
Brak możliwości zalogowania się do AOS
#1
Napisano 26 listopada 2013 - 19:11
#2
Napisano 26 listopada 2013 - 23:10
#3
Napisano 27 listopada 2013 - 07:01
Próbowałaś z innej przeglądarki?
Próbowałam się logować na 4 różnych przeglądarkach, z 4 różnych urządzeń, wszędzie ta sama historia. Naprawdę tylko ja mam ten problem?

#4
Napisano 27 listopada 2013 - 07:57
Zadzwoń na infolinię i miły Pan lub Pani rozwiąże Twój problemPróbowałam się logować na 4 różnych przeglądarkach, z 4 różnych urządzeń, wszędzie ta sama historia. Naprawdę tylko ja mam ten problem?

#5
Napisano 27 listopada 2013 - 09:35
Zadzwoń na infolinię i miły Pan lub Pani rozwiąże Twój problem
Przecież dzwoniła.
#6
Napisano 27 listopada 2013 - 12:08

#7
Napisano 27 listopada 2013 - 17:03
Przecież dzwoniła.
Do wsparcia technicznego, może niech do AOS zadzwoni.
#8
Napisano 27 listopada 2013 - 20:52
Do wsparcia technicznego, może niech do AOS zadzwoni.
Dzwoniłam do AOS, stamtąd mnie przełączali do działu technicznego i gdzie się tylko da i nic
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych