
BARDZO poważny problem z iPhonę
#1
Napisano 18 grudnia 2013 - 23:15
#2
Napisano 18 grudnia 2013 - 23:21
#3
Napisano 18 grudnia 2013 - 23:23
#4
Napisano 18 grudnia 2013 - 23:24
#5
Napisano 18 grudnia 2013 - 23:28
#6
Napisano 18 grudnia 2013 - 23:31
#7
Napisano 18 grudnia 2013 - 23:35
#8
Napisano 18 grudnia 2013 - 23:35
#9
Napisano 18 grudnia 2013 - 23:58
- - - Połączono posty - - -
Czy przez wsparcie techniczne uda się to jakoś rozwiązać?
#10
Napisano 19 grudnia 2013 - 00:01
#11
Napisano 19 grudnia 2013 - 00:04
#12
Napisano 19 grudnia 2013 - 00:24
- - - Połączono posty - - -
Hasła nie zmieniłem. Na skrzynce mam maile tylko, że dokonałem pierwszego pobrania z nowego urządzenia i, że przypisano do nowego telefonu. Nic o zmianie hasła. Maile o tym koncie dostaje na ten sam mail co jest appleID. Gdzieś jest problem, że nie dostaje tych maili na mojego maila.
#13
Napisano 19 grudnia 2013 - 00:49
#14
Napisano 19 grudnia 2013 - 07:03
#15
Napisano 19 grudnia 2013 - 08:49
#16
Napisano 19 grudnia 2013 - 09:01
#17
Napisano 19 grudnia 2013 - 09:11
#18
Napisano 19 grudnia 2013 - 09:15
Jeśli był kupowany przez internet to można zwrocić w ciagu 10 dni bez podania przyczyny.
Rozpakowany telefon? To jest już używany sprzęt i prawo zwrotu takiego nie obejmuje.
#19
Napisano 19 grudnia 2013 - 09:22
#20
Napisano 19 grudnia 2013 - 09:27
Rozpakowany telefon? To jest już używany sprzęt i prawo zwrotu takiego nie obejmuje.
Bzdura. Zgodnie z tzw. ustawą konsumencką można zwrócić towar rozpakowany, nawet używany.
#21
Napisano 19 grudnia 2013 - 09:45
Bzdura. Zgodnie z tzw. ustawą konsumencką można zwrócić towar rozpakowany, nawet używany.
Taaak

#22
Napisano 19 grudnia 2013 - 09:49
#23
Napisano 19 grudnia 2013 - 10:09
#24
Napisano 19 grudnia 2013 - 11:26
- - - Połączono posty - - -
Oczywiście w sensie rozpakowania masz rację, ale w przypadku takiego urządzenia jak iPhone sprawa jest bardziej złożona i ze zwrotem i tak byłby problem, bo taki telefon rozpakowany zazwyczaj już jest aktywowany czyli w stanie innym niż nowy. Telefonu nie kupuje się nie wiedząc co dostaniesz, jeśli nie ma uszkodzeń itd. to po co kupować i zwracać.
Ale nie róbmy OT.
Aktywacja nie ma nic do rzeczy, masz prawo zwrócić bez względu na to. Ustawa nie mówi nic o tym, że ma być zwracany nowy, tylko bez widocznych śladów użytkowania.
#25
Napisano 19 grudnia 2013 - 20:09
Wątpie, żeby adres icloud był adresem odzyskiwania. Ja mam podany Gmail do odzyskania, a nie applowski...
wgl jest taka możliwość, żeby ten z icloud był ustawiony do odzyskiwania? Przecież to zupełnie mija się z celem....
Edit:
Ok, sprawdziłem wszystko siebie. Przychodzi mi mail na gmaila, bez problemu mogę zresetować hasło.
https://iforgot.appl.../verify/appleid
tu masz link, może właśnie to robisz źle. Nie trzeba odpowiadać na żadne pytania, po prostu odbierz wszystkie maile jakie kiedykolwiek zakładałeś... może sprawdzasz nie tego maila co trzeba.
Aktywacja nie ma nic do rzeczy, masz prawo zwrócić bez względu na to. Ustawa nie mówi nic o tym, że ma być zwracany nowy, tylko bez widocznych śladów użytkowania.
Hmmm... no ale uceglony to juz co innego. To tak jakbyś kupił telewizor, uszkodził i chciał oddać. Okej, dla apple to zapewne kilka sekund na przywrócenie go do życia, ale jeżeli nie jest kupiony w iOs tylko u kogoś z allegro?
Co potem ten ktoś ma z nim zrobić

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych