
[7.0.4] problemy po instalacji iOS7 - znikające kontakty, poczta, weryfikacja hasła
#1
Napisano 04 stycznia 2014 - 20:22
#2
Napisano 04 stycznia 2014 - 20:36
#3
Napisano 05 stycznia 2014 - 10:58

#4
Napisano 05 stycznia 2014 - 13:47
#5
Napisano 06 stycznia 2014 - 09:42
Konto iCloud pokrywa się z ustawieniami iTunes Store i App Store?
Czy w ustawieniach iCloud masz Pęk Kluczy włączony?
Generalnie poczekałbym do nowej wersji iOS 7 z nerwowymi zachowaniami.
Ten system jest mocno niedopracowany (jak ostatnio praktycznie wszystko w Apple) i tutaj widziałbym problem, nie w Twoim telefonie.
Konto iCloud pokrywa się z ustawieniami iTunes Store i App Store.
Mam wlaczony Pek Kluczy - chociaz nie bardzo wiem, po co? Czy jak to wyłącze to coś sie zmieni?
Zdaje sobie sprawe, ze to nie wina telefonu tylko oprogramowania, ale uwierzcie mi, to jest mocno irytujace, jak potrzebuje szybko zadzwonic a tu nie ma kontaktow :/ Zrestartowanie trwa kilka minut, wiec sie zloszcze...
No i bylo juz kilka aktualizacji. Jak moge wrocic do iOS 6? Jest taka mozliwosc? Chyba nie, prawda?? I to jest niezrozumiale...
Czy jak oddam telefon do serisu to co oni moga zrobic??
Dodam jeszcze ze iOS7 na iPadzie działa bez zarzutu.
#6
Napisano 06 stycznia 2014 - 11:31
#7
Napisano 06 stycznia 2014 - 11:51
Odtwórz telefon jako nowy w iTunes a dane typu kontakty przywróć z iCloud.
Dokładnie tak zrobiłam. Nic sie nie zmieniło.
#8
Napisano 06 stycznia 2014 - 12:03
Czy na Maku te same kontakty obsługujesz? Czy Masz tam odłączone mimo korzystania z iCloud?
Czy telefon synchronizujesz z iCloud, czy z komputerem? Bug może być wszędzie.
- - - Połączono posty - - -
O pęk kluczy pytałem bo jeden z Twoich objawów to pytanie o hasło.
Niestety nie da się wrócić do szóstki.
#9
Napisano 06 stycznia 2014 - 12:07
Może Ci bruździć jakaś appka synchronizująca kontakty (np. FB - masz aktualną wersję?)
Czy na Maku te same kontakty obsługujesz? Czy Masz tam odłączone mimo korzystania z iCloud?
Czy telefon synchronizujesz z iCloud, czy z komputerem? Bug może być wszędzie.
- - - Połączono posty - - -
Zł pęk kluczy pytałem bo jeden z Twoich objawów to pytanie o hasło.
Niestety nie da się wrócić do szóstki.
Wszystkie aplikacje na telefonie aktualizują się automatycznie.
Maca mam od niedawna (od grudnia), loguje sie na to samo konto, kontakty mam połączone (chociaz nie wszystkie mi sie synchronizuja - ale to inny temat)
Telefon synchronizuje z iCloud.
#10
Napisano 06 stycznia 2014 - 14:15
Czyżby? To może być połączone.(chociaz nie wszystkie mi sie synchronizuja - ale to inny temat)
Powiedz jeszcze czy masz połączone kontakty z FB?
Przyczepię się do tych kontaktów i Twojego Maka świeżego, bo to może być właśnie trop do problemów, a nie telefon.
1. Jak otwierasz kontakty na Maku to ile masz grup (na tej listwie po lewej stronie)?
2. Jest tam taka pozycja, Smart Groups (Grupy Inteligentne) naciśnij ten plusik przy tym i potwórz grupy gdzie na przykład wizytówka zmieniła się w jakimś okresie, czy została zaimportowana czy coś i daj znać czy widzisz coś dziwnego.
Problemem niekoniecznie musi być iOS, tylko iCloud i ustawienia i na kompie i na telefonie, które jakoś namieszane generują Twoje problemy.
Czy w szczegółach konta (Preferencje iCloud na kompie, Szczegóły Konta) też masz pęk kluczy aktywny?
- - - Połączono posty - - -
Generalnie dla testu na Twoim miejscu, pokusiłbym się o wyłączenie iClouda na komputerze chociaż kalendarze i kontakty, na czas, aż nie uporządkujesz ich na telefonie i potrzymałbym wyłączone tamże (na kompie) i sprawdził czy problemy nie znikną nagle.
Możnaby się jeszcze dodatkowo pokusić o wyłączenie synchronizacji po iCloudzie, tylko zrobić ją po WiFi z komputerem i tak wytrzymać z miesiąc. Robiąc archiwizacje dość regularnie, ot tak dla testu.
- - - Połączono posty - - -
EDIT:
Jeszcze jedno, tak sobie myślałem co w iCloudzie może bruździć.
Powiedz, czy wchodziłaś ostatnio na iTunes Store z iTunes na komputerze? Na dane swojego konta? Czy masz wszystkie wymagane przez Apple ustawienia bezpieczeństwa na miejscu? Chodzi o zabezpiecznie hasła trzema pytaniami i takie tam.
Nie ustawienie wymaganych danych również może być przyczyną tego, że musisz ciągle autoryzować telefon i iCloud Ci "wygasa".
#11
Napisano 06 stycznia 2014 - 18:08
Czyżby? To może być połączone.
Powiedz jeszcze czy masz połączone kontakty z FB?
Przyczepię się do tych kontaktów i Twojego Maka świeżego, bo to może być właśnie trop do problemów, a nie telefon.
1. Jak otwierasz kontakty na Maku to ile masz grup (na tej listwie po lewej stronie)?
2. Jest tam taka pozycja, Smart Groups (Grupy Inteligentne) naciśnij ten plusik przy tym i potwórz grupy gdzie na przykład wizytówka zmieniła się w jakimś okresie, czy została zaimportowana czy coś i daj znać czy widzisz coś dziwnego.
Problemem niekoniecznie musi być iOS, tylko iCloud i ustawienia i na kompie i na telefonie, które jakoś namieszane generują Twoje problemy.
Czy w szczegółach konta (Preferencje iCloud na kompie, Szczegóły Konta) też masz pęk kluczy aktywny?
- - - Połączono posty - - -
Generalnie dla testu na Twoim miejscu, pokusiłbym się o wyłączenie iClouda na komputerze chociaż kalendarze i kontakty, na czas, aż nie uporządkujesz ich na telefonie i potrzymałbym wyłączone tamże (na kompie) i sprawdził czy problemy nie znikną nagle.
Możnaby się jeszcze dodatkowo pokusić o wyłączenie synchronizacji po iCloudzie, tylko zrobić ją po WiFi z komputerem i tak wytrzymać z miesiąc. Robiąc archiwizacje dość regularnie, ot tak dla testu.
- - - Połączono posty - - -
EDIT:
Jeszcze jedno, tak sobie myślałem co w iCloudzie może bruździć.
Powiedz, czy wchodziłaś ostatnio na iTunes Store z iTunes na komputerze? Na dane swojego konta? Czy masz wszystkie wymagane przez Apple ustawienia bezpieczeństwa na miejscu? Chodzi o zabezpiecznie hasła trzema pytaniami i takie tam.
Nie ustawienie wymaganych danych również może być przyczyną tego, że musisz ciągle autoryzować telefon i iCloud Ci "wygasa".
Usiade jutro bez dzieci, przyjze sie temu i napisze, a teraz z gory juz dziekuje za pomoc.
Problemy wystepowaly juz wczesniej, zanim mialam Maca, zaczely sie zaraz po aktualizacji do iOS7 (we wrześniu?)
#12
Napisano 06 stycznia 2014 - 23:15
#13
Napisano 10 stycznia 2014 - 23:45
#14
Napisano 10 stycznia 2014 - 23:55
#15
Napisano 11 stycznia 2014 - 10:49
#16
Napisano 04 lutego 2014 - 10:05
Czyżby? To może być połączone.
Powiedz jeszcze czy masz połączone kontakty z FB?
Przyczepię się do tych kontaktów i Twojego Maka świeżego, bo to może być właśnie trop do problemów, a nie telefon.
1. Jak otwierasz kontakty na Maku to ile masz grup (na tej listwie po lewej stronie)?
2. Jest tam taka pozycja, Smart Groups (Grupy Inteligentne) naciśnij ten plusik przy tym i potwórz grupy gdzie na przykład wizytówka zmieniła się w jakimś okresie, czy została zaimportowana czy coś i daj znać czy widzisz coś dziwnego.
Problemem niekoniecznie musi być iOS, tylko iCloud i ustawienia i na kompie i na telefonie, które jakoś namieszane generują Twoje problemy.
Czy w szczegółach konta (Preferencje iCloud na kompie, Szczegóły Konta) też masz pęk kluczy aktywny?
- - - Połączono posty - - -
Generalnie dla testu na Twoim miejscu, pokusiłbym się o wyłączenie iClouda na komputerze chociaż kalendarze i kontakty, na czas, aż nie uporządkujesz ich na telefonie i potrzymałbym wyłączone tamże (na kompie) i sprawdził czy problemy nie znikną nagle.
Możnaby się jeszcze dodatkowo pokusić o wyłączenie synchronizacji po iCloudzie, tylko zrobić ją po WiFi z komputerem i tak wytrzymać z miesiąc. Robiąc archiwizacje dość regularnie, ot tak dla testu.
- - - Połączono posty - - -
EDIT:
Jeszcze jedno, tak sobie myślałem co w iCloudzie może bruździć.
Powiedz, czy wchodziłaś ostatnio na iTunes Store z iTunes na komputerze? Na dane swojego konta? Czy masz wszystkie wymagane przez Apple ustawienia bezpieczeństwa na miejscu? Chodzi o zabezpiecznie hasła trzema pytaniami i takie tam.
Nie ustawienie wymaganych danych również może być przyczyną tego, że musisz ciągle autoryzować telefon i iCloud Ci "wygasa".
Wzięłam się w końcu za to, ale nie mogę na stronie appstore znaleźć ustawień bezpieczeństwa. - to odnośnie EDIT.
1. W kontaktach po lewej stronie mam grupę iCloud oraz Na moim Macu.
W tej drugiej mam kontakty ktore wpisalam sama - mimo, iz mam te same kontakty na iPhonie. Te dwa kontakty nie synchronizowaly mi sie z iCloud.
2. Nie widze w kontaktach Grupy Inteligentne.
Moge zrobic test z wylaczeniem chmury na Macu, ale jak wspomnialam wczesniej, problemy mam odkad zainstalowalam iOS7, a maca mam od niedawna.
Przekonują mnie te opcje bezpieczeństwa, tylko nie wiem gdzie to sprawdzic.
#17
Napisano 04 lutego 2014 - 10:11
Wejdź na Mój Apple ID
Wybierz "Zarządzaj swoim AppleID"
Zaloguj się na swoje AppleID
Tam znajdziesz hasło i zabezpieczenia.
#18
Napisano 04 lutego 2014 - 10:25
Ustawienia bezpieczeństwa AppleID:
Wejdź na Mój Apple ID
Wybierz "Zarządzaj swoim AppleID"
Zaloguj się na swoje AppleID
Tam znajdziesz hasło i zabezpieczenia.
Znalazlam, dziekuje. Mialam zabezpieczenia, ale byl blad w numerze kierunkowym telefonu. Czy to moglo miec wplyw na ta weryfikacje? Zobaczymy.
Popatrze jeszcze na te pęki kluczy - czy mam miec je wlaczone czy nie??
EDIT:
Uruchomiłam Pęk Kluczy na iPhonie i na Macu. Czy dobrze zrobiłam?
#19
Napisano 27 kwietnia 2014 - 10:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych