

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 16 grudnia 2013 - 22:39
Napisano 16 grudnia 2013 - 22:46
Napisano 16 grudnia 2013 - 22:53
Napisano 16 grudnia 2013 - 23:06
Napisano 16 grudnia 2013 - 23:28
Napisano 16 grudnia 2013 - 23:44
jestem "osobą prywatną";) i FV również jest na osobę prywatną. Przykre... . Czyli po gwarancji bo pewnie regenersis każą płacić za wszystko :/
Faktura na firmę czy osobę prywatną ? Jeśli na osobę prywatną to 2 lata, jeśli na firmę to 1 rok. Przynajmniej tak było w Plusie jak pracowałem
Przynajmniej w normalnych telefonach tak jest, do których Apel oczywiście nie należy, oni mają swoje zasady.
Tak mi się wydaje... Ale ogólnie jest to pop......... i prawdy się nie dowiesz. Wszystko zależy od osoby za biurkiem. A na gwarancje ma prawo oddać nawet stryjeczny brat ciotki twojej babci
jak ma fakture;) Możesz sam wysłać do regenersis
Napisano 17 grudnia 2013 - 09:37
Napisano 17 grudnia 2013 - 12:06
Uzupełnię wypowiedzi, jako że przeszedłem całą procedurę.
1. Co salon toinbe zasady, musiałem się nachodzić, ale znalazłem uczynnego człowieka, który przyjął telefon, mimo że nie mam żadnych usług w playu. ( sytuacja jak u kolegi). Reszta przebiegła normalnie, diagnoza, wymiana na nowy.
2. Wysyłka w przypadku play bezpośrednio do regenersis nie ma sensu. Odsyłają z powrotem z informacją, że trzeba przez salon. Uwafg! Nie ma znaczenia czy naprawa gwarancyjna czy odpłatna.
3. Dla porządku telefony od polskich operatorów nie są przyjmowane przez autoryzowane serwisy Apple.
4. Na marginesie zwrócę uwagę na jeszcze jedną rzecz. Telefony kupowane od ludzi, którzy biorą je od operatorów są obarczone sporym ryzykiem. Najczęściej płatność za nie odbywa się w ratach. Wystarczy by taki sprzedający tych rat nie płacił aby porzegnać się z telefonem w przypadku oddania go do serwisu przez salon play.
Napisano 17 grudnia 2013 - 12:13
Napisano 17 grudnia 2013 - 20:34
Napisano 17 grudnia 2013 - 21:12
To źle świadczy o Plusie, że nie wysłał swoich pracowników na szkolenia bo mieszasz rzeczy, które są od siebie niezależne i wprowadzasz w błąd.
Jasnę wysłać na gwarancję po gwarancji. Też tak w Plusie uczyli?
Napisano 17 grudnia 2013 - 21:38
Napisano 19 grudnia 2013 - 22:48
Zabrzmialo to tak jakby serwis samochodowy nie chcial Cie przyjac na serwis bo nie kupiles u Nich sam osobiscie samochodu tylko np odkupiles od kogospo paru m-ce...
Nie chce nikogo oczerniac publicznie ale Regeneris nie slynie z profesfonalizmu tak jak Apple zreszta ostatnimi laty...
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych