Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mail - problem z logowaniem do kont Gmail


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 mg2278

mg2278
  • 5 postów

Napisano 04 grudnia 2013 - 11:10

Witam ! od dnia dzisiejszego mam poważne problemy z zalogowaniem się do poczty Gmail na 2 kontach. W sumie mam 5 z czego 2 płatne. Problem występuję na dwóch bezpłatnych kontach, jedno z bezpłatnych działa bezproblemowo. W wbudowynym w system progamie Mail przy odbieraniu poczty dostałem na konta alert: Too many simultaneous connections. (Failure). Z kont korzysta raptem 4 urządzenia z czego 2 były aktywne - gdzies wyczytałem że limit to 15, więc dziwi mnie ten komunikat. Na każdym urządzeniu wchodząc na Gmail przez WWW nie ma problemu z zalogowaniem się i odbieraniem poczty. Zmieniłem więc hasło do kont poprzez panel WWW, chcąc wykluczyć włamanie na skrzynkę - niestety nic się nie zmieniło. Wykluczyłem także problem routera wyłączając wifi w komórce i łącząc się przez internet operatora komórkowego - te same objawy. Także na BlackBerry z funkcja BIS wszystko chodzi ok. Problem dotyczy wszystkich moich urządzeń iPhona, iPada, MacBook oraz iMaca, więc nie szukam przyczyny raczej globalnie. Zacząłem więc usuwać konta z programu pocztowego Mail w celu ich ponownego dodania - i tu problem bo teraz mi piszę że nie może się połączyć - na komórce ze niewłaściwy user i hasło do konta. Na pewno nie wpisuje błędnego hasła gdyż po wybraniu typu konta (google) i wypisaniu danych do logowania pojawia się ekran z elementami do połączenia z kontem (mail, kalendarz, kontakty ect.) jak we wcześniejszym ekranie wpiszę specjalnie błędne hasło to nie pozwala mi dalej przejść. W Outlooku 2010 także nie mogę dodać felernych kont (wcześniej z niego nie korzystałem dla tej poczty) Brak mi już pomysłów - może pomożecie?

#2 Bullitt

Bullitt
  • 19 postów

Napisano 04 grudnia 2013 - 12:44

Mam DOKŁADNIE TEN SAM PROBLEM! Nie mam koncepcji co jest grane... Cholera....

#3 mg2278

mg2278
  • 5 postów

Napisano 04 grudnia 2013 - 13:20

Ale masz go od dzisiaj?? Czy już wcześniej ci się to przytafiło?

Sprawdziłem już dwie sprawy które podpowiedzieli mi na forum Gmail-a:
1. Na anglojęzycznym forum radzą aby wejść do Gmaila przez przeglądarkę i wybrać opcję na dole ekranu "Szczegóły" (przy ostatniej aktywności) a następnie "Wyloguj ze wszystkich innych sesji".
2. I sprawdź na wszelki wypadek czy nie włączyła się captcha
[url]https://accounts.google.com/DisplayUnlockCaptcha[/url]

oba rozwiązania nie przyniosły rezulatut na razie.

Udało mi się dobić do starego laptopa z Windowsem i tam w Outlook-u skonfigurowałem jedno z kont. Poszło bez problemu i zaciągnął całą pocztę - pracowałem w tej samej sieci wifi więc raczej problem routera wykluczyłem całkowicie.
Raczej stawiam na jakiś dziwny i wybiórczy konflikt na linii Apple/Gmail ale musialoby sie to potwierdzić u innych userów.

- - - Połączono posty - - -

Ale masz go od dzisiaj??

#4 Bullitt

Bullitt
  • 19 postów

Napisano 04 grudnia 2013 - 13:37

Dzisiaj pierwszy raz. Na razie pomaga wyłaczenie wszystkich urządzeń obsługujących GMAIL (pozostałe telefony i Ipad) i pozostawienie jednego.... Zaraz sprawdze Twoj patent na wylogowanie z sesji... Noooo i nie dziąła:-/

#5 mg2278

mg2278
  • 5 postów

Napisano 04 grudnia 2013 - 14:16

nie jesteśmy sami
tu jest wątek na forum Gmail gdzie poruszyłem ten temat
[url]https://productforums.google.com/forum/#!category-topic/gmail-pl/y5h9f_uHTWk[/url]

jeszcze nie probowałem wyłączać wyszstkich urządzeń zaraz przetestuję

#6 Bullitt

Bullitt
  • 19 postów

Napisano 04 grudnia 2013 - 14:23

To ja jestem tym drugim:-)

- - - Połączono posty - - -

I wciąż nie działa. To jakiś skandal, cholera jasna!

#7 wasil16

wasil16
  • 541 postów
  • SkądMielno

Napisano 04 grudnia 2013 - 15:18

U mnie to samo... zmieniłem hasło,bo myślałem,że jest coś nie tak,ale dalej nie działa. Jedynie mogę się logować z przeglądarki bezpośrednio na Gmail. Nie działa Mail, iPhone i iPad. Pewnie to problem po stronie google i mam nadzieję,że szybko go rozwiążą. Jeśli ktoś znajdzie jakieś rozwiązanie tymczasowe to dajcie znać.

#8 Bullitt

Bullitt
  • 19 postów

Napisano 04 grudnia 2013 - 15:19

Prosze podłącz się pod watek na google.

[url]https://productforums.google.com/forum/#!category-topic/gmail-pl/y5h9f_uHTWk[/url]

#9 Adrian Klekotko

Adrian Klekotko
  • 3 postów
  • SkądKnurów, Poland

Napisano 04 grudnia 2013 - 16:10

Też mam ten problem -.-

#10 mkamelg

mkamelg
  • 166 postów

Napisano 05 grudnia 2013 - 00:53

Brak mi już pomysłów - może pomożecie?


Może po prostu Mail jest kiepsko konfigurowalny?

Znalazłem coś takiego:

Fix: Too Many Simultaneous Connections Imap Gmail help

If you’re looking for a fix for the Too many Simultaneous Connections error, you’ve come to the right place!

After migration from MS Exchange to Google Apps Gmail, we encountered a number of problems where we had shared access to the same mailbox – e.g a shared customer support mailbox.

We’d set up the account on a number of different PCs so that staff could respond to Customer Support queries from a central mailbox.

All appeared to be fine until one day we started experiencing an error message:

Too many simultaneous connections – message sent from the Gmail server.

A quick search found that Google implements a 10 connection limit to any imap mailbox which caused the problem. (UPDATE: This link now suggests that the limit is 15)

As part of the migration from Exchange, we also took the opportunity to migrate away from MS Outlook and install Mozilla Thunderbird (including the Lightning plugin for Calendar functionality).

Part of the Thunderbird Settings allow you to specify the number of Cached IMAP connections to use on a mailbox, the default being 5. We changed this to 1 to force all users to stick to a single connection to the shared mailbox.

This can be quickly achieved by changing the ”Right Click Account -> Account Settings -> Server Settings -> Advanced -> IMAP -> Maximum number of server connections to cache” setting.

In theory this should limit each client to 1 connection, allowing up to 10 clients to connect to the same IMAP mailbox. Job Done!
:)


Jeśli już przerobiłeś tyle wariantów naprawkowych, to pokombinuj może jeszcze z odpowiednio skonfigurowanym klientem poczty Mozilla Thunderbird w wersji pod OS X.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych