jest taka mozliwosc? Chyba nie, prawda?? I to jest niezrozumiale...
Czy jak oddam telefon do serisu to co oni moga zrobic??

Dodam jeszcze ze iOS7 na iPadzie działa bez zarzutu.

#6 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 06 stycznia 2014 - 11:31

Odtwórz telefon jako nowy w iTunes a dane typu kontakty przywróć z iCloud.

#7 aneta_r

aneta_r
  • 21 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 06 stycznia 2014 - 11:51

Odtwórz telefon jako nowy w iTunes a dane typu kontakty przywróć z iCloud.


Dokładnie tak zrobiłam. Nic sie nie zmieniło.

#8 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 06 stycznia 2014 - 12:03

Może Ci bruździć jakaś appka synchronizująca kontakty (np. FB - masz aktualną wersję?)
Czy na Maku te same kontakty obsługujesz? Czy Masz tam odłączone mimo korzystania z iCloud?
Czy telefon synchronizujesz z iCloud, czy z komputerem? Bug może być wszędzie.

- - - Połączono posty - - -

O pęk kluczy pytałem bo jeden z Twoich objawów to pytanie o hasło.
Niestety nie da się wrócić do szóstki.

#9 aneta_r

aneta_r
  • 21 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 06 stycznia 2014 - 12:07

Może Ci bruździć jakaś appka synchronizująca kontakty (np. FB - masz aktualną wersję?)
Czy na Maku te same kontakty obsługujesz? Czy Masz tam odłączone mimo korzystania z iCloud?
Czy telefon synchronizujesz z iCloud, czy z komputerem? Bug może być wszędzie.

- - - Połączono posty - - -

Zł pęk kluczy pytałem bo jeden z Twoich objawów to pytanie o hasło.
Niestety nie da się wrócić do szóstki.


Wszystkie aplikacje na telefonie aktualizują się automatycznie.
Maca mam od niedawna (od grudnia), loguje sie na to samo konto, kontakty mam połączone (chociaz nie wszystkie mi sie synchronizuja - ale to inny temat)
Telefon synchronizuje z iCloud.

#10 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 06 stycznia 2014 - 14:15

(chociaz nie wszystkie mi sie synchronizuja - ale to inny temat)

Czyżby? To może być połączone.
Powiedz jeszcze czy masz połączone kontakty z FB?

Przyczepię się do tych kontaktów i Twojego Maka świeżego, bo to może być właśnie trop do problemów, a nie telefon.

1. Jak otwierasz kontakty na Maku to ile masz grup (na tej listwie po lewej stronie)?
2. Jest tam taka pozycja, Smart Groups (Grupy Inteligentne) naciśnij ten plusik przy tym i potwórz grupy gdzie na przykład wizytówka zmieniła się w jakimś okresie, czy została zaimportowana czy coś i daj znać czy widzisz coś dziwnego.

Problemem niekoniecznie musi być iOS, tylko iCloud i ustawienia i na kompie i na telefonie, które jakoś namieszane generują Twoje problemy.
Czy w szczegółach konta (Preferencje iCloud na kompie, Szczegóły Konta) też masz pęk kluczy aktywny?

- - - Połączono posty - - -

Generalnie dla testu na Twoim miejscu, pokusiłbym się o wyłączenie iClouda na komputerze chociaż kalendarze i kontakty, na czas, aż nie uporządkujesz ich na telefonie i potrzymałbym wyłączone tamże (na kompie) i sprawdził czy problemy nie znikną nagle.

Możnaby się jeszcze dodatkowo pokusić o wyłączenie synchronizacji po iCloudzie, tylko zrobić ją po WiFi z komputerem i tak wytrzymać z miesiąc. Robiąc archiwizacje dość regularnie, ot tak dla testu.

- - - Połączono posty - - -

EDIT:
Jeszcze jedno, tak sobie myślałem co w iCloudzie może bruździć.
Powiedz, czy wchodziłaś ostatnio na iTunes Store z iTunes na komputerze? Na dane swojego konta? Czy masz wszystkie wymagane przez Apple ustawienia bezpieczeństwa na miejscu? Chodzi o zabezpiecznie hasła trzema pytaniami i takie tam.
Nie ustawienie wymaganych danych również może być przyczyną tego, że musisz ciągle autoryzować telefon i iCloud Ci "wygasa".

#11 aneta_r

aneta_r
  • 21 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 06 stycznia 2014 - 18:08

Czyżby? To może być połączone.
Powiedz jeszcze czy masz połączone kontakty z FB?

Przyczepię się do tych kontaktów i Twojego Maka świeżego, bo to może być właśnie trop do problemów, a nie telefon.

1. Jak otwierasz kontakty na Maku to ile masz grup (na tej listwie po lewej stronie)?
2. Jest tam taka pozycja, Smart Groups (Grupy Inteligentne) naciśnij ten plusik przy tym i potwórz grupy gdzie na przykład wizytówka zmieniła się w jakimś okresie, czy została zaimportowana czy coś i daj znać czy widzisz coś dziwnego.

Problemem niekoniecznie musi być iOS, tylko iCloud i ustawienia i na kompie i na telefonie, które jakoś namieszane generują Twoje problemy.
Czy w szczegółach konta (Preferencje iCloud na kompie, Szczegóły Konta) też masz pęk kluczy aktywny?

- - - Połączono posty - - -

Generalnie dla testu na Twoim miejscu, pokusiłbym się o wyłączenie iClouda na komputerze chociaż kalendarze i kontakty, na czas, aż nie uporządkujesz ich na telefonie i potrzymałbym wyłączone tamże (na kompie) i sprawdził czy problemy nie znikną nagle.

Możnaby się jeszcze dodatkowo pokusić o wyłączenie synchronizacji po iCloudzie, tylko zrobić ją po WiFi z komputerem i tak wytrzymać z miesiąc. Robiąc archiwizacje dość regularnie, ot tak dla testu.

- - - Połączono posty - - -

EDIT:
Jeszcze jedno, tak sobie myślałem co w iCloudzie może bruździć.
Powiedz, czy wchodziłaś ostatnio na iTunes Store z iTunes na komputerze? Na dane swojego konta? Czy masz wszystkie wymagane przez Apple ustawienia bezpieczeństwa na miejscu? Chodzi o zabezpiecznie hasła trzema pytaniami i takie tam.
Nie ustawienie wymaganych danych również może być przyczyną tego, że musisz ciągle autoryzować telefon i iCloud Ci "wygasa".


Usiade jutro bez dzieci, przyjze sie temu i napisze, a teraz z gory juz dziekuje za pomoc.
Problemy wystepowaly juz wczesniej, zanim mialam Maca, zaczely sie zaraz po aktualizacji do iOS7 (we wrześniu?)

#12 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 06 stycznia 2014 - 23:15

Sprawdź to po Edicie. Bo właśnie od września Apple wymuszał dodatkowe dane do iCloud ID, po awanturze jak jakiemuś dziennikarzowi wyczyszczono telefony i komputer, po przejęciu jego ID przy wykorzystaniu Apple Helpcenter.

#13 Jackbox

Jackbox
  • 126 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 10 stycznia 2014 - 23:45

Ja mam to samo na iPadzie mini iOS7. Zauważyłem, że jak nie ładuje go to jest ok, ale po naładowaniu dzieje się to raz na trzy ładowania.

#14 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 10 stycznia 2014 - 23:55

No i też widzę że masz maki więc pewnie iCloud. Coś z iCloudem macie namieszane i bałagan w kontaktach.

#15 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 11 stycznia 2014 - 10:49

Dziś miałem taka sytuacje. Okazało się że w ustawieniach w iCloud wszystkie przełączniki były wyłączone. Gdy je włączyłem wszystko wróciło.

#16 aneta_r

aneta_r
  • 21 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 04 lutego 2014 - 10:05

Czyżby? To może być połączone.
Powiedz jeszcze czy masz połączone kontakty z FB?

Przyczepię się do tych kontaktów i Twojego Maka świeżego, bo to może być właśnie trop do problemów, a nie telefon.

1. Jak otwierasz kontakty na Maku to ile masz grup (na tej listwie po lewej stronie)?
2. Jest tam taka pozycja, Smart Groups (Grupy Inteligentne) naciśnij ten plusik przy tym i potwórz grupy gdzie na przykład wizytówka zmieniła się w jakimś okresie, czy została zaimportowana czy coś i daj znać czy widzisz coś dziwnego.

Problemem niekoniecznie musi być iOS, tylko iCloud i ustawienia i na kompie i na telefonie, które jakoś namieszane generują Twoje problemy.
Czy w szczegółach konta (Preferencje iCloud na kompie, Szczegóły Konta) też masz pęk kluczy aktywny?

- - - Połączono posty - - -

Generalnie dla testu na Twoim miejscu, pokusiłbym się o wyłączenie iClouda na komputerze chociaż kalendarze i kontakty, na czas, aż nie uporządkujesz ich na telefonie i potrzymałbym wyłączone tamże (na kompie) i sprawdził czy problemy nie znikną nagle.

Możnaby się jeszcze dodatkowo pokusić o wyłączenie synchronizacji po iCloudzie, tylko zrobić ją po WiFi z komputerem i tak wytrzymać z miesiąc. Robiąc archiwizacje dość regularnie, ot tak dla testu.

- - - Połączono posty - - -

EDIT:
Jeszcze jedno, tak sobie myślałem co w iCloudzie może bruździć.
Powiedz, czy wchodziłaś ostatnio na iTunes Store z iTunes na komputerze? Na dane swojego konta? Czy masz wszystkie wymagane przez Apple ustawienia bezpieczeństwa na miejscu? Chodzi o zabezpiecznie hasła trzema pytaniami i takie tam.
Nie ustawienie wymaganych danych również może być przyczyną tego, że musisz ciągle autoryzować telefon i iCloud Ci "wygasa".


Wzięłam się w końcu za to, ale nie mogę na stronie appstore znaleźć ustawień bezpieczeństwa. - to odnośnie EDIT.

1. W kontaktach po lewej stronie mam grupę iCloud oraz Na moim Macu.
W tej drugiej mam kontakty ktore wpisalam sama - mimo, iz mam te same kontakty na iPhonie. Te dwa kontakty nie synchronizowaly mi sie z iCloud.
2. Nie widze w kontaktach Grupy Inteligentne.

Moge zrobic test z wylaczeniem chmury na Macu, ale jak wspomnialam wczesniej, problemy mam odkad zainstalowalam iOS7, a maca mam od niedawna.
Przekonują mnie te opcje bezpieczeństwa, tylko nie wiem gdzie to sprawdzic.

#17 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 04 lutego 2014 - 10:11

Ustawienia bezpieczeństwa AppleID:
Wejdź na Mój Apple ID
Wybierz "Zarządzaj swoim AppleID"
Zaloguj się na swoje AppleID
Tam znajdziesz hasło i zabezpieczenia.

#18 aneta_r

aneta_r
  • 21 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 04 lutego 2014 - 10:25

Ustawienia bezpieczeństwa AppleID:
Wejdź na Mój Apple ID
Wybierz "Zarządzaj swoim AppleID"
Zaloguj się na swoje AppleID
Tam znajdziesz hasło i zabezpieczenia.


Znalazlam, dziekuje. Mialam zabezpieczenia, ale byl blad w numerze kierunkowym telefonu. Czy to moglo miec wplyw na ta weryfikacje? Zobaczymy.
Popatrze jeszcze na te pęki kluczy - czy mam miec je wlaczone czy nie??
EDIT:
Uruchomiłam Pęk Kluczy na iPhonie i na Macu. Czy dobrze zrobiłam?

#19 aneta_r

aneta_r
  • 21 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 27 kwietnia 2014 - 10:40

Podnosze temat. Juz na tyle jestem madrzejsza, ze wiem co nastepuje: problemem jest Game Center. Gram w sumie w jedna gre - Hay Day. Na iOS6 pieknie mi sie gra synchronizowala ze 'znajomymi' z Game Center. TEraz natomiast jets wieczny klopot i to jest przyczyna wiecznego pytania o weryfikacje hasla iCloude. Gdy kilka razy zignoruje prosbe i jednoczesnie ignoruje w grze prosbe o podanie hasla do Game Center (jest takie samo!!) to wtedy sie wszytsko uspakaja i nie musze juz weryfikowac hasla. Ale moze macie jakis sposob na to, zeby to wszystko ladnie sie synchronizowalo?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych