Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

EarPods- zepsuta lewa słuchawka, jak wygląda sprawa gwarancji?


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 fiodor1993

fiodor1993
  • 80 posts
  • SkądŁódź, PL

Posted 23 October 2013 - 14:13

Hej, ostatnimi czasy przestała działać mi lewa słuchawka (kable itp. nienaruszone) w EarPods'ach. Jako, że jest to pierwsza taka "wpadka" w moim doświadczeniu z Apple, nie wiem w jaki sposób mam wysłać/zanieść je na gwarancji do wymiany? Gwarancję i papiery wszystkie mam więc to nie problem. Słuchawki kupione były przez internet w AOS. Czy ktoś orientuje się jak mam się za to zabrać? Pozdrawiam!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users