Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

BARDZO poważny problem z iPhonę


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 przedmarancza

przedmarancza
  • 65 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 grudnia 2013 - 23:15

Witam! Wczoraj dostałem nowego 5S. Aktywowałem go tradycyjnie apple id. Nagle iPhone i iPad zaczął mi wyrzucać prośby o hasło do konta iCloud. O dziwo moje stare hasło sprzed paru minut już nie działało. Nie mogłem zmienić hasła. Od iForgot nie dostaje maila o zmianie hasła, nic. Wprowadziłem iPhone w DFU z nadzieją, że aktywuję go od nowa. Niestety komunikat, że jest już przypisany do starego apple ID. Nie mogę nawet włączyć telefonu i zalogować się na stare apple ID. POMOCY!!!

#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 grudnia 2013 - 23:21

Musisz sobie przypomnieć hasło do swojego AppleID lub zresetować je odpowiadając na wcześniej ustalone pytania ewentualnie na maila podanego podczas rejestracji dostaniesz instrukcję dzięki której ustalisz nowe hasło. Innej opcji nie ma.

#3 przedmarancza

przedmarancza
  • 65 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 grudnia 2013 - 23:23

Na maila nie dostaje własnie nic. Na pytania nie mogę odpowiedzieć, bo pokazuje mi, że wklepuje złą datę urodzenia. Co robić? ... Czy to znaczy, że ten telefon jest teraz i będzie bezużyteczny?

#4 sereksztum

sereksztum
  • 335 postów

Napisano 18 grudnia 2013 - 23:24

a na icloud.com możesz się zalogować? Może masz zapamiętane hasło przez przeglądarkę No innej opcji serio nie ma... Jesteś pewnien, że pamiętasz dobre hasło?

#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 grudnia 2013 - 23:28

Ten system raczej działa prawidłowo. Jeśli podczas rejestracji źle podałeś datę urodzenia i teraz jej nie znasz to nic nie zrobisz. Użyj opcji resetowania przez email. Przecież musisz mieć dostęp do emaila, który podałeś podczas rejestracji konta AppleID.

#6 przedmarancza

przedmarancza
  • 65 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 grudnia 2013 - 23:31

Na icloud nie moge się również dostać. Opcja resetowania przez mail nie chce działać - nie dostaje maila o resecie hasła w ogóle! Dostęp do maila z AppleID mam. Nie dostaje na niego nic. Data urodzenia jest raczej prawidłowa. Co teraz?

#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 grudnia 2013 - 23:35

Idź spać i spróbuj jutro, bo na bank coś robisz źle, a jak tak dalej pójdzie to zostaniesz z gustownym przyciskiem do papieru za sporo kasy :/

#8 sereksztum

sereksztum
  • 335 postów

Napisano 18 grudnia 2013 - 23:35

No hasło się samo nie zmieniło. Może to głupi żart któregoś z domowników albo coś ;>? No raczej nie ma innych środków... tylko pytania i odzyskiwanie przez maila. Może podajesz inny adres mailowy odzyskiwania? Na ipadzie też już Ci nie działa nic?

#9 przedmarancza

przedmarancza
  • 65 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 grudnia 2013 - 23:58

iPada nie resetowałem przez DFU, ale też nie mogę się zalogować na ten apple ID. Adres mailowy odzyskania to ten sam co apple ID i na niego nic nie dostaje. Nie da się jakoś przez IMEI tego zrobić? Albo ze wsparcia technicznego nie rozwiążą? Hasła nie zmieniałem. Kurwa. Nie chce mieć kawałka szkła i metalu za 3400. Musi się coś dać zrobić!

- - - Połączono posty - - -

Czy przez wsparcie techniczne uda się to jakoś rozwiązać?

#10 DnL

DnL

  • 370 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 19 grudnia 2013 - 00:01

Zaloguj się przez przeglądarkę, zobacz czy nie zmieniła się klawiatura na inny region - jak korzystasz z Windowsa.

#11 Trinmix

Trinmix
  • 43 postów

Napisano 19 grudnia 2013 - 00:04

Poczekaj trochę, czasem maile potrafią wisieć przez parę godzin zanim dotrą , czasem mam takie opóźnienia z mailami od apple, a co do wsparcia technicznego to najlepiej się z nim skontaktować, wtedy będziesz wiedział.

#12 przedmarancza

przedmarancza
  • 65 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 grudnia 2013 - 00:24

Nie zmieniła się. Na iPhonie też nie idzie się zalogować. Hasła nie zmieniałem. Nie mam nawet maila potwierdzającego zmianę na skrzynce.

- - - Połączono posty - - -

Hasła nie zmieniłem. Na skrzynce mam maile tylko, że dokonałem pierwszego pobrania z nowego urządzenia i, że przypisano do nowego telefonu. Nic o zmianie hasła. Maile o tym koncie dostaje na ten sam mail co jest appleID. Gdzieś jest problem, że nie dostaje tych maili na mojego maila.

#13 DnL

DnL

  • 370 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 19 grudnia 2013 - 00:49

Czekaj do jutra, do rana, zadzwoń do nich, może po ich stronie coś jest…

#14 buldoggg

buldoggg
  • 544 postów
  • SkądKatowice

Napisano 19 grudnia 2013 - 07:03

No to jak ci nie wyjdzie to mamy pierwszy taki przypadek z iphonem 5s.

#15 przedmarancza

przedmarancza
  • 65 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 grudnia 2013 - 08:49

Mam go niecałą dobę. Da się go zwrócić w ciągu 10 dni bez podania przyczyny prawda?

#16 94lukasz

94lukasz
  • 96 postów

Napisano 19 grudnia 2013 - 09:01

Mi się ktoś miesiąc temu włamał na maila i usilnie zmieniał hasło apple id. I tylko to.. Widocznie ktoś włamał ci się i pozmieniał na apple id date urodzenia, mail.. Nie wiem co można zrobić w takiej sytuacji, musisz napisać do Apple maila. Jeśli był kupowany przez internet to można zwrocić w ciagu 10 dni bez podania przyczyny.

#17 buldoggg

buldoggg
  • 544 postów
  • SkądKatowice

Napisano 19 grudnia 2013 - 09:11

To dzwoń i wymieniaj jak masz taka możliwość,tylko zastanów sie nad powodem wymiany i zrobieniem sobie nowego maila.

#18 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 grudnia 2013 - 09:15

Jeśli był kupowany przez internet to można zwrocić w ciagu 10 dni bez podania przyczyny.


Rozpakowany telefon? To jest już używany sprzęt i prawo zwrotu takiego nie obejmuje.

#19 davidose

davidose
  • 134 postów

Napisano 19 grudnia 2013 - 09:22

Sprawdź w spamie na serwerze gdzie masz pocztę. Może tam wpadło.

#20 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 19 grudnia 2013 - 09:27

Rozpakowany telefon? To jest już używany sprzęt i prawo zwrotu takiego nie obejmuje.


Bzdura. Zgodnie z tzw. ustawą konsumencką można zwrócić towar rozpakowany, nawet używany.

#21 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 grudnia 2013 - 09:45

Bzdura. Zgodnie z tzw. ustawą konsumencką można zwrócić towar rozpakowany, nawet używany.


Taaak :) Znajdź mi sprzedawcę, który przyjmie zwrot takiego rozpakowanego, ZABLOKOWANEGO iPhona, który generalnie jest już bezużyteczny. To jest sprzęt niepełnowartościowy i moim zdaniem żadne przepisy dotyczące zwrotu tutaj nie obowiązują. Jestem przekonany, że moje zdanie potwierdziłby każdy sąd. Towar ma być oddany w stanie niezmienionym, a teraz jest zmieniony w cegłę.

#22 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 19 grudnia 2013 - 09:49

Pisałeś wcześnie o rozpakowaniu, a to różnica. W tym przypadku - po ucegleniu sprzętu - faktycznie sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu. Ale ze względu na uceglenie, a nie na rozpakowanie. Więc podtrzymuję - w tamtym poście napisałeś bzdury.

#23 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 grudnia 2013 - 10:09

Oczywiście w sensie rozpakowania masz rację, ale w przypadku takiego urządzenia jak iPhone sprawa jest bardziej złożona i ze zwrotem i tak byłby problem, bo taki telefon rozpakowany zazwyczaj już jest aktywowany czyli w stanie innym niż nowy. Telefonu nie kupuje się nie wiedząc co dostaniesz, jeśli nie ma uszkodzeń itd. to po co kupować i zwracać. Ale nie róbmy OT.

#24 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 19 grudnia 2013 - 11:26

A czy kolega sprawdzał SPAM na poczcie? Bo mnie właśnie tam lądują wszystkie wiadomości od Apple na gmailu.

- - - Połączono posty - - -

Oczywiście w sensie rozpakowania masz rację, ale w przypadku takiego urządzenia jak iPhone sprawa jest bardziej złożona i ze zwrotem i tak byłby problem, bo taki telefon rozpakowany zazwyczaj już jest aktywowany czyli w stanie innym niż nowy. Telefonu nie kupuje się nie wiedząc co dostaniesz, jeśli nie ma uszkodzeń itd. to po co kupować i zwracać.
Ale nie róbmy OT.


Aktywacja nie ma nic do rzeczy, masz prawo zwrócić bez względu na to. Ustawa nie mówi nic o tym, że ma być zwracany nowy, tylko bez widocznych śladów użytkowania.

#25 sereksztum

sereksztum
  • 335 postów

Napisano 19 grudnia 2013 - 20:09

ej, ale chwila chwila chwila... hasło od konta icloud itd. jest też hasłem do poczty icloud.
Wątpie, żeby adres icloud był adresem odzyskiwania. Ja mam podany Gmail do odzyskania, a nie applowski...
wgl jest taka możliwość, żeby ten z icloud był ustawiony do odzyskiwania? Przecież to zupełnie mija się z celem....

Edit:

Ok, sprawdziłem wszystko siebie. Przychodzi mi mail na gmaila, bez problemu mogę zresetować hasło.
https://iforgot.appl.../verify/appleid

tu masz link, może właśnie to robisz źle. Nie trzeba odpowiadać na żadne pytania, po prostu odbierz wszystkie maile jakie kiedykolwiek zakładałeś... może sprawdzasz nie tego maila co trzeba.

Aktywacja nie ma nic do rzeczy, masz prawo zwrócić bez względu na to. Ustawa nie mówi nic o tym, że ma być zwracany nowy, tylko bez widocznych śladów użytkowania.


Hmmm... no ale uceglony to juz co innego. To tak jakbyś kupił telewizor, uszkodził i chciał oddać. Okej, dla apple to zapewne kilka sekund na przywrócenie go do życia, ale jeżeli nie jest kupiony w iOs tylko u kogoś z allegro?
Co potem ten ktoś ma z nim zrobić ;)?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych