Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nieudana Aktywacja - Błąd 3194


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamil0000001

Kamil0000001
  • 6 postów

Napisano 06 października 2013 - 09:50

Witam, Dzisiaj rano gdy się obudziłem mój iphone 4S z developerskim oprogramowaniem 7.0 był zablokowany z błędem na ekranie "nieudana aktywacja" nic nie dało się zrobić po za połączeniami alarmowymi :confused:. Postanowiłem szybko znaleźć jakieś wskazówki i naprawić błąd wtedy znalazłem stronę ze wskazówkami: "1. Pierwszy umieszczać urządzenia w trybie DFU [ Recovery Mode ] poprzez wyłączenie urządzenia, następnie nacisnąć i przytrzymać przycisk home i power przez 10 sekund 2. Zostaw przycisk zasilania i trzymaj przycisk home przez kolejne 10 sekund 3. Włącz iTunes na komputerze, powinien wykryć urządzenia w trybie odzyskiwania 4. Kliknij przycisk przywracania i aktualizacji, jak pokazano wyżej i obraz 5. iTunes będzie teraz przywrócić urządzenie do najnowszej wersji oprogramowania i powinna już nie wychodzą na beta problem wygasania w telefonie. 6. Niech iTunes pobrać wymagane iOS 7 plik z serwerów Apple. 7. iTunes będzie teraz zainstalować iOS 7 pełna wersja na urządzenia 8. Po zakończeniu instalacji, można natknąć się to iPhone ekranie aktywacji na komputerze." [[[[[TŁUMACZONE PRZEZ GOOGLE CHROME]]]]] Po wykonaniu wyżej wymienionych wskazówek przy rozpakowywaniu oprogramowania wyświetla się [błąd 3194] i nie można nić zrobić HELP :)

#2 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 06 października 2013 - 09:56

Spróbuj na innym komputerze.
A tak w ogóle to na temat tego błędu jest cały wątek.
http://myapple.pl/ip...czytaj-107.html

#3 nodi32

nodi32
  • 588 postów
  • SkądRadom!

Napisano 06 października 2013 - 10:00

Gratuluje, było użyć wyszukiwarki, 3194 wyświetla się kiedy wgrywasz soft który jest niepodpisywany przez Apple. Musisz wgrać 7.0.2. (chyba że 7 jest jeszcze podpisywany :o, ale chyba nie skoro jest 3194)
Let me google that for you

#4 Kamil0000001

Kamil0000001
  • 6 postów

Napisano 06 października 2013 - 10:07

Przeszedłem do trybu DFU tak jak zalecono w wskazówkach następnie>pobierz aktualizuj> Itunes pobrało mi najnowsze oprogramowanie 7.0.2 przy rozpakowywaniu wyskakuje błąd 3194 jestem bezradny :D

#5 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 06 października 2013 - 10:10

Też kiedyś wyskoczył mi ten błąd i nie miał akurat nic wspólnego z niepodpisywaniem jakiegoś softu przez Apple. Odtworzenie na innym kompie poszło bez problemu więc spróbuj. Może i z aktualizacją się uda.

#6 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 06 października 2013 - 10:10

Przeszedłem do trybu DFU tak jak zalecono w wskazówkach następnie>pobierz aktualizuj> Itunes pobrało mi najnowsze oprogramowanie 7.0.2 przy rozpakowywaniu wyskakuje błąd 3194 jestem bezradny :D


Tiny Umbrella

#7 fotoamtornia

fotoamtornia
  • 2 postów

Napisano 06 października 2013 - 10:12

mam to samo na 5 :( na telefonie pojawia sie "blad aktywacji" a po podlaczeniu do itunsa ...ze moje oprogramowanie wygaslo i musze uaktualnic ...ale nie da sie przez itunes

#8 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 06 października 2013 - 10:14

na telefonie pojawia sie "blad aktywacji"
a po podlaczeniu do itunsa ...ze moje oprogramowanie wygaslo i musze uaktualnic ...ale nie da sie przez itunes


DFU i powinno "się dać przez itunes" :)

#9 petrol

petrol
  • 4 postów

Napisano 06 października 2013 - 10:22

mam podobny problem, tryb DFU nie pomaga po ponownie wyskakuje problem 3194

#10 Kamil0000001

Kamil0000001
  • 6 postów

Napisano 06 października 2013 - 10:44

Tiny Umbrella


Pobrałem Tiny Umbrella uruchomiłem spróbowałem ponownie i teraz "Przygotowuje Iphone'a do odtworzenia..." i tak już 30 min :D

#11 fotoamtornia

fotoamtornia
  • 2 postów

Napisano 06 października 2013 - 10:51

u mnie tak poszlo: :) na szczescie

[url]http://appldnld.apple.com/iOS7/091-9843.20130924.FYUxd/iPhone5,2_7.0.2_11A501_Restore.ipsw[/url]
sciagnelam stad oprogramowanie
otworzylam itunes, alt na mac / shift na windows ...sprawdz uaktualnienia i otwierasz z pliku, ktory sie sciagnal

poszlo :)

#12 petrol

petrol
  • 4 postów

Napisano 06 października 2013 - 10:59

ja też pobrałem, niby się zainstalował ale nie mam go ani w aplikacjach, nie ma go też w services

#13 Kamil0000001

Kamil0000001
  • 6 postów

Napisano 06 października 2013 - 11:32

Przy włączonym TinyUmbrella błąd 11 bez Tinny 3004 Pooooooomocy :/

- - - Połączono posty - - -

Jest taka osoba co mogła by mi pomóc?

#14 nodi32

nodi32
  • 588 postów
  • SkądRadom!

Napisano 06 października 2013 - 11:40

Weź spróbuj na innym komputerze, ew. koncie użytkownika. Możesz spróbować: wytnij plik hosts z C:\Windows\System32\drivers\etc\ uruchom komputer ponownie, spróbuj odtworzyć oprogramowanie. Możesz jeszcze wyłączyć Firewall i Antyvira :D

#15 petrol

petrol
  • 4 postów

Napisano 06 października 2013 - 11:44

Przy włączonym TinyUmbrella błąd 11 bez Tinny 3004 Pooooooomocy :/

- - - Połączono posty - - -

Jest taka osoba co mogła by mi pomóc?


ja oczywiście przyłączam się do prośby

- - - Połączono posty - - -

Weź spróbuj na innym komputerze, ew. koncie użytkownika. Możesz spróbować: wytnij plik hosts z C:\Windows\System32\drivers\etc\ uruchom komputer ponownie, spróbuj odtworzyć oprogramowanie. Możesz jeszcze wyłączyć Firewall i Antyvira :D


ja próbowałem na dwóch komputerach z aktualnym Itunes, nie kasowałem hosts (za chwilę sprawdzę) programy antywirusowe i firewalle wyłączałem. sprawdzę jeszcze na itunes 11.0.5.5

#16 narapie

narapie
  • 177 postów

Napisano 06 października 2013 - 11:49

miałem to dzisiaj rano na ipadzie, koniecznie chciał żebym aktywował moja urządzenie jako developerskie (oczywiście nie mam podpiętego ipada), przez www.icloud.com/#find wymazałem telefon, potem podpięcie do świeżego kompa (windows) wprowadzenie w DFU i poszło ... sie napociłem lekko, chyba najważniejsza była chyba zmiana kompa na inny, pozdro

#17 petrol

petrol
  • 4 postów

Napisano 06 października 2013 - 12:15

wymazywanie nic nie pomogło Iphone nadal pisze że jest wymagana aktywacja!

- - - Połączono posty - - -

czy naprawdę nie ma tutaj nikogo kto mógłby nam pomóc?

#18 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 października 2013 - 12:33

wymazywanie nic nie pomogło Iphone nadal pisze że jest wymagana aktywacja!

- - - Połączono posty - - -

czy naprawdę nie ma tutaj nikogo kto mógłby nam pomóc?


Jeżeli masz wgrany iOS developerski, to znaczy, że jesteś developerem i masz dostęp do wsparcia dla developerów. Myślę, że czas zwrócić się o pomoc na forum developerskim. Nikt z nas tu na forum nie używa wersji Beta bo nie jesteśmy developerami, więc w tym miejscu ten wątek nie ma sensu aby nadal istniał.

Polecam też użycie wyszukiwarki na forum, bo temat był już wałkowany.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych