Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zepsuta Magic Mouse - czy tylko mi się wydaję ;-)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 matiitam7

matiitam7
  • 345 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice, PL

Napisano 26 września 2013 - 21:12

Hej,
mam pewien problem otóż wraz z iMac'iem dostałem myszkę Magic Mouse to było w okolicach Marca br.Po około 3 miesiącach czyli w okolicach Czerwca myszka notorycznie (co 1h-2h) przerywała praca - rozłączała się i po minucie moze dwóch i kilku ruchach - myszka łączyła się z powrotem. Jest to dość denerwujące ponieważ myszka nie była w stanie spoczynku tylko normalnie jej używałem i co jakiś czas musiałem przerywać prace… ale coż. Pomyślałem wtedy (w Czerwcu) że skoro mysz jest na gwarancji to niech Panowie z serwisu Cortland w Katowicach na tą mysz zerkną. Do myszki dołaczyłem również moje dodatkowe uwagi tj. ze wszystko inne laczy sie z iMac'iem (Klawiatura, MagicTrackpad, słuchawki) i wskazałem na to ze prawdopodobnie zepsul sie moduł BT w myszce. Niestety ja nie moglem zanieść tej myszki do salonu wiec poprosiłem znajomego, aby wszystko pracownikom serwisu przekazał. I tez tak sie stalo, Panowie przyjeli bez problemu reklamacje i powiedzieli ze do 2 tyg. dostane info. co robimy czy wymieniamy na nowa, czy naprawiamy czy moze nic nie robimy. Po około 3 dniach dostałem informacje ze mysz jest gotowa do odbioru, natomiast mysz nie została naprawiona ponieważ nie stwierdzono ŻADNEJ wady podczas 3-dniowego użytkowania. Lekko zirytowany, wróciłem do domu i znowu zacząłem użytkować ową myszkę i oczywiscie znowu przerwywała… . Zadzwoniłem dos serwisu i powiedziałem o tym ze "ktoś tu kogos robi w konia". Oczywiscie serwisant mi powiedział, że: albo mam złe baterie (mam energizery) albo mój Mountain Lion ma błedy… i nic sie nie da z tym zrobić. Stwierdziłem ze przeżyję i tak przez te 3 msc co jakies (1-2-3h) mysz sie rozłaczała… do czasu… od około tygodni mysz rozłacza się już co 15-20 MIN! I tutaj pojawia się moje pytanie do Was co zrobić? Bo już sam nie wiem - bateria w myszce na poziomie 50% (Panasonic AA - baterie) czy iść może znowu wykłócać się do Cortlandu o to aby ktoś moze wreszcie rzucił lepiej okiem na tą mysz bo ewidentnie coś tu nie gra. Bardzo liczę na Waszą pomoc ponieważ jest już to mega irytujące. Może ktoś miał podobny problem?

Pozdrawiam

PS Chciałem dodać, iż nie używam żadnych programów rozszerzających możliwości MM.

#2 dm76

dm76
  • 2 445 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 26 września 2013 - 21:22

Było sporo głosów, że po updatecie do 10.8.4 często się rozłącza kup lepiej prawdziwą mysz

#3 madizal

madizal
  • 248 postów
  • SkądKatowice

Napisano 26 września 2013 - 21:28

Potwierdzam, też tak mam. Szybsze ponowne podłączenie uzyskuję klikając w myszkę, a zjawisko przerywania występuje gdy tylko poziom baterii/akumulatorków spadnie poniżej 95-90%, niezależnie jakich firmowych użyję ogniw. A temat reklamacji w Cortland Katowice to naprawdę nieciekawa sprawa - PIH i odwłonia nic nie nauczyły tych ludzi ( nie pozdrawiam)

#4 matiitam7

matiitam7
  • 345 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice, PL

Napisano 26 września 2013 - 21:34

@dm76 tylko prawdziwa mysz mi nie da gestów :D @madizal to nie jest normalne ze to tak powszechnie wystepuje i nikt nic z tym nie robi… a moze w złym miejscu kupilśmy :P bo widzę że Ty jesteś też z Katowic :P Czyli nie mam racji ze to moduł BlueTooth jest zesputy ?

#5 dm76

dm76
  • 2 445 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 26 września 2013 - 22:01

Prędzej jakiś konflikt w sofcie... Poczekaj na mavericsa, moźe coś poprawią... Albo odzwyczaj się od gestów :)

#6 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 26 września 2013 - 22:20

Osobiście nie mam takich problemów z Magic Mouse więc nie wiem czy to kwestia sterowników, ale w iMaku może być inny moduł BT niż w moim MacBooku… Nikt nie ma innej takiej myszki, żebyś mógł sprawdzić?

