Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Telefon samoczynnie wchodzi w tryb awaryjny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zajac87

Zajac87
  • 12 postów
  • SkądBraniewo, PL

Napisano 21 października 2013 - 23:25

Witam Zakupilem mojego i5 ponad miesiac temu w komisie, nigdy wczesniej nie mialem z nim problemow, jednak dzisiaj trzy razy samoczynnie wszedl w tryb awaryjny. Za pierwszym razem podlaczylem go pod itunes i zrobilem odtworzenie, jednak problem nadal wystepuje. czy ktos mial podobny problem ? lub wie jak go rozwiazac ? telefon wchodzi w tryb awaryjny gdy jest w stanie czuwania, pierwszy raz myslalem, ze to bateria sie rozladowala. bardzo prosze o pomoc :( pozzdrawiam

#2 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 22 października 2013 - 00:08

Miałem podobny problem z Safe Mode. W moim przypadku pomogło odtworzenie BackUpu z IT sprzed pół roku.

#3 Zajac87

Zajac87
  • 12 postów
  • SkądBraniewo, PL

Napisano 22 października 2013 - 00:29

z tego wynika,że to raczej wina softu ? czyli chyba nie ma co robic afery w komisie ? :P sprawdzalem na stronie apple, ze telefon ma gwarancje do kwietnia, orientuje sie ktos jak to wyglada? oczywiscie rachunku zakupu nie posiadam :/

#4 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 22 października 2013 - 01:44

Ustalilłem że winowajcą był NC Date for Notification Center. Twój problem podejrzewam jest podobny: -jakaś aplikacja jest niekompatybilna z: -iOS -lub z jakąś inną apl którą masz zainstalowaną na tel.

#5 Zajac87

Zajac87
  • 12 postów
  • SkądBraniewo, PL

Napisano 22 października 2013 - 12:16

Jak to zdiagnozowales? Po prostu usuwales aplikacje aż przyniosło skutek? Tylko troche to dziwne bo nie mam zrobionego JB.

#6 Zajac87

Zajac87
  • 12 postów
  • SkądBraniewo, PL

Napisano 22 października 2013 - 17:00

wyzerowalem calkowicie iphone i zalozylem nowe konto, jednak jest to samo a malo tego 2 razy ekran zaczal migac pokazaly sie pionowe paski, niebieski ekran i telefon sie zrestartowal :(

#7 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 22 października 2013 - 17:29

I jeszcze jeden powód by nie aktualizować tel do iOS 7. Blue Screen of Death to jest często występujące zjawisko na iP 5 i 5S działających na iOS 7. Taki swoisty "bonus" od Apple za UPGR do 7. Na pocieszenie dodam że Apple pracuje obecnie nad 7.0.3 który ma zawierać Fix tegoż problemu.

#8 Zajac87

Zajac87
  • 12 postów
  • SkądBraniewo, PL

Napisano 22 października 2013 - 18:43

Czyli uważasz ze nie mam ci sie denerwować i zanosić telefon do komisu? Ze ios 7.0.3 naprawi te błędy?

#9 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 22 października 2013 - 20:32

Dzis ukazał się iOS 7.0.3. Zrób Clean Install-to się dowiesz.

#10 buldoggg

buldoggg
  • 544 postów
  • SkądKatowice

Napisano 22 października 2013 - 22:15

I jak udało ci się z tym iphone 5 ?.

#11 Zajac87

Zajac87
  • 12 postów
  • SkądBraniewo, PL

Napisano 22 października 2013 - 22:40

Dopiero wrocilem z pracy iwlasnie biore sie za aktualizacje, tylko nie wiem czy robic clean install czy po prostu zaaktualizowac, poniewaz bedac w pracy telefon ani razu mi sie nie wylaczyl i poki co dalej dziala, zastanawiam sie czy to nie jest wina wifi albo jakiejs aplikacji ktora ma powiadomienia po wifi, jesli zrobie clean install to strace kontakty itp ?

#12 buldoggg

buldoggg
  • 544 postów
  • SkądKatowice

Napisano 22 października 2013 - 23:03

jeżeli masz icloud to nie stracisz,jeżeli nie masz to ustaw i zrób go jako nowego z aktualizacja do najnowszej wersji czyli 7.0.3 i daj znać czy wszystko ok.

#13 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 22 października 2013 - 23:03

W przypadku problemów z funkcjonowaniem telefonu należy wykonać tzw Clean Install-tj Restore iOS bez przywracania Backupu z iTunes. iPhone należy skonfigurować jako nowy. A ważne dane typu zdjęcia, kontakty itp. należy skopiować za pomocą iCloud a po instalacji iOS odtworzyc Backup z iCloud.

#14 buldoggg

buldoggg
  • 544 postów
  • SkądKatowice

Napisano 22 października 2013 - 23:19

Przecież to samo napisałeś co ja.

#15 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 22 października 2013 - 23:21

Popatrz na czas-dokładnie taki sam. Gdy pisałem swój post-twojego jeszcze nie było.

#16 Zajac87

Zajac87
  • 12 postów
  • SkądBraniewo, PL

Napisano 23 października 2013 - 02:34

No i znowu to samo :( juz nie mam pomysłów kilka godzin było wszystko ok a przed chwila znowu wszedł w stanie czuwania w tryb awaryjny :/ jest jakis sposób by zrobić loga czy cos zeby sprawdzić gdzie występuje błąd? Dodam tylko, ze zrobiłem aktualizacje do 7.0.3 i w itunes wybrałem odtwórz iphone a swoje dane wygrałem z iCloud. Moj problem jest o tyle dziwny ze dzieje sie to tylko gdy telefon jest zablokowany i po prostu sobie leży, podczas używania problem bie występuje. Zeby go "obudzić" musze przytrzymac klawisz sleep i home

#17 buldoggg

buldoggg
  • 544 postów
  • SkądKatowice

Napisano 23 października 2013 - 07:05

Oddaj na gwarancje.

- - - Połączono posty - - -

dostaniesz nowego refuba.

#18 Zajac87

Zajac87
  • 12 postów
  • SkądBraniewo, PL

Napisano 26 października 2013 - 01:41

W ciagu 3 dni tylko raz sie wyłączył wiec chyba poczekam jeszcze kilka dni i zobaczę co bedzie sie działo, sprawdzałem na stronie Apple, ze mam gwarancje do kwietnia jednak nie mam rachunku zakupu wiec raczej oddanie na gwarancje odpada, chyba, ze rachunek nie jest wymagany ? * tzn chodzi mi o jakikolwiek dowód kupna, mam tylko telefon, ladowarke i sluchawki

#19 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 26 października 2013 - 01:43

Spróbuj zrobic Restore bez odtwarzania jakiekolwiek Backupu.

#20 Zajac87

Zajac87
  • 12 postów
  • SkądBraniewo, PL

Napisano 28 października 2013 - 17:04

jak bede mial chwile to zaniose go na gwarancje: Repairs and Service Coverage: Active Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty. Estimated Expiration Date: 16 April 2014 wiecie moze ile czasu trwa naprawa badz wymiana ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych