Chciałem skorzystać z facetime. Włączyłem facetime i przywitał mnie komunikat: "Brak kamery, aby używać Facetime podłącz kamerę"
Komputer ma wbudowaną kamerę. Czemu Facetime nie widzi tej kamerki? Jak sprawdzić czy działa. Jeśli jest nie włączona to jak ją włączyć?

System nie wykrywa wbudowanej kamerki internetowej (Macbook Pro 15 A1260)
Rozpoczęty przez
g1b0n
, 01 lis 2013 17:59
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01 listopada 2013 - 17:59
#2
Napisano 01 listopada 2013 - 18:17
Sprawdź na Foto Booth, jeśli też jej nie widzi, to masz kamerę lub przewód do wymiany. Możliwe też uszkodzenie płyty głównej lub gniazda, ale to będziesz się martwił, jak nie ruszy na drugim programie.
#3
Napisano 02 listopada 2013 - 22:39
Sprawdzałem na Chatroulette. Nie wykrywa kamerki. Pewnie to wina Mavericksa bo wcześniej odpalała. No nic trzeba czekać na łatki.
Mam jeszcze pytanie odnośnie matrycy (tak wiem jedno pytanie jeden temat ale ileż można zakładać tematów które będą miały po 3 posty.
W tym samym macu mam "problem" matryca gdy wyświetla czarne tło tak faluje nie jest jednolite tylko tak miga ledwo widocznie ale miga jak gdyby w telewizorze były leciutkie zakłócenia. Czego to może być wina? Czy matryca jest na wykończeniu i mam się szykować na wymianę?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych