Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

EarPods- zepsuta lewa słuchawka, jak wygląda sprawa gwarancji?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 fiodor1993

fiodor1993
  • 80 postów
  • SkądŁódź, PL

Napisano 23 października 2013 - 14:13

Hej, ostatnimi czasy przestała działać mi lewa słuchawka (kable itp. nienaruszone) w EarPods'ach. Jako, że jest to pierwsza taka "wpadka" w moim doświadczeniu z Apple, nie wiem w jaki sposób mam wysłać/zanieść je na gwarancji do wymiany? Gwarancję i papiery wszystkie mam więc to nie problem. Słuchawki kupione były przez internet w AOS. Czy ktoś orientuje się jak mam się za to zabrać? Pozdrawiam!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych