Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z konfiguracją konta pocztowego Microsoft Exchange ZIMBRA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 bonq07

bonq07
  • 140 postów

Napisano 27 września 2013 - 23:25

Witam, Jestem studentem Politechniki Poznańskiej i moja uczelnia korzysta z dobrodziejstw klienta pocztowego ZIMBRA. Chcąc skonfigurować konto pocztowe podążałem wszelkimi drogami wskazanymi w różnego rodzaju poradnikach, podając wszelkie niezbędne dane w Microsoft Exchange, sprawdzając ich poprawność kilkakrotnie, niestety wciąż napotykam komunikat "Nie można zweryfikować danych konta". Jakieś sugestie? Robię coś źle? Ktoś może spotkał się z tym w swojej firmie, korporacji czy na uczelni?

#2 neo_vir

neo_vir
  • 11 postów

Napisano 30 grudnia 2013 - 13:39

Mam dokładnie to samo (poczta firmowa), jednak problem dotyczy iPada mini 7.0.4 - czy ktoś wpadł na rozwiązanie tego problemu?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych