Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Problem z iSpot.


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 dominozs

dominozs
  • 30 posts

Posted 15 December 2013 - 00:54

Witam w grudniu zeszłego roku zakupiłem poprzez sklep internetowy iSpot iPhonea 5. Wszystko było w jak najlepszym porządku dopóki nie pojawiły sie problemy z barerią w zeszłym miesiącu . Po zauważeniu problemu z baterią udałem sie do serwisu Apple . Pan przed konsultacją zapytał czy telefon nie pochodzi od operatora . Oczywiście ze nie skoro kupiłem go na wolnym rynku (iSpot). Serwisant przystąpił do diagnostyki urządzenia która wykazała błąd baterii który kwalifikuje telefon do wymiany . Jednak pan nie mógł go przyjąć ponieważ pochodzi z dystrybucji PLAY. Oczywiście zrobiłem wielkie oczy ,pan poradził ze mam zadzwonić do iSpot i wyjasnic problem. Konsultant w iSpot zamowil kuriera I kazał wysłać telefon wraz z akcesoriami do SAD sp. z.o.o. Po tygodniu zadzwonilem z zapytaniem jest Stan naprawy i zapytałem dlaczego mój egzemplarz pochodzi z dystrybucji operatorskiej . Pan upierał sie ze tak nie jest gdyż mylę sie ze telefon pochodzi z sieci PLAY . Tłumaczył ze pochodzi z dystrybucji PLAY (według niego to dwie rożne rzeczy). Zapytałem wiec jak wyglądać ma naprawa mojego telefony po upływie gwarancji . Otrzymałem odpowiedz ze bez problemu zrobi to Regenersis. Jak wszyscy wiemy oni naprawiają /wymieniają telefony operatorskie wiec tu już sam sobie zaprzeczył . Teraz moje pytanie czy mogę żądać wpwymiany na całkowicie nowy zafoliowany model lub zwrotu pieniędzy w związku z zaistniałą sytuacją ?

#2 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 15 December 2013 - 02:00

Nie możesz. Gwarancja jest jasna, albo z niej korzystasz albo nie, nie masz obowiązku. Możesz skorzystać z niezgodności towaru z umową, ale masz prawie zerowe szanse na cokolwiek, jak minął rok od zakupu, jak nie minął rok, to masz trochę więcej niż zerowe, ale nadal małe. Kto go wprowadził na rynek czy to Orange, Play, Era, AB czy Apple to nie ma znaczenia. Play poza operatorem jest też dystrybutorem takim samym jak Komputronik, TechData, AB itd. To, ze Play poza tym, że jest sprzedawcą świadczy usługi telekomunikacyjne obok to nie ma znaczenia dla sprawy.

#3 dominozs

dominozs
  • 30 posts

Posted 15 December 2013 - 11:18

No dobrze tylko dlaczego nie mogę oddać telefonu do Autoryzowanego Serwisu Apple tylko muszę go wysyłać do jakiegoś Regenersis który nim nie jest ?

#4 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 15 December 2013 - 11:54

No dobrze tylko dlaczego nie mogę oddać telefonu do Autoryzowanego Serwisu Apple tylko muszę go wysyłać do jakiegoś Regenersis który nim nie jest ?


Regenersis jest jak najbardziej autoryzowanym serwisem Apple.

#5 dominozs

dominozs
  • 30 posts

Posted 15 December 2013 - 13:12

No dobrze nawet jeśli nim jest to dlaczego nie mogę oddać telefonu do innego autoryzowanego serwisu Apple ?

#6 TomRS

TomRS
  • 129 posts

Posted 15 December 2013 - 13:28

Witam odrobinę nie w temacie, ale iSpot pogrywa sobie dość mocno, bo np mój kolega kilka dni temu nabył u nich nowiutkie 5S. Szczęśliwy zabrał się za aktywację nowego nabytku i poległ. Cały czas wyświetlał mu się komunikat, że karta sim jest niewłaściwa. Pierwsze podejrzenie padło na uszkodzenie karty - była nowa, z Plusa, czasem trafiają się wadliwe, też kiedyś miałem taką. Ale nie w tym przypadku. Po różnych testach i kombinacjach, okazało się, że jego telefon ma .... simlocka. Z Play właśnie. A przypominam, że był kupowany bez żadnej umowy, w sklepie nie należącym do żadnej sieci i z informacją, że bez problemu zadziała z każdą kartą sim. Ispot stwierdził, że owszem, mogą to odblokować, ale to potrwa, bo będą to załatwiać przez Play i potrzebny jest im telefon na minimum jeden dzień. W tej sytuacji kolega sam pofatygował się do Play, gdzie na podstawie faktury, numer urządzenia został wpisany do jakiegoś systemu komputerowego i telefon dał się aktywować. Nawiasem mówiąc, iSpot nie wyraził żadnej skruchy i nawet kolegi nie przeprosił za kłopot. Dla mnie wystarczający powód, żeby omijać ich szerokim łukiem.

#7 Greatbeer

Greatbeer
  • 3 posts

Posted 15 December 2013 - 16:32

Nie rozumiem ludzi którzy tam kupują, nikt was nigdy nie ostrzegał przed iSpotem/Cortlandem? Wymieniałem kiedyś u nich (iSpot) mojego staruszka iPoda Nano 1G, czekałem 4 miesiące. Po sprawdzeniu numeru seryjnego na stronie Apple dowiedziałem się że mój iPod się kwalifikuje, oni mi powiedzieli że jest odworotnie. Musiałem się z nimi wykłócać i wreszcie przyjeli mojego iPoda, po 3 miesiącach zadzwoniłem do nich z prośbą o informacje kiedy dostanę mój sprzęt (wymiana miała trwać 6 tygodni) i czy dostanę jakieś zadośćuczynienie za to że czekam 2x tyle, a koleś powiedział ze mam sie cieszyć ze mi w ogóle wymienią. Po miesiącu otrzymałem sprzęt, jedyne pocieszenie to że był to 6G. Nie polecam bo z tego co słyszałem w cortlandzie jest podobnie.

#8 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 15 December 2013 - 17:36

No dobrze nawet jeśli nim jest to dlaczego nie mogę oddać telefonu do innego autoryzowanego serwisu Apple ?


Bo tak sobie Apple wymyśliło. Koniec kropka. Takie sobie ustalili zasady i jeżeli chcesz skorzystać z gwarancji, to się na nie zgadzasz. Korzystanie z gwarancji nie jest obowiązkowe jak już wcześniej wspomniałem.

- - - Połączono posty - - -

Witam

odrobinę nie w temacie, ale iSpot pogrywa sobie dość mocno, bo np mój kolega kilka dni temu nabył u nich nowiutkie 5S. Szczęśliwy zabrał się za aktywację nowego nabytku i poległ.


Generalnie trzeba być lekko nieogarniętym, żeby kupować o kilkaset zł. drożej w iSpot, kiedy można bezpośrednio od Apple i mieć urządzenie na drugi dzień w domu z możliwością zwrotu/wymiany i na normalnych warunkach.

#9 TomRS

TomRS
  • 129 posts

Posted 16 December 2013 - 09:47

Generalnie trzeba być lekko nieogarniętym, żeby kupować o kilkaset zł. drożej w iSpot, kiedy można bezpośrednio od Apple i mieć urządzenie na drugi dzień w domu z możliwością zwrotu/wymiany i na normalnych warunkach.


Generalnie jesteś lekko bezczelny w swojej wypowiedzi, która nawiasem mówiąc jest nie na temat i wątpliwej wartości. To, gdzie i na co, ktoś wydaje swoje pieniądze, to delikatnie mówiąc nie twoja sprawa, a twoja opinia na ten temat nikogo specjalnie nie interesuje. Jako moderator, tym bardziej powinieneś stosować się do zasady pisania kiedy mam coś do powiedzenia na dany temat i na odpowiednim poziomie. Proponuję udzielić sobie samemu ostrzeżenia.

#10 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 16 December 2013 - 10:19

To, gdzie i na co, ktoś wydaje swoje pieniądze, to delikatnie mówiąc nie twoja sprawa, a twoja opinia na ten temat nikogo specjalnie nie interesuje.


Ależ oczywiście wydawaj swoje pieniądze gdzie chcesz, ale później nie przychodź z płaczem na forum, że Cie oszukali... tyle na ten temat.

#11 TomRS

TomRS
  • 129 posts

Posted 16 December 2013 - 10:32

Ależ oczywiście wydawaj swoje pieniądze gdzie chcesz, ale później nie przychodź z płaczem na forum, że Cie oszukali... tyle na ten temat.


Polecam czytanie ze zrozumieniem, widzę że jest z tym problem, więc wyjaśniam - mój post mówi o doświadczeniach mojego kolegi a nie moich, to po pierwsze. Po drugie - kolega jest już duży, samodzielnie podejmuje decyzje i za nie odpowiada, nie opowiadał mi też swojej historii z płaczem, nie wiem skąd te insynuacje, bo z mojego postu to raczej nie wynika. Po trzecie, mój post miał na celu zwrócenie uwagi, na dziwne praktyki stosowane w sklepach iSpot .
Myślę, że teraz jest jasno, przejrzyście i zrozumiale. Tyle na ten temat.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users