Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 4S 7.0.4 - Włącznik Wi-Fi nieaktywny po update, a bateria trzyma kilka godzin!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 credens

credens
  • 99 postów

Napisano 28 listopada 2013 - 22:47

Cześć Wam! Zrobiłem kilka dni temu update mojego 4S do 7.0.4. (prefiks na myapple jeszcze go nie uwzględnia) Po tej aktualizacji włącznik Wi-Fi w ustawieniach stał się szary i nieaktywny, nie mogę włączyć go zatem w telefonie (próbowałem także przez wysuwalne menu z dołu, ten sam efekt). Działa na 3G. Próbowałem już resety, restarty, ponowne synchronizacje, nic. :sad: Sprawa druga - zżera mi baterię, jakieś 1% na każdą minutę-dwie użytkowania. Położony i nieruszany wytrzymuje kilka godzin, może 10 i jest wyładowany. Oczywiście wyłączyłem wszelkie powiadomienia, pushe, a nawet wrzuciłem go w tryb samolotowy żeby to przetestować, ale energia z baterii po prostu wycieka jak przez sito. Czy ktoś ma podobny problem, albo wie co teraz zrobić?

#2 buldoggg

buldoggg
  • 544 postów
  • SkądKatowice

Napisano 29 listopada 2013 - 08:45

Zrób restore jako nowy telefon nie przywracaj kopi zapasowej i sprawdz,jeżeli sytuacja dalej będzie taka sama to jedynie gwarancja,lub sprzedaż

#3 Pieka

Pieka
  • 647 postów

Napisano 29 listopada 2013 - 10:21

Przeczytaj i sprawdź: iOS: ustawienia funkcji Wi-Fi są wyszarzone
Poza tym, było już o tym:
http://myapple.pl/se...ie-wlaczyc.html
http://myapple.pl/se...szare-wifi.html

#4 credens

credens
  • 99 postów

Napisano 29 listopada 2013 - 18:38

Próbowałem już wszystkiego, piszę tu raczej już z braku pomysłów, ale zgaduję, że czeka mnie wymiana modułu Wi-Fi. To trochę nie fair, że robię update i coś się pieprzy i muszę płacić za naprawę. We wtorek jestem umówiony na oględziny Geniusa, co mogę wskórać jeśli minęło mi już Apple Care? Próba zgłoszenia na stronie po wpisaniu numeru seryjnego informuje mnie, że gwarancja wygasła, ale mogę kliknąć "wyjątki" i tam jest "ostatnio aktualizowałem do iOS 7" i to pozwala mi przejść dalej i w ten sposób zabookowałem wizytę.

#5 szela_512

szela_512
  • 450 postów
  • SkądChoszczno , PL

Napisano 30 listopada 2013 - 14:48

Daj znać co powie Apple w tej sprawie , bo to może byc ciekawe .

#6 credens

credens
  • 99 postów

Napisano 03 grudnia 2013 - 22:24

Właśnie wróciłem z salonu Apple. Krótko mówiąc jestem zszokowany. Pozytywnie. Po przedstawieniu problemu Genius powiedział, że co prawda nie mam już gwarancji, ale wciąż jestem przecież ich klientem i chcą, żebym wyszedł stąd zadowolony i.. dostałem nowego iPhone'a, zostawiając zepsutego w salonie. problemem okazał się uszkodzony moduł Wi-Fi, który co prawda nastąpił po update do 7.0.4. ale tego "nie ma jak stwierdzić" i zwykle nadaje się to tylko do naprawy lub wymiany, w moim przypadku zrobiono chyba wyjątek. Byłem w tym samym salonie, w którym go kupiłem, w Manchesterze. Rewelacja. Co oczywiście dalej nie zmienia faktu, że to się nigdy nie powinno stać (ten problem).

#7 bonq07

bonq07
  • 140 postów

Napisano 08 grudnia 2013 - 11:09

A orientuje się ktoś jak wygląda sytuacja w Polsce? Gdzie udać się z tym problemem, do Premium Resellera? Czy do Autoryzowanego serwisu?

#8 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 grudnia 2013 - 11:46

Takie zachowanie telefonu świadczy o uszkodzonym module WiFi na płycie głównej. Jeśli telefon jest na gwarancji to trzeba go wymienić w serwisie autoryzowanym na nowy, a jeśli gwarancja już minęła to można ten układ WiFi wymienić. W naszym serwisie z powodzeniem wymieniamy uszkodzone układy WiFi w iPhone 4S.

#9 bonq07

bonq07
  • 140 postów

Napisano 08 grudnia 2013 - 12:04

To nie jest odpowiedź na moje pytanie, tylko reklama waszego serwisu. Mi chodziło o to, że skoro wymieniają iPhone na nowy nawet po gwarancji (patrz 3posty wyżej) to czy tak samo i gdzie zostane potraktowany w Polsce?

#10 Dares

Dares
  • 407 postów
  • SkądKatowice

Napisano 08 grudnia 2013 - 12:11

Wątpię by ktoś Ci coś w Polsce wymienił po gwarancji za darmo. U nas klienta już po zakupie i próbującego coś reklamować po gwarancji jak i nawet w czasie jej istnienia traktuje się jak złodzieja... Nie to co np za granicą np: gdzie na czacie reklamowałem mojego Kindla z powodu przycisku który lekko szwankował i dostałem w zamian nowy czytnik a stary mogłem sobie zatrzymać, nie musiałem nawet go odsyłać w zamian za nowy:) to się nazywa dbanie o klienta i renomę.

#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 grudnia 2013 - 12:16

To nie jest odpowiedź na moje pytanie, tylko reklama waszego serwisu.
Mi chodziło o to, że skoro wymieniają iPhone na nowy nawet po gwarancji (patrz 3posty wyżej) to czy tak samo i gdzie zostane potraktowany w Polsce?


W Polsce po gwarancji nic nie zrobisz z takim telefonem. Jeśli chcesz próbować to jeśli telefon został kupiony u operatora z umową to musisz go reklamować w salonie. Jeśli był kupiony na wolnym rynku, np. w iSpocie to oddajesz w serwisie autoryzowanym.

I tak to była reklama serwisu, ponieważ wiele osób ma ten problem, a mało kto jest w stanie taki telefon naprawić.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych