

Nieudana Aktywacja - Błąd 3194
#1
Napisano 06 października 2013 - 09:50

#2
Napisano 06 października 2013 - 09:56
A tak w ogóle to na temat tego błędu jest cały wątek.
http://myapple.pl/ip...czytaj-107.html
#3
Napisano 06 października 2013 - 10:00

Let me google that for you
#4
Napisano 06 października 2013 - 10:07

#5
Napisano 06 października 2013 - 10:10
#6
Napisano 06 października 2013 - 10:10
Przeszedłem do trybu DFU tak jak zalecono w wskazówkach następnie>pobierz aktualizuj> Itunes pobrało mi najnowsze oprogramowanie 7.0.2 przy rozpakowywaniu wyskakuje błąd 3194 jestem bezradny
Tiny Umbrella
#7
Napisano 06 października 2013 - 10:12

#8
Napisano 06 października 2013 - 10:14
na telefonie pojawia sie "blad aktywacji"
a po podlaczeniu do itunsa ...ze moje oprogramowanie wygaslo i musze uaktualnic ...ale nie da sie przez itunes
DFU i powinno "się dać przez itunes"

#9
Napisano 06 października 2013 - 10:22
#10
Napisano 06 października 2013 - 10:44
Tiny Umbrella
Pobrałem Tiny Umbrella uruchomiłem spróbowałem ponownie i teraz "Przygotowuje Iphone'a do odtworzenia..." i tak już 30 min

#11
Napisano 06 października 2013 - 10:51

[url]http://appldnld.apple.com/iOS7/091-9843.20130924.FYUxd/iPhone5,2_7.0.2_11A501_Restore.ipsw[/url]
sciagnelam stad oprogramowanie
otworzylam itunes, alt na mac / shift na windows ...sprawdz uaktualnienia i otwierasz z pliku, ktory sie sciagnal
poszlo

#12
Napisano 06 października 2013 - 10:59
#13
Napisano 06 października 2013 - 11:32
- - - Połączono posty - - -
Jest taka osoba co mogła by mi pomóc?
#14
Napisano 06 października 2013 - 11:40

#15
Napisano 06 października 2013 - 11:44
Przy włączonym TinyUmbrella błąd 11 bez Tinny 3004 Pooooooomocy :/
- - - Połączono posty - - -
Jest taka osoba co mogła by mi pomóc?
ja oczywiście przyłączam się do prośby
- - - Połączono posty - - -
Weź spróbuj na innym komputerze, ew. koncie użytkownika. Możesz spróbować: wytnij plik hosts z C:\Windows\System32\drivers\etc\ uruchom komputer ponownie, spróbuj odtworzyć oprogramowanie. Możesz jeszcze wyłączyć Firewall i Antyvira
ja próbowałem na dwóch komputerach z aktualnym Itunes, nie kasowałem hosts (za chwilę sprawdzę) programy antywirusowe i firewalle wyłączałem. sprawdzę jeszcze na itunes 11.0.5.5
#16
Napisano 06 października 2013 - 11:49
#17
Napisano 06 października 2013 - 12:15
- - - Połączono posty - - -
czy naprawdę nie ma tutaj nikogo kto mógłby nam pomóc?
#18
Napisano 06 października 2013 - 12:33
wymazywanie nic nie pomogło Iphone nadal pisze że jest wymagana aktywacja!
- - - Połączono posty - - -
czy naprawdę nie ma tutaj nikogo kto mógłby nam pomóc?
Jeżeli masz wgrany iOS developerski, to znaczy, że jesteś developerem i masz dostęp do wsparcia dla developerów. Myślę, że czas zwrócić się o pomoc na forum developerskim. Nikt z nas tu na forum nie używa wersji Beta bo nie jesteśmy developerami, więc w tym miejscu ten wątek nie ma sensu aby nadal istniał.
Polecam też użycie wyszukiwarki na forum, bo temat był już wałkowany.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych