Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Problem z konfiguracją konta pocztowego Microsoft Exchange ZIMBRA


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 bonq07

bonq07
  • 140 posts

Posted 27 September 2013 - 23:25

Witam, Jestem studentem Politechniki Poznańskiej i moja uczelnia korzysta z dobrodziejstw klienta pocztowego ZIMBRA. Chcąc skonfigurować konto pocztowe podążałem wszelkimi drogami wskazanymi w różnego rodzaju poradnikach, podając wszelkie niezbędne dane w Microsoft Exchange, sprawdzając ich poprawność kilkakrotnie, niestety wciąż napotykam komunikat "Nie można zweryfikować danych konta". Jakieś sugestie? Robię coś źle? Ktoś może spotkał się z tym w swojej firmie, korporacji czy na uczelni?

#2 neo_vir

neo_vir
  • 11 posts

Posted 30 December 2013 - 13:39

Mam dokładnie to samo (poczta firmowa), jednak problem dotyczy iPada mini 7.0.4 - czy ktoś wpadł na rozwiązanie tego problemu?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users