Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości zalogowania się do AOS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 szania

szania
  • 14 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 listopada 2013 - 19:11

Witajcie, Czekam na przesyłkę iPhona z AOS. Od dwóch dni nie mogę podejrzeć stanu zamówienia, śledzić przesyłki, zobaczyć niczego związanego z moim zamówieniem na stronie AOS. Po zalogowaniu pojawia się komunikat "Przepraszamy. Wystąpił problem z Twoim żądaniem. Spróbuj ponownie później". Dzwoniłam do wsparcia technicznego Apple, nie umieli nic poradzić, powiedzieli, że jest to pierwsze zgłodzenie takiego problemu. Czy ktoś z Was też ma taki problem czy tylko ja jestem taka wyjątkowa? Pozdrawiam!

#2 pendolino

pendolino
  • 373 postów

Napisano 26 listopada 2013 - 23:10

Próbowałaś z innej przeglądarki?

#3 szania

szania
  • 14 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 listopada 2013 - 07:01

Próbowałaś z innej przeglądarki?


Próbowałam się logować na 4 różnych przeglądarkach, z 4 różnych urządzeń, wszędzie ta sama historia. Naprawdę tylko ja mam ten problem? :(

#4 cortez79

cortez79
  • 276 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 listopada 2013 - 07:57

Próbowałam się logować na 4 różnych przeglądarkach, z 4 różnych urządzeń, wszędzie ta sama historia. Naprawdę tylko ja mam ten problem? :(

Zadzwoń na infolinię i miły Pan lub Pani rozwiąże Twój problem ;)

#5 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4 139 postów
  • Płeć:

Napisano 27 listopada 2013 - 09:35

Zadzwoń na infolinię i miły Pan lub Pani rozwiąże Twój problem ;)


Przecież dzwoniła.

#6 szania

szania
  • 14 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 listopada 2013 - 12:08

Dzwoniłam, wisiałam na linii około 30 minut, przełączali mnie do różnych działów, w końcu się poddali i kazali spróbować za parę godzin. Minął dzień (już drugi) i dalej nic :(

#7 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 27 listopada 2013 - 17:03

Przecież dzwoniła.


Do wsparcia technicznego, może niech do AOS zadzwoni.

#8 szania

szania
  • 14 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 listopada 2013 - 20:52

Do wsparcia technicznego, może niech do AOS zadzwoni.


Dzwoniłam do AOS, stamtąd mnie przełączali do działu technicznego i gdzie się tylko da i nic




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych