Sami zobaczcie
Rzeczy doskonałe nie wymagają zmian
Started by
gerberd
, 01 Dec 2013 10:56
11 replies to this topic
#1
Posted 01 December 2013 - 10:56
#2
Posted 01 December 2013 - 11:16
He, he - nic oryginalnego. Typ reklamy zerżnięty ze starych reklam Volkswagena Garbusa.
#3
Posted 01 December 2013 - 11:52
Ale prawdziwe
#4
Posted 01 December 2013 - 12:11
No prawdziwe, prawdziwe tyle że już od dawna i pierwszy nie był to iPhone
Pzy okazji - pierwowzór (zapewne) tego plakatu (© Volkswagen Of America INC. 1962)
[ATTACH=CONFIG]18682[/ATTACH]
Pzy okazji - pierwowzór (zapewne) tego plakatu (© Volkswagen Of America INC. 1962)
[ATTACH=CONFIG]18682[/ATTACH]
#5
Posted 01 December 2013 - 12:12
Nie jestem pewny czy ta "reklama" to dzieło samego Apple. Stawiałbym na dzieło społeczności.
#6
Posted 01 December 2013 - 12:16
Szkoda czasu na dywagacje kto to zaprojektował - "inspiracja" starą reklamą VW jest wyraźna. Może też Apple zleciło jej wykonanie w tej samej agencji reklamowej co VW kiedyś ?
#7
Posted 01 December 2013 - 13:52
Nie mówię, że nie ma inspiracji. Fakt jest taki, że to prawda co przedstawia
#8
Posted 04 December 2013 - 01:11
Tylko co tam robi napis "Think different", skoro wszystkie są "the same"?
#9
Posted 08 December 2013 - 22:32
O to chyba chodzi. Think different w odniesieniu do innych producentów, którzy się prześcigają w ciągłych zmianach w wyglądzie swoich "smart" fonow.
#10
Posted 08 December 2013 - 22:55
Oczywiście, że jest to dzieło 'fanowskie', pewnie inspirowane VW. Żadna reklama, nikt nikomu nie zapłacił.
#11
Posted 09 December 2013 - 19:06
Szkoda tylko że od ip5 doskonałe co raz bardziej staje się badziewne.
#12
Posted 09 December 2013 - 22:33
Badziewne? Dlaczego?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users