
Sprawdzanie telefonu po IMEI
#1
Napisano 17 listopada 2013 - 17:10
[ATTACH=CONFIG]18401[/ATTACH]
Większości pokazuje prawidłowe informacje nielicznym błędne .Ale to co mi pokazało to sam nie wiem co mam o tym sądzić .Telefon kupiony jako używany nie znam jego historii .Może mi napiszecie dlaczego wyświetlił takie dziwne informacje .
#2
Napisano 17 listopada 2013 - 17:22
#3
Napisano 17 listopada 2013 - 17:37
#4
Napisano 17 listopada 2013 - 17:39
#5
Napisano 17 listopada 2013 - 17:46
#6
Napisano 17 listopada 2013 - 17:51
#7
Napisano 17 listopada 2013 - 21:36
Polecam wysłać IMEI emailem do, któregoś z autoryzowanych serwisów Apple w Polsce z prośba o historie telefonu i będziesz miał pewna i formacje.
I udziela takiej odpowiedzi?
#8
Napisano 17 listopada 2013 - 21:38
I udziela takiej odpowiedzi?
Wątpie...
#9
Napisano 17 listopada 2013 - 22:43
#10
Napisano 30 kwietnia 2015 - 10:00
Panowie ,sprawdziłam na stronie apple po imei swój telefon. Ponoć był kupiony w Berlinie , prezent. Chciałam sprawdzic dokładnie czy nie podróba z Chin. Nr seryjny to F17LLN68FFGD i prawo konsumenckie nie ma zastosowania (zakup miedzynarodowy) . Wsparcie techniczne - wygasły . A validated purchase date lets Apple quickly find your product and provide the help you need. You are eligible to purchase telephone technical support from an Apple Advisor.
Repairs and Service Coverage: Consumer Law Does Not Apply (International Purchase)This product isn't eligible for consumer law coverage because it was purchased in a different country from the one in which you are seeking service. Apple's Limited warranty and benefits under AppleCare Protection Plan or AppleCare+ are separate from rights provided by consumer law. trochę mnie dziwnie to przetłumaczyło na polski i jakby panowie powiedzieli konkretnie czy jak oddam do naprawy będzie jeszcze gwarancja producenta czy juz koszty całe pokrywam sama . Dziękuję serdecznie za pomoc.
#11
Napisano 30 kwietnia 2015 - 10:15
to znaczy, że już jest po gwarancji i serwis Apple nie naprawi/wymieni go za darmo.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#12
Napisano 30 kwietnia 2015 - 13:53
A jego pochodzenie? jeśli Europa to ok
#13
Napisano 30 kwietnia 2015 - 14:04
Tego nie da się na tej stronie sprawdzić.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#14
Napisano 08 czerwca 2015 - 20:16
Chcę zakupić iphona 4 po sprawdzeniu na stronie producenta otrzymuje takie informacje.
Telephone Technical Support: Expired
You are eligible to purchase telephone technical support from an Apple Advisor.
oraz
Repairs and Service Coverage: Consult Place of Purchase for Consumer Law Claims
This product isn't eligible for consumer law coverage. Apple's Limited warranty and benefits under AppleCare Protection Plan or AppleCare+ are separate from rights provided by consumer law (see details).
I tego właśnie nie rozumiem...
Czy telefon jest nowy, czy naprawiany.
Podobno był pierwszy raz uruchamiany, a gwarancja powinna zacząć się z dniem jego aktywacji.
Proszę o informacje
#15
Napisano 08 czerwca 2015 - 20:35
Oznacza to tyle, że telefon ma ponad rok na pewno i nie ma już gwarancji.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych