Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

ikony w ios7.0.4 na iphone 4

• This topic is locked This topic is locked
6 replies to this topic

#1 SimoHayha

SimoHayha
  • 1 posts

Posted 04 January 2014 - 18:12

Witam. Dzisiaj zrobilem upgrade z ios 6 do 7.. zmienily sie ikonki itp. ale nie to mnie interesuje.. nie lubie gdy moje ikony bez potrzeby sa rozrzucone po wielu ekranach, a tak sie zrobilo mi po upgradzie.. i tak peirwszy ekran (początkowy) wiadomo jest caly.. na drugim mam 3 ikony, na trzecim 6 a na 4 tylko jedna.. chciałbym zeby moje ikony byly w calości na 2 ekranie a jak nie zmiesci sie to na trzecim kolejne. zeby bylo smieszniej to co sciagnelem dzisiaj z app store normalnie pokolei na drugim ekranie sie umieszcza.. jestem raczej zielony jesli chodzi o iphone bo swojego mam od niedawna. Pozdrawiam

#2 OleYek

OleYek

• 17478 posts

Posted 04 January 2014 - 18:25

Poukładaj i poprzesuwaj je sobie jak chcesz. W sumie nie wiem pożalić się chciałeś tym wątkiem czy jak?

#3 Alex145

Alex145
  • 132 posts
  • SkądHrubieszów

Posted 04 January 2014 - 18:36

...a może poprostu szuka jelenia który by to za niego zrobił.

#4 Zeni

Zeni
  • 37 posts
  • SkądLubuskie, PL

Posted 04 January 2014 - 19:00

Racja, jesteś w dziale ,,Pytania i problemy". Nie wiem, czy poukładanie ikonek zalicza się do problemów, chyba, że dla ciebie to takie tragiczne. Musi ci się bardzo nudzić, żeby zakładać takie tematy.

#5 Paf

Paf
  • 8094 posts

Posted 04 January 2014 - 19:04

Racja, jesteś w dziale ,,Pytania i problemy". Nie wiem, czy poukładanie ikonek zalicza się do problemów, chyba, że dla ciebie to takie tragiczne. Musi ci się bardzo nudzić, żeby zakładać takie tematy.

Czytanie ze zrozumieniem, robisz to źle.
Problemem nie jest układanie ikonek, ale to że po update z iOS6 do 7 zostały porozrzucane po wielu ekranach i zostały "martwe" punkty.

#6 skoczek12

skoczek12
  • 530 posts

Posted 04 January 2014 - 19:31