Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak dźwięku aplikacji, kontroli poziomu głośności, dzwonek działa.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 HappyBlack

HappyBlack
  • 187 postów

Napisano 27 listopada 2013 - 16:23

Witam serdecznie. Wróciłem dziś do szczęśliwych posiadaczy iPhone'a po dość długiej przerwie. Wybór padł na 4Sa, używanego, ale na gwarancji, stan idealny, wszystko poświadczone papierami, sraty taty. Powitał mnie ekran początkowy, po kilku minutach (no, może kilkudziesięciu) zabawy z nowym iOSem, z którym jeszcze nie miałem do czynienia, zauważyłem dość dziwną, nietypową wadę. Mianowicie, gdy zabrałem się do personalizacji ustawień, ustawiłem dzwonek na nieśmiertelną 'Marimbę' - wszystko gra i trąbi. Normalnie go słychać. Jednak po przejściu do dzwonków SMSów - cisza. Żadnego nie słychać. Podobnie z innymi dźwiękami aplikacji takich jak Mail, Facebook, Twitter, itp. Zdziwić się zdziwiłem, zobaczyłem, czy przypadkiem nie jest wyciszony - nie, był normalnie w trybie nie-cichym. Próbuję podgłośnić go za pomocą przycisków do zmiany głośności - żadne okienko z poziomem głośności się nie pokazuje. Dziwne... Wysuwam centrum kontroli, tam także brakuje suwaka do kontroli głosu. Włączyłem przykładowy filmik na YT - nic nie słychać. Uruchomiłem Infinity Blade - cisza. Próbowałem już wyłączyć telefon, włączyć go ponownie - nie pomaga. Hard reset - również nic. Podpięcie słuchawek, ładowarki - także pustka. Pozostaje mi jeszcze restore, ale moim zdaniem to śmieszne, by nowo skonfigurowany telefon już coś zaczął kombinować.. EDIT: Po nagraniu czegoś za pomocą dyktafonu i odtworzeniu nagrania słychać go, w centrum kontroli w magiczny sposób pojawia się suwak do kontroli głosu, ale po chwili znika. Dziękuję za wszelką pomoc, pozdrawiam. ~HappyBlack

#2 skoczek12

skoczek12
  • 530 postów

Napisano 27 listopada 2013 - 16:45

Uszkodzony dock connector. Do wymiany

#3 HappyBlack

HappyBlack
  • 187 postów

Napisano 27 listopada 2013 - 16:50

Na 100%? Wymiana - czytaj, mogę go oddać na gwarancję?

#4 skoczek12

skoczek12
  • 530 postów

Napisano 27 listopada 2013 - 17:31

Tak, raczej na 100%. Możesz spróbować przeczyścić dock alkoholem izopropylowym, w moim przypadku podziałało to dzień i byłem zmuszony go wymienić. Jeśli masz gwarancje, oddaj :) Sprawdź (Ustawienia>Ogólne>Użycie) czy masz te same czasy użycie/gotowość.

#5 HappyBlack

HappyBlack
  • 187 postów

Napisano 27 listopada 2013 - 17:40

Edit2: Po podłączeniu słuchawek dźwięk wraca i leci przez słuchawki. Gdy je wyjmę, problem wraca. Nie chce mi się szczerze wierzyć w ten dock, bo telefon ładuje się normalnie, komputer również znajduje iPhone'a bez żadnych opóźnień. Statystyki były puste, widocznie nie został naładowany do końca, ew. po wyzerowaniu ustawień zniknęły.

#6 skoczek12

skoczek12
  • 530 postów

Napisano 27 listopada 2013 - 19:37

No to musisz uwierzyć :) Miałem dokładnie ten sam problem. Gdzieś na forum wyczytałem, że jest to zwarcie w docku i jeśli przeczyszczenie go nie pomoże konieczna jest wymiana. Wymieniłem i wszystko gra :) A spróbuj wyłączyć telefon, normalnie go wyłącz. Jeśli wyłączy się, a po paru sekundach automatycznie się włączy, to na 100% dock.

#7 HappyBlack

HappyBlack
  • 187 postów

Napisano 27 listopada 2013 - 20:20

Nie, nie włącza się sam. Leży już ponad 10minut i nie wyraził chęci na samodzielną pobudkę. (: Restore do ustawień fabrycznych bez przywracania zapasowej kopii danych i ustawień za pomocą najnowszego iTunesa również nie pomógł.

#8 skoczek12

skoczek12
  • 530 postów

Napisano 27 listopada 2013 - 20:39

Hmm, to wygląda tak, jakbyś miał odpiętą taśmę od docku. :) Skoro to wyeliminowaliśmy, stawiałbym na uszkodzoną tą cześć z glosnikiem.

#9 HappyBlack

HappyBlack
  • 187 postów

Napisano 27 listopada 2013 - 21:07

Jutro przejdę się do operatora i zobaczę, czy możliwe jest oddanie go na gwarancję. Sam nie chcę nic grzebać, hardware to nie dla mnie. Łudziłem się pokrótce, że to wina softu, jakiś bug wieku dziecięcego.. Dziękuję za pomoc, odezwę się, gdy coś jeszcze uda mi się dowiedzieć.

#10 HappyBlack

HappyBlack
  • 187 postów

Napisano 28 listopada 2013 - 14:48

Niestety, w mojej liczącej >30tys. mieszkańców mieścińce Orange nie przyjmuje na gwarancję iPhone'ów. Za to chętnie zaprosił do Poznania, tam powinno się udać.

#11 indu

indu
  • 972 postów
  • Płeć:

Napisano 28 listopada 2013 - 15:11

Sprawdź czy w docku na pinach nie masz elektokorozji ( zielony nalot), będzie to oznaczać zawilgocenie/kontakt z wodą, a w takim przypadku gwarancja zostanie anulowana.

#12 HappyBlack

HappyBlack
  • 187 postów

Napisano 28 listopada 2013 - 20:17

Osz cholera, parę pinów faktycznie pokrytych jest takim patynowym nalotem.. Pozostaje w takim razie serwis. To Ci niespodzianka.. Byle tylko nie wywołało to żadnej reakcji łańcuchowej, przez którą kolejne elementy po kolei będą siadać..

#13 skoczek12

skoczek12
  • 530 postów

Napisano 28 listopada 2013 - 23:44

Osz cholera, parę pinów faktycznie pokrytych jest takim patynowym nalotem.. Pozostaje w takim razie serwis.
To Ci niespodzianka.. Byle tylko nie wywołało to żadnej reakcji łańcuchowej, przez którą kolejne elementy po kolei będą siadać..


Czyli jednak do dock. Żyłem z tym przez miesiąc i nic się nie stało, Ty tez nie powinieneś mieć żadnych dodatkowych kłopotów :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych