Play gwarancja iPhona
#1
Posted 16 December 2013 - 22:39
#2
Posted 16 December 2013 - 22:46
#3
Posted 16 December 2013 - 22:53
#4
Posted 16 December 2013 - 23:06
#5
Posted 16 December 2013 - 23:28
#6
Posted 16 December 2013 - 23:44
jestem "osobą prywatną";) i FV również jest na osobę prywatną. Przykre... . Czyli po gwarancji bo pewnie regenersis każą płacić za wszystko :/
Ale faktura jest na osobę trzecią a nie na Ciebie, więc Ciebie nie obejmuje ochrona z tytułu niezgodności, tylko tę osobę, która widnieje na fakturze, zresztą po roku skorzystanie z niezgodności jest praktycznie nie do wygrania, chyba, ze ktoś ma dużo czasu i pieniędzy na walkę w sądzie i ekspertyzy rzeczoznawców.
- - - Połączono posty - - -
Faktura na firmę czy osobę prywatną ? Jeśli na osobę prywatną to 2 lata, jeśli na firmę to 1 rok. Przynajmniej tak było w Plusie jak pracowałem
Przynajmniej w normalnych telefonach tak jest, do których Apel oczywiście nie należy, oni mają swoje zasady.
To źle świadczy o Plusie, że nie wysłał swoich pracowników na szkolenia bo mieszasz rzeczy, które są od siebie niezależne i wprowadzasz w błąd.
Tak mi się wydaje... Ale ogólnie jest to pop......... i prawdy się nie dowiesz. Wszystko zależy od osoby za biurkiem. A na gwarancje ma prawo oddać nawet stryjeczny brat ciotki twojej babci
jak ma fakture;) Możesz sam wysłać do regenersis
Jasnę wysłać na gwarancję po gwarancji. Też tak w Plusie uczyli?
#7
Posted 17 December 2013 - 09:37
#8
Posted 17 December 2013 - 12:06
Uzupełnię wypowiedzi, jako że przeszedłem całą procedurę.
1. Co salon toinbe zasady, musiałem się nachodzić, ale znalazłem uczynnego człowieka, który przyjął telefon, mimo że nie mam żadnych usług w playu. ( sytuacja jak u kolegi). Reszta przebiegła normalnie, diagnoza, wymiana na nowy.
2. Wysyłka w przypadku play bezpośrednio do regenersis nie ma sensu. Odsyłają z powrotem z informacją, że trzeba przez salon. Uwafg! Nie ma znaczenia czy naprawa gwarancyjna czy odpłatna.
3. Dla porządku telefony od polskich operatorów nie są przyjmowane przez autoryzowane serwisy Apple.
4. Na marginesie zwrócę uwagę na jeszcze jedną rzecz. Telefony kupowane od ludzi, którzy biorą je od operatorów są obarczone sporym ryzykiem. Najczęściej płatność za nie odbywa się w ratach. Wystarczy by taki sprzedający tych rat nie płacił aby porzegnać się z telefonem w przypadku oddania go do serwisu przez salon play.
Zabrzmialo to tak jakby serwis samochodowy nie chcial Cie przyjac na serwis bo nie kupiles u Nich sam osobiscie samochodu tylko np odkupiles od kogospo paru m-ce...
Nie chce nikogo oczerniac publicznie ale Regeneris nie slynie z profesfonalizmu tak jak Apple zreszta ostatnimi laty...
#9
Posted 17 December 2013 - 12:13
#10
Posted 17 December 2013 - 20:34
#11
Posted 17 December 2013 - 21:12
To źle świadczy o Plusie, że nie wysłał swoich pracowników na szkolenia bo mieszasz rzeczy, które są od siebie niezależne i wprowadzasz w błąd.
Jasnę wysłać na gwarancję po gwarancji. Też tak w Plusie uczyli?
Chodziło o to że każdy telefon (obsługiwany przez regenersis) można wysłać samemu, przynajmniej w przypadku kilku sztuk Nokii i Sony Ericssona i Samsunga nie mieli problemu i też nie robili. I oto mi chodziło.
A odnośnie gwarancji Jak pracowałem w Plusie, to każdy telefon miał 2 lata gwarancji dla osoby prywatnej (LG, Samsung, Nokia, SE) i nie było żadnych problemów. I oddać mógł każdy w salonie na tę gwarancję. Najważniejsze że miał telefon, dokument zakupu i kartę gw.
I jeszcze jedno jakiś czas temu kupowałem żonie Lumie 800 nową z t-mobie, zadzwoniłem do serwisu Nokii w Katowicach i pytałem, żę mam do kupienia lumię od operatora T-mobile ale osoba od której kupuję zapodziałą fakture VAT (bo tylko takie daje Tmobile przynajmniej u nas ) i czy do realizacji gwarancji może być kopia umowy na telefon od operatora. Pracownik serwisu potwierdził że może być, byle znajdował się na niej nr IMEI.
#12
Posted 17 December 2013 - 21:38
#13
Posted 19 December 2013 - 22:48
Zabrzmialo to tak jakby serwis samochodowy nie chcial Cie przyjac na serwis bo nie kupiles u Nich sam osobiscie samochodu tylko np odkupiles od kogospo paru m-ce...
Prawda? Paranoja ale owszem, 2 miasta, 4 salony, nim znalazła się dobra dusza, która telefon przyjeła.
Nie chce nikogo oczerniac publicznie ale Regeneris nie slynie z profesfonalizmu tak jak Apple zreszta ostatnimi laty...
Do serwisu Apple nie mam nic. Korzystałem wcześniej i jestem bardzo zadowolony - wymiana iphonów 2-krotna, oczywiście nie jest tak cudownie jak w miastach gdzie jest Apple Store, ale w Krakowie było miło, szybko i profesjonalnie.
Naprawa MBP Retina po zalaniu ( na szczęście ubezpieczony) tak samo -autoryzowany partner, 3 dni i paktycznie nowy komputer ( ze starego została tylko obudowa). Największy problem Apple to oddanie serwisu beznadziejnej obsłudze z Orange, T-Mobile, Play. Tam nie ma religii, kultu produktu - tam cię mają po prostu w d**ie.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users