#7 Narmer

Narmer
  • 556 postów
  • Płeć:
  • SkądUS

Napisano 26 września 2013 - 22:52

Mysz ma działać. Powyżej poziomu 6-8% nie ma prawa zdarzyć się coś takiego. Nie słuchaj tych co tu piszą bzdury. Nie słuchaj cwaniaczków z serwisu. Potrafisz im zademonstrować nieprawidłowe działanie? Zrób to.

#8 matiitam7

matiitam7
  • 345 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice, PL

Napisano 27 września 2013 - 07:54

@Narmer tylko jak ? :-) przy odbiorze myszki prawie pokłóciłem sie z kolesiem z serwisu, bo spytałem go jak testował moja mysz. On mi na to ze ja podwarszam jego kompetencje, i on wie co ma zrobic z taka myszą aby sprawdzic czy działa. Wiec nie wiem jak mam im to zademonstrować :-). O a moze tak nagram sobie filmik z użytkowania tej myszy... I im jako dowód pokaże...

#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 27 września 2013 - 07:58

Na początek sprawdź na innym komputerze i na innym systemie. To pozwoli ocenić czy problem tkwi w samej myszy czy może faktycznie to wina komputera.

#10 matiitam7

matiitam7
  • 345 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice, PL

Napisano 27 września 2013 - 10:06

@macsupport takkk - to dobry pomysł tylko nie mam za bardzo gdzie tego sprawdzic... No ale serwisami juz sprawdzali na innym komputerze, wiec moze jeszcze raz warto u nich to sprawdzic :-)

#11 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 27 września 2013 - 11:09

Na początek sprawdź na innym komputerze i na innym systemie. To pozwoli ocenić czy problem tkwi w samej myszy czy może faktycznie to wina komputera.

Dokładnie... wina może leżeć nie w magic mouse lecz w twoim iMacu. Może stąd w serwisie nie wykazywała błędów? Jak masz znajomego z mac`iem , niech on Ci sprawdzi urządzenie na swoim komputerze.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#12 matiitam7

matiitam7
  • 345 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice, PL

Napisano 27 września 2013 - 11:51

No dobra ale jak to jest ze klawiatura trackpad i słuchawki łącza sie bez ŻADNYCH problemów ? Jak tylko bede miał taka możliwośc to od razusxprawdze :-) zastanawiam sie tez czy nie przejść sie jednak do Cortlandu i uświadomić im ażeby to lepiej oni przejrzeli...

#13 Narmer

Narmer
  • 556 postów
  • Płeć:
  • SkądUS

Napisano 27 września 2013 - 12:56

Przecież jeśli mysz ma tak oczywistą wadę, a ty o tym wiesz, to jaki problem sprawdzic? Bierzesz mysz w kieszeń, wchodzisz do jakiegokolwiek sklepu, gdzie stoją Mac'i, skoro nie masz znajomego macowca. Jeśli działa źle - robisz to samo w serwisie. Mówisz - pokażę ci, co nie działa. I już. Nie rozumiem tego. Gorsza sprawa, gdy mysz raz działa, raz nie - wtedy wymaga expertyzy i tutaj mogą próbować się wyłgać. Ale to też jest do rozwiązania.

#14 madizal

madizal
  • 248 postów
  • SkądKatowice

Napisano 27 września 2013 - 13:13

Ta niedogodność/wada to usterka nie do wywołania na żądanie - czasem nic a czasem po 8hpracy przy kompie coś się dzieje. @matiitam7 skoro oboje jesteśmy z Katowic to proponuję wymienić się myszkami na kilka dni

#15 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 27 września 2013 - 13:14

Ale jak można twierdzić, że mysz jest zepsuta skoro nie sprawdziło się jej z innym komputerem lub innym systemem. To, że klawiatura działa dobrze o niczym nie świadczy. Tym bardziej, że autoryzowany serwis twierdzi, ze mysz jest w porządku.

#16 Narmer

Narmer
  • 556 postów
  • Płeć:
  • SkądUS

Napisano 27 września 2013 - 13:17

Powinieneś skorzystać z propozycji @madizal. I podziękować mu.

#17 Madrox24

Madrox24
  • 202 postów

Napisano 27 września 2013 - 14:08

Moja myszka nie ma takich problemów. Jedyne co to przy wybudzaniu muszę troszkę poczekać zanim MM zaskoczy... BTW. Kiedy usypiacie komputer to wyłączacie myszkę/ klawiaturę ?

#18 matiitam7

matiitam7
  • 345 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice, PL

Napisano 27 września 2013 - 15:41

@macsuppor z doświadczenia też wiem że autoryzowany serwis też o niczym nie świadczy… tak jak Premium Reseller -.- @madizal - bardzo fajna propozycja ;-) mysle ze mozemy sie wymienic :P natomiast tak jak pisałem wcześniej przejde się do salonu i sobie z nimi na ten temat "porozmawiam" i spytam o pare szczegółów ich testowania takiego sprzetu… Jak bede juz po to napisze na priv ;)

#19 madizal

madizal
  • 248 postów
  • SkądKatowice

Napisano 27 września 2013 - 18:17

Jasne czekam, sam jestem ciekawy co to za błąd. Na czas transportu myszka jest wyłączona przełącznikiem.

#20 pawelflo

pawelflo
  • 27 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 kwietnia 2014 - 14:42

Mavericks 10.9.2 i to samo!!! wciąż problem nie rozwiązany. Pytanie czy oddać Mac'a do serwisu (zepsuty moduł BT???) czy może czekać cierpliwie na update który wreszcie cokolwiek zmieni?? Prośba o radę co robić. Sprzęd kupiony pod koniec stycznia- na gwarancji. Czy ktoś z was już rozwiązał ten problem?

#21 ajed76

ajed76
  • 249 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 09 kwietnia 2014 - 15:01

Mavericks 10.9.2 i to samo!!! wciąż problem nie rozwiązany. Pytanie czy oddać Mac'a do serwisu (zepsuty moduł BT???) czy może czekać cierpliwie na update który wreszcie cokolwiek zmieni?? Prośba o radę co robić. Sprzęd kupiony pod koniec stycznia- na gwarancji. Czy ktoś z was już rozwiązał ten problem?

A sprawdzałeś na innym Mac-u?

#22 madmax332-802bc1e3e2

madmax332-802bc1e3e2
  • 7 682 postów

Napisano 09 kwietnia 2014 - 15:44

czy problem występuje przy używaniu jej z akumulatorkami oraz bateriami czy też w obydwu przypadkach ?

#23 pawelflo

pawelflo
  • 27 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 kwietnia 2014 - 06:07

W obydwu przypadkach- przede wszystkim nie jest to kwestia baterii i zasilania ( nie ma typowego komunikatu że mi rozłącza Magic Mouse- zerwano połączenie- nie ma takiego komunikatu). Baterie wymieniałem nawet kilka razy jak spadał poziom do 96% i nic nie pomogło. Po prostu przestaje działać- a bluetooth jest nieaktywny- nie można go w ogóle wyłączyć- pojawia się komunikat znany z forum Apple.com " DO NOT LOCALIZE": [ATTACH=CONFIG]21089[/ATTACH] Bluetooth jest zawieszony i nic nie można zrobić poza wyłączeniem komputera- wtedy od razu wszystko wraca do normy. Jeżeli chodzi o testowanie na innym macu, musiałbym wziąć od kogoś na cały miesiąc maca- problem występuje albo raz na tydzień, albo na dwa albo jak dobrze pójdzie raz na 3 tygodnie.

#24 pawelflo

pawelflo
  • 27 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 maja 2014 - 12:49

Po 3 tygodniach i 6 dniach nie pojawił mi się błąd w komunikacji z Magic Mouse. Nie chcę zapeszyć, ale sprawdziła się chyba teoria z forum Apple Communities. Mianowicie chodzi o zakłócenia z Wifi- Kupiłem przejściówkę Thunderbolt-Ethernet i podłączyłem Mac'a przez kabel sieciowy do internetu, a w związku z tym mam wyłączoną komunikację Wifi. Na forach piszą ludzie, że ze względu na "miniaturyzację" umiejscowiono zbyt blisko siebie moduł Bluetooth i Wifi co może wywoływać zakłócenia- Obecny czas bez problemów z BT i Magic Mouse to rekord! Ostatnio było w najlepszym wypadku 2 do 3 tygodni. Jutro mija miesiąc. Poczekam jeszcze z 2-3 tygodnie i będzie odpowiedź- co oznaczałoby, że to wada konstruktorska a nie kwestia Magic Mouse, Baterii, Mikrofalówek i błędów Softwarowych (wgranie OS X nie pomagało innym użytkownikom). Dam znać za jakiś czas.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych