Witam serdecznie,
pare dni temu wraz z dziewczyną zakupiliśmy MBA 13" Mid 2013. Po 2-3 dniach normalnego użytkowania zauważyłem, że ekran chodzi nadzwyczaj luźno (w porównaniu do np MBPr 2013 oraz MBA wystawionych w sklepie), a w zależności od kątu nachylenia komputera ekran potrafi sam zmienić położenie. Czy ktoś spotkał się z podobnymi objawami? Dodam jeszcze, ze bylismy dzisiaj w jednym z warszawskich serwisów Apple (gdzie komputer został zakupiony) i usłyszeliśmy tam, że "niektóre komputery tak maja a inne nie". W razie reklamacji proszę dzwonić do Appla..
Pozdrawiam

Luźne zawiasy ekranu - Macbook Air 13" mid 2013
Started by
icekxd2
, 21 Nov 2013 17:18
4 replies to this topic
#1
Posted 21 November 2013 - 17:18
#2
Posted 21 November 2013 - 17:34
Hej,
u mnie w trzecim egzemplarzu (w ciągu jednego miesiąca miałem trzy sztuki MBA 13" Mid 2013, każdy miał wadę fabryczną), klapa ekranu była krzywo skręcona w stosunku do body, a do tego klapa sama się zamykała, przy nachyleniu mniej więcej 30 stopni ekran sam, wolniej lub szybciej, opadał i zamykał się. Z racji, że był to trzeci wadliwy egzemplarz, reseller poszedł na rękę i zaoferował wymianę na kolejny nowy komputer lub zwrot kasy (tę opcję wybrałem). Przy okazji pobytu w salonie sprawdziłem MBA z wystawy i tam nic takiego się nie działo, nawet przy minimalnym otwarciu (1cm?) ekran trzymał się stabilnie i nic się nie zamykało.
#3
Posted 21 November 2013 - 17:42
Dziekuje bardzo za info!
Czyli sugerujesz, zeby iść jeszcze raz i sprobować wykłócić się o wymiane komputera?
#4
Posted 21 November 2013 - 17:48
Dodam jeszcze, ze bylismy dzisiaj w jednym z warszawskich serwisów Apple (gdzie komputer został zakupiony) i usłyszeliśmy tam, że "niektóre komputery tak maja a inne nie". W razie reklamacji proszę dzwonić do Appla..
No to się serwis popisał totalną zlewką. Kupowałem MBA u resellera, za każdym egzemplarzem gdy wykryłem wady fabryczne to dzwoniłem najpierw do Customer Service Apple, i z racji zakupu u resellera to za wiele nie mogą pomóc, trzeba dać maszynę do serwisu. Tam przyjmowali, robili przy mnie wstępną diagnozę (akurat wady były widoczne gołym okiem), trzeba było następnie czekać kilka dni na decyzję reklamacyjną z ich strony w Apple, jak Apple dawało zgodę na wymianę na nowy, to trzeba było z kolei czekać na nowy sprzęt (raz trwało to tydzień od oddania do serwisu, drugi raz 1,5 tygodnia, za trzecim razem dostałem opcję zwrotu kasy, na którą również czekałem z 1,5 tygodnia). Przy okazji dzwoniłem kilka razy do Apple, ale nic nie mogli wskórać poza monitoringiem sytuacji w serwisie.
Generalnie powinni Ci przyjąć do serwisu i wymienić na nowy, bo to nie jest normalne. A tak odbili piłeczkę, Apple powie, że trzeba jechać na diagnozę do serwisu i tak będziesz jeździł, tracił czas i pieniądze.
#5
Posted 22 November 2013 - 19:54
nie jest to normalne zachowanie, więc reklamuj.
"niektóre komputery tak maja a inne nie" - powiedz, że w takim razie chcesz wymianę na egzemplarz, który tak nie ma.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users