Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMac late 2012 coś w rogach matrycy

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Greenafik

Greenafik
  • 7 postów

Napisano 29 listopada 2013 - 18:24

To mój pierwszy Mac, wiem że poprzednie miały problemy z matrycami, jakieś plamy kurzu bo była przerwa miedzy matrycą a szkłem, prawie rok czekałem na nowy model z nadzieją na nowy design, no i pokazali nowe, ekrany laminowane więc myślałem że problemu już nie będzie. Za 2 tygodni skończy się gwarancja, a dziś zauważyłem jakby spalony prawy dolny róg matrycy, wczoraj tego nie było, z lewej strony się od jakiegoś czasu coś robiło, nie chciałem się tym przejmować, ale jak teraz z prawej strony pojawiła się taka ogromna plama, zaczynam się martwić, co jak to się rozejdzie na całą matrycę, jestem grafikiem freelancerem potrzebuje ten komputer. iMac nie pracuje ciężko, Photoshop, Illustrator, przeważnie ma tęmp. 38-45 stopni. Ciężko zrobić temu zdjęcie, na żywo to wygląda dużo gorzej niż na fotach, nie jest to syf na szybie, mój iMac jest zadbany i czysty, po przyjrzeniu się widać że to jest z drugiej strony, na matrycy, na białym to wygląda jak lekko podpalona kartka. Mam coś z tym robić? Dać na gwarancję? Jak? Nie mogę na długo stracić tego komputera.

#2 Hubson83

Hubson83

• 903 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 29 listopada 2013 - 18:38

To jest kurz niestety, ekran do wymiany. Jak za 2 tygodnie kończy Ci się gwarancja, to albo szybko zabierz go do serwisu (wymiana trwa zwykle 3-5 dni), albo szybko kup Apple Care. Tak się zapytam, często słyszysz wiatraki podczas pracy? BTW: Ale że masz to też na górze to się zdziwiłem...

#3 Greenafik

Greenafik
  • 7 postów

Napisano 29 listopada 2013 - 18:48