
AOS - iPhone, a zwrot bez podania przyczyny
#1
Napisano 03 grudnia 2013 - 18:59
#2
Napisano 03 grudnia 2013 - 21:09
#3
Napisano 03 grudnia 2013 - 22:23
#4
Napisano 03 grudnia 2013 - 23:33
#5
Napisano 03 grudnia 2013 - 23:40


#6
Napisano 04 grudnia 2013 - 00:42


#7
Napisano 04 grudnia 2013 - 02:03

#8
Napisano 04 grudnia 2013 - 16:12
#9
Napisano 04 grudnia 2013 - 17:06
Bzdura jakich mało - jeśli chodzi o AOS. Może ma się to do reszty sprzedawców w Polsce, którzy opierają się wyłącznie na kryterium otworzyłeś > włączyłeś > nie możesz już oddać, ale AOS rządzi się swoimi prawami i na ten przykład dziś prowadząc przy okazji rozmowy na temat wymiany 5S dokładnie wypytałem kilku konsultantów na infolinii AOS jak to jest ze zwrotem i MOŻNA oddać sprzęt, który spokojnie sobie potestujesz, poużywasz i stwierdzisz, że jednak go nie chcesz, byle zmieścić się w 14dniach kalendarzowych. Więc nie wprowadzaj ludzi w błądCzym innym jest zwrot z powodu problemów ze sprzętem (niezgodności towaru z umową), a czym innym odstąpienie od umowy zawartej na odległość. W drugim przypadku towar nie powinien nosić oznak użycia - więc można go sobie pooglądać ale włączenie i skonfigurowanie już wybiega poza to.

#10
Napisano 04 grudnia 2013 - 17:19
#11
Napisano 04 grudnia 2013 - 18:30
Cytuję:
Zwroty towarów podlegają zasadom sprzedaży i zwrotu pieniędzy obowiązującym w firmie Apple. Jeśli zmienisz zdanie, masz prawo odesłać sprzęt, zarówno standardowy, jak i konfigurowany na zamówienie, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostawy. W tym samym terminie przyjmujemy także zwroty oprogramowania, pod warunkiem jednak że jego opakowanie nie zostało rozpieczętowane. Ta możliwość jest oferowana niezależnie od ustawowych uprawnień konsumentów do zwrotu wadliwych produktów.
Amen.
#12
Napisano 04 grudnia 2013 - 20:11
Będziesz miał to na piśmie albo przeprowadzisz taką procedurę to będziesz mógł twierdzić, że to bzdura. Moja wypowiedź, jakbyś nie zauważył, dotyczyła stanu prawnego.
Bzdura, nawet stanu prawnego nei znasz, co więcej Twoja interpretacja rozmija sie z interpretacją Federacji Konsumentów, oraz z interpretacją UOKiK, który dał z tego tytułu ostatnio wielosettysięczne kary sprzedawcom.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych