
Zepsuta Magic Mouse - czy tylko mi się wydaję ;-)
#1
Napisano 26 września 2013 - 21:12
mam pewien problem otóż wraz z iMac'iem dostałem myszkę Magic Mouse to było w okolicach Marca br.Po około 3 miesiącach czyli w okolicach Czerwca myszka notorycznie (co 1h-2h) przerywała praca - rozłączała się i po minucie moze dwóch i kilku ruchach - myszka łączyła się z powrotem. Jest to dość denerwujące ponieważ myszka nie była w stanie spoczynku tylko normalnie jej używałem i co jakiś czas musiałem przerywać prace… ale coż. Pomyślałem wtedy (w Czerwcu) że skoro mysz jest na gwarancji to niech Panowie z serwisu Cortland w Katowicach na tą mysz zerkną. Do myszki dołaczyłem również moje dodatkowe uwagi tj. ze wszystko inne laczy sie z iMac'iem (Klawiatura, MagicTrackpad, słuchawki) i wskazałem na to ze prawdopodobnie zepsul sie moduł BT w myszce. Niestety ja nie moglem zanieść tej myszki do salonu wiec poprosiłem znajomego, aby wszystko pracownikom serwisu przekazał. I tez tak sie stalo, Panowie przyjeli bez problemu reklamacje i powiedzieli ze do 2 tyg. dostane info. co robimy czy wymieniamy na nowa, czy naprawiamy czy moze nic nie robimy. Po około 3 dniach dostałem informacje ze mysz jest gotowa do odbioru, natomiast mysz nie została naprawiona ponieważ nie stwierdzono ŻADNEJ wady podczas 3-dniowego użytkowania. Lekko zirytowany, wróciłem do domu i znowu zacząłem użytkować ową myszkę i oczywiscie znowu przerwywała… . Zadzwoniłem dos serwisu i powiedziałem o tym ze "ktoś tu kogos robi w konia". Oczywiscie serwisant mi powiedział, że: albo mam złe baterie (mam energizery) albo mój Mountain Lion ma błedy… i nic sie nie da z tym zrobić. Stwierdziłem ze przeżyję i tak przez te 3 msc co jakies (1-2-3h) mysz sie rozłaczała… do czasu… od około tygodni mysz rozłacza się już co 15-20 MIN! I tutaj pojawia się moje pytanie do Was co zrobić? Bo już sam nie wiem - bateria w myszce na poziomie 50% (Panasonic AA - baterie) czy iść może znowu wykłócać się do Cortlandu o to aby ktoś moze wreszcie rzucił lepiej okiem na tą mysz bo ewidentnie coś tu nie gra. Bardzo liczę na Waszą pomoc ponieważ jest już to mega irytujące. Może ktoś miał podobny problem?
Pozdrawiam
PS Chciałem dodać, iż nie używam żadnych programów rozszerzających możliwości MM.
#2
Napisano 26 września 2013 - 21:22
#3
Napisano 26 września 2013 - 21:28
#4
Napisano 26 września 2013 - 21:34



#5
Napisano 26 września 2013 - 22:01

#6
Napisano 26 września 2013 - 22:20
#7
Napisano 26 września 2013 - 22:52
#8
Napisano 27 września 2013 - 07:54
#9
Napisano 27 września 2013 - 07:58
#10
Napisano 27 września 2013 - 10:06
#11
Napisano 27 września 2013 - 11:09
Na początek sprawdź na innym komputerze i na innym systemie. To pozwoli ocenić czy problem tkwi w samej myszy czy może faktycznie to wina komputera.
Dokładnie... wina może leżeć nie w magic mouse lecz w twoim iMacu. Może stąd w serwisie nie wykazywała błędów? Jak masz znajomego z mac`iem , niech on Ci sprawdzi urządzenie na swoim komputerze.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#12
Napisano 27 września 2013 - 11:51
#13
Napisano 27 września 2013 - 12:56
#14
Napisano 27 września 2013 - 13:13
#15
Napisano 27 września 2013 - 13:14
#16
Napisano 27 września 2013 - 13:17
#17
Napisano 27 września 2013 - 14:08
#18
Napisano 27 września 2013 - 15:41


#19
Napisano 27 września 2013 - 18:17
#20
Napisano 09 kwietnia 2014 - 14:42
#21
Napisano 09 kwietnia 2014 - 15:01
A sprawdzałeś na innym Mac-u?Mavericks 10.9.2 i to samo!!! wciąż problem nie rozwiązany. Pytanie czy oddać Mac'a do serwisu (zepsuty moduł BT???) czy może czekać cierpliwie na update który wreszcie cokolwiek zmieni?? Prośba o radę co robić. Sprzęd kupiony pod koniec stycznia- na gwarancji. Czy ktoś z was już rozwiązał ten problem?
#22
Napisano 09 kwietnia 2014 - 15:44
#23
Napisano 10 kwietnia 2014 - 06:07
#24
Napisano 12 maja 2014 - 12:49
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych