
iPhone 4 - zawiesza się na logo apple - nie włącza się - iTunes go nie widzi
#1
Napisano 04 grudnia 2013 - 10:28
#2
Napisano 05 grudnia 2013 - 08:50
#3
Napisano 05 grudnia 2013 - 08:55
#4
Napisano 05 grudnia 2013 - 09:12
#5
Napisano 05 grudnia 2013 - 10:20
Spróbuj DFU jak pisał kolega, jeśli to nie pomoże to już coś poważniejszego i tylko serwis.
Tryb DFU czyli po prostu tryb awaryjny [przycisk power + home + iTunes] tak?
- - - Połączono posty - - -
Niestety ale jak wprowadzam iPhona w tryb DFU to także jest to samo i wyskakuje błąd 21.
Jak to naprawić?
#6
Napisano 05 grudnia 2013 - 10:42
Tryb DFU czyli po prostu tryb awaryjny [przycisk power + home + iTunes] tak?
- - - Połączono posty - - -
Niestety ale jak wprowadzam iPhona w tryb DFU to także jest to samo i wyskakuje błąd 21.
Jak to naprawić?
Na błąd 21 spróbuj usunąć plik host z C:/windows/system32/drivers/etc i jeszcze raz przez DFU.
Jeśli to nie pomoże, to błąd 21 może też oznaczać uszkodzenie płyty głównej.
#7
Napisano 05 grudnia 2013 - 10:53
Na błąd 21 spróbuj usunąć plik host z C:/windows/system32/drivers/etc i jeszcze raz przez DFU.
Jeśli to nie pomoże, to błąd 21 może też oznaczać uszkodzenie płyty głównej.
Usunąłem plik host i odtworzyłem przez DFU i stale wyskakuje błąd 21.
#8
Napisano 05 grudnia 2013 - 19:55
#9
Napisano 23 września 2018 - 16:13
Witam,
ok, rozumiem że temat jest już "rozkminiony", ale niestety nie sprawdza się.
Otóż, wróciłem do iPhona 4s, ponieważ 4 jest już nieaktualizowany, a 4s to najwyższy z modeli, który jest jeszcze pancerny że tak powiem.
I niestety ale instrukcja podana przez kolegów nie działa i możecie mi uwierzyć na słowo.
Od 3 dni próbuję odpalić na nowo to urządzenie, bez widocznego skutku.
A więc:
-wprowadzam go w stan trybu awaryjnego DFU,
-po czym, uruchamiam tryb odtwórz iPhone'a
-i po różnym czasie, zazwyczaj jest to kilkanaście lub kilkadziesiąt minut, rzadziej godzin parę, wyskakuje komunikat,
że jest to niemożliwe, że mam sprawdzić połączenie z internetem i kod błędu:
kod błędu (numer wpiszę jak wyskoczy ponownie, tymczasem, po prostu telefon się wyłączył)...
Czyżbym miał to robić w nieskończoność, licząc na to że może za tysięcznym razem się uda?
Z góry dziękuję aktywnym i pomocnym istotom na tym forum, które po latach zechciały się pochylić nad tym tematem.
Użytkownik Wieśniaczek edytował ten post 23 września 2018 - 17:20
#10
Napisano 24 września 2018 - 10:43
Napisz ten numer błędu
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych