Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro A1278 - grzeje się?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 AlexDrake

AlexDrake
  • 18 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 12:41

Cześć, od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem a1278 jednak mam wrażenie, że w niektórych momentach jest on od spodu za ciepły - zwłaszcza jak podłącze ładowarkę i ciągle z niego korzystam, wtedy jest wręcz gorący. Jako, że nie znam się na temperaturach w Macach i nigdy nie zwracałem na to uwagi to proszę o pomoc, będę wdzięczny. :)

#2 lubieherbate

lubieherbate
  • 399 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 12:54

Zainstaluj sobie darmowy gadżet iStat Pro i napisz jakie masz te temperatury. To, że laptop się nagrzewa, to normalne, ale nie powinien parzyć.

#3 zakino

zakino

• 10 510 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 14:00

Zainstaluj sobie darmowy gadżet iStat Pro i napisz jakie masz te temperatury. To, że laptop się nagrzewa, to normalne, ale nie powinien parzyć.

Przy aluminiowej obudowie to się może zdarzyć ;)

Cześć, od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem a1278 jednak mam wrażenie, że w niektórych momentach jest on od spodu za ciepły - zwłaszcza jak podłącze ładowarkę i ciągle z niego korzystam, wtedy jest wręcz gorący. Jako, że nie znam się na temperaturach w Macach i nigdy nie zwracałem na to uwagi to proszę o pomoc, będę wdzięczny. :)

Zrób to co kolega wyżej napisał i podaj.Możesz też powiedzieć co robisz na komputerze gdy wyczuwasz grzanie.

#4 AlexDrake

AlexDrake
  • 18 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 14:31